• Anonym (Stil_på_män)

Fulaste stilen på män?

Själv har jag alltid haft svårt för män med stora helskägg och rakade skallar. Vet inte varför men det i kombination med en blick som ska se snäll och ödmjuk ut får mig att känna avsmak.

Likadant med korta män som försöker hävda sig med magen. Dvs skaffar stor mage för att de tror att det får dem att se "större" ut generellt.

• Svar på tråden Fulaste stilen på män?
  • Anonym (Fia)
    Anonym (Stil_på_män) skrev 2025-02-08 08:20:21 följande:
    Fulaste stilen på män?

Själv har jag alltid haft svårt för män med stora helskägg och rakade skallar. Vet inte varför men det i kombination med en blick som ska se snäll och ödmjuk ut får mig att känna avsmak.

Likadant med korta män som försöker hävda sig med magen. Dvs skaffar stor mage för att de tror att det får dem att se "större" ut generellt.

Kroppshår vill jag bara att män ska ha på huvudet. Rakad snopp tack.
  • Anonym (Linda)
    Anonym (Stil_på_män) skrev 2025-02-08 18:32:06 följande:
    Inte jag heller, tyvärr verkar skogsmulle- och luffarstil ha blivit inne numera. Inte många män man ser som har stil.
    Spelar inte någon roll om dom har vackra drag och ögon. Man lägger ändå inte ens märkte till det eftersom man inte tittar efter.
  • Anonym (A)
    Anonym (Linda) skrev 2025-02-08 19:01:39 följande:
    Spelar inte någon roll om dom har vackra drag och ögon. Man lägger ändå inte ens märkte till det eftersom man inte tittar efter.
    Intresseklubben antecknar
  • Anonym (Oj)
    Anonym (P) skrev 2025-02-08 16:26:58 följande:

Beklämmande tråd. Hade männen startat en likadan tråd om kvinnorna så hade den, med rätta, försvunnit snabbt. Det är alldeles för många trådar som går ut på att leta fel på det andra könet.

Jaså? Brukar Robs trådar försvinna?
  • Anonym (Fia)

Min kille är kung med bar pung!
    Så nice...

• Anonym (Anonym)

Mycket hår i näsa och öron förstör lätt konversationen. Doften av gamla hudavlagringar på kläder är inte heller så trevligt när man ska kramas

• Anonym (H)
    Anonym (Oj) skrev 2025-02-08 19:11:04 följande:
    Jaså? Brukar Robs trådar försvinna?
    Han blir, och med rätta, hårt ansatt för sina inlägg och en del tas bort. Men att han blir hårt ansatt är direkt omotiverat givet denna tråd. Det är ingen skillnad på hans dravel och dravlet i denna tråd.
  • Anonym (Linda)
    Anonym (A) skrev 2025-02-08 19:08:05 följande:
    Intresseklubben antecknar
    En öm tå ? 
  • Grönaväxter

Det fulaste jag vet är smala/spinka män. Och när de är feminina. Och kostym är ingen höjdare.

Jag attraheras av manliga män med mkt skägg och kroppsbehåring. De ska vara av det grövre hållet och gärna lite mulliga. Gärna tatuerade och händiga! 
    (Lyckligt gift i 18 år och galet attraherad av just en sån man)

• Anonym (A)
    Anonym (Linda) skrev 2025-02-08 19:22:15 följande:
    En öm tå ? 
    Verjkligen inte. Men uppenbart blev du stött och kränkt av mitt ointresse.
Svar på tråden Fulaste stilen på män?