Anonym skrev 2025-02-09 04:00:38 följande:
Ha ...? Ingenting i ditt bokförsök tyder på detta. Däremot har du uppenbarligen för vana att skriva en siffra direkt efter ett namn och då avse "antal levnadsår", eftersom ditt inlägg inleds med "Robert 50".
Resten av novellen som du skickat in är mest en massa lösryckta stories om olika, fiktiva människor och skriven med helt usel kommatering som tyder på att du inte behärskar ens ditt eget modersmål.
Men visst kan vi göra som du vill då: Du skriver alltså om Martin som har flint och vit skjorta kompis längd 173 utan kommatecken mittiallt har jag tänkt på det:P?
Boken är fortfarande precis lika värdelös. Du får starta ett eget tryckeri.
Vad är anledningen till att du inte kan hantera dit modersmål? Konst, knark, intellekt eller okunskap? Du kommaterar som en femåring.
Hahahaj va stackar du om i ditt inlägg? skriva bok och grejer. Förvisso älskar jag svenska men jag är finsktalande, ber om ursäkt där. Och visst händer det kring både knark och intellektuell stimulans emellanåt oftast inte men en bok vahär aldrig tal om. observera att siffrorna efter enbart också är en fiktiv siffra att fungera som en fingervisning kring ålder för att poängtera uppenbara saker så som ålderskris, omognad etc :p Du får gärna tipsa om vad du själv tycker om att läsa och adressera varför du blir så upprörd? haha