• Anonym (Stil_på_män)

Fulaste stilen på män?

Själv har jag alltid haft svårt för män med stora helskägg och rakade skallar. Vet inte varför men det i kombination med en blick som ska se snäll och ödmjuk ut får mig att känna avsmak.

Likadant med korta män som försöker hävda sig med magen. Dvs skaffar stor mage för att de tror att det får dem att se "större" ut generellt.

• Svar på tråden Fulaste stilen på män?
  • Olsdotter

Ful stil på en man= allt som känns påklistrat och avsett l imponera på betraktare.

• Anonym (Pytte)
    Anonym skrev 2025-02-09 04:00:38 följande:
    Ha ...? Ingenting i ditt bokförsök tyder på detta. Däremot har du uppenbarligen för vana att skriva en siffra direkt efter ett namn och då avse "antal levnadsår", eftersom ditt inlägg inleds med "Robert 50".

Resten av novellen som du skickat in är mest en massa lösryckta stories om olika, fiktiva människor och skriven med helt usel kommatering som tyder på att du inte behärskar ens ditt eget modersmål.

Men visst kan vi göra som du vill då: Du skriver alltså om Martin som har flint och vit skjorta kompis längd 173 utan kommatecken mittiallt har jag tänkt på det:P?

Boken är fortfarande precis lika värdelös. Du får starta ett eget tryckeri.

Vad är anledningen till att du inte kan hantera dit modersmål? Konst, knark, intellekt eller okunskap? Du kommaterar som en femåring.
    Hahahaj va stackar du om i ditt inlägg? skriva bok och grejer. Förvisso älskar jag svenska men jag är finsktalande, ber om ursäkt där. Och visst händer det kring både knark och intellektuell stimulans emellanåt oftast inte men en bok vahär aldrig tal om. observera att siffrorna efter enbart också är en fiktiv siffra att fungera som en fingervisning kring ålder för att poängtera uppenbara saker så som ålderskris, omognad etc :p Du får gärna tipsa om vad du själv tycker om att läsa och adressera varför du blir så upprörd? haha 
  • Anonym (Pytte)

Eller det mest uppenbara vi har glömt ? Inte läst hela tråden men vad händer på Nyhetsmorgon och Mello etc? Visst kan det finnas en del coola stilar i exempelvis så mycket bättre eller malou lyckas faktiskt emellanåt. 
    Men en skrikrosa skjorta, röd väst över, teaterbyxor upp i midjan etc för att bevisa att man platsar där. men å andra sidan kanske roligt med lite färg 

• Core

Hahahaha älskar analysen av korta män med stora magar 😂

Jag MISSTÄNKER att dom är tjocka av samma anledning gemene man blir fet, man äter för mycket, rör på sig för lite, och lurar sig själv. Men vad vet jag  🤷?♂️ 

• Anonym (Omöjligt?)
    Olsdotter skrev 2025-02-09 10:47:54 följande:

Ful stil på en man= allt som känns påklistrat och avsett l imponera på betraktare.

Det finns mycket i vår värld som är avsett att imponera. Det viktiga är att göra det på lagom basis så att det inte märks för tydligt. Dom personer som klarar av att imponera med mest avslappnad approach är dom som anses mest attraktiva.
  • Anonym (see)

Jag är inte särskilt förtjust i "broccollifrisyrer" då det är lockigt upptill och snaggat på sidorna. Vissa ser ut att ha en sockerkaka på huvudet.

• Anonym (Frida)
    Anonym (see) skrev 2025-02-09 13:28:49 följande:

Jag är inte särskilt förtjust i "broccollifrisyrer" då det är lockigt upptill och snaggat på sidorna. Vissa ser ut att ha en sockerkaka på huvudet.

Den frisyren kan vara helt okej på rätt ansiktsform och om man faktiskt har anlag för lockigt hår och förstärker det genom permanent, dock syns det rätt tydligt att många med den här frisyren egentligen har rakt hår som blivit sönderpermanentat. I kombination med ett avlångt ansikte är det inte vackert alls tyvärr.
  • Olsdotter
    Anonym (Omöjligt?) skrev 2025-02-09 13:25:49 följande:
    Det finns mycket i vår värld som är avsett att imponera. Det viktiga är att göra det på lagom basis så att det inte märks för tydligt. Dom personer som klarar av att imponera med mest avslappnad approach är dom som anses mest attraktiva.
    Jag finner det attraktivt när män försöker imponera på mig med sina handlingar, talanger, utbildningsnivåer, karriärer och kunskaper i allmänhet. Det jag finner oattraktivt är när män vill imponera genom sitt utseende, där stilen är en del. Jag attraheras av män som har sitt fokus på den egna intellektuella, spirituella och karriärmässiga utvecklingen.

Det var TS jag svarade på utifrån mina egna preferenser. Allmänt brukar ett attraktivt utseende ligga högt på kvinnors listor, men det ligger långt ned på min egen. 
  • Anonym (Rob)
    Olsdotter skrev 2025-02-09 16:35:35 följande:
    Jag finner det attraktivt när män försöker imponera på mig med sina handlingar, talanger, utbildningsnivåer, karriärer och kunskaper i allmänhet. Det jag finner oattraktivt är när män vill imponera genom sitt utseende, där stilen är en del. Jag attraheras av män som har sitt fokus på den egna intellektuella, spirituella och karriärmässiga utvecklingen.

Det var TS jag svarade på utifrån mina egna preferenser. Allmänt brukar ett attraktivt utseende ligga högt på kvinnors listor, men det ligger långt ned på min egen. 
    Ligger ditt egna utseende också långt ner på listan då ?
  • Just Precis

Såna där rutiga ?ridhästar?, själlöst.

Är inte förtjust i typen som klär sig som att de ska bestiga mount everest när de ska ut och grilla korv i parken typ, inte riktigt lika fult men osexigt pga så tramsigt :D

Svar på tråden Fulaste stilen på män?