• Anonym (Usch!)

Träffat en ... mansgris?

Jag kvinna 35 år har träffat en 40-årig man i några månader, skild sedan ett antal år tillbaka och har tonårsbarn hemma varannan vecka. 

Vi blev blixtförälskade men valde att ta det lugnt fram. Har haft de mest fantastiska månaderna med honom och i lördags hade vi äntligen sex. Men det slutade i katastrof!

Utåt set är jag ganska "preppy girl", eller "clean girl" som ungarna kallar det. Klär mig feminint, stiligt och oftast ganska uppklätt. Alltid mån om mitt hår, hud och lagom med smink osv. Ja ni fattar. Mannen har uttalat hur mycket han uppskattar detta med mig, att jag klär mig snyggt till vardags och tar hand om mig. 

Men mitt under förspelet så fryser han till. Drar tillbaka handen från mina trosor och ser helt chockad ut. Han har hittat min piercing och blev allt annat än upphetsad. Han blev rent ut sagt äcklad och sa att han är förvånad, inte tycker att det är snyggt, att jag borde sagt att jag har piercat klittan OCH att han aldrig hade börjat dejta mig om han visste. Han ser helt annorlunda på mig nu. Hur ska han kunna introducera mig för sina barn eller sina vänner?!

Jag blev totalt chockad och upprepade bara "Varför skulle dina barn eller dina vänner få veta att jag har ett piercing?". Det slutade med att han åkte hem, skitsur och vi har knappt pratat sedan dess. Han säger att han behöver tänka över oss. 

Vad fan hände där liksom?

• Svar på tråden Träffat en ... mansgris?
  • Anonym (M)
    Anonym (Rut) skrev 2025-02-24 23:02:50 följande:
    Första dejten? De har träffats i fyra månader. Tror intr misshandel är något som nån erkänner oavsett du längre man dejtar dock.

Saker som familj, fritidsintressen, framtidsdrömmar, sexuella preferenser etc är dock väldigt onormalt om man inte skulle ha diskuterat på fyra månader.
    Precis, på fyra månader har han inte tagit upp sina turn-offs. Han har ju slösat hennes tid. 
  • Anonym (M)
    Anonym (Rut) skrev 2025-02-24 23:05:22 följande:
    Allt som du nämner är normalt att man har pratat om efter fyra  månaders dejtnande. Vad gör du med någon som du träffat i fyra månader? Bara tittar djupt in i varandras ögon och inte säger ett ord? 
    Ja, inte sitter jag och berättar hur mitt underliv ser ut i alla fall. 
  • Anonym (Rut)
    Anonym (M) skrev 2025-02-25 12:34:25 följande:
    Ok jag har i alla fall pratat om sexuella preferenser efter fyra månader. Det betyder inte att berätta hur ens ubderliv ser ut. Men det betyder att man berättar hur man tex kan komma lättast, vad man går igång på/inte igång på tex. 

Men nu var det intr bara sex vi pratade om. Den jag svarade på tycker även det var sjukt att prata resor familj etc med nån man dejtade. 
  • Anonym (Prata innan)
    Anonym (Tönt) skrev 2025-02-25 08:57:01 följande:
    Jag gissar att du då berättar hur stort ditt underliv är? Är håret krulligt eller rakt eller obefintligt? 
    Ännu ett löjligt svar från dig. Jag har inget udda eller något som ser konstigt ut i något område av kroppen - det finns därmed inte heller något att förvarna om. Fullkomligt puckad jämförelse med järnskrot i kroppen vilket är abnormalt, särskilt i de nedre regionerna.
  • Anonym (Underligt)
    Anonym (M) skrev 2025-02-25 12:34:25 följande:
    Jaha, då kommer du förbli ensam på livets resa.
  • Anonym (M)
    Anonym (Underligt) skrev 2025-02-25 16:05:43 följande:
    Jaha, då kommer du förbli ensam på livets resa.

Jag är gift och har haft förhållanden innan dess. Har aldrig berättat hur mitt underliv ser ut, inte frågar om hans heller. 

Men jag börjar förstå varför så många män misslyckas på dejtingsajterna. 

• Anonym (Tönt)
    Anonym (Prata innan) skrev 2025-02-24 18:32:57 följande:
    Ja, en liten tatuering nånstans gör väl ingen större skillnad kanske. Vissa saker går att kompromissa om.

Men jag kan helt klart förstå de människor som ser järnskrot i kroppen som frånstötande. För mig är det inte bara fult att se på utan också något smutsigt, ohygieniskt. Känner en direkt avsmak av tanken på metaller instuckna i mänsklig hud och dessa känslor går nog inte att resonera bort tyvärr. 
    Hade inte du hål i öronen?
    På tal om "avsmak av tanken på metaller instuckna i mänsklig hud".
  • Anonym (Tönt)
    Anonym (Prata innan) skrev 2025-02-25 14:39:37 följande:
    Ännu ett löjligt svar från dig. Jag har inget udda eller något som ser konstigt ut i något område av kroppen - det finns därmed inte heller något att förvarna om. Fullkomligt puckad jämförelse med järnskrot i kroppen vilket är abnormalt, särskilt i de nedre regionerna.
    Du kanske har något ärr eller födelsemärke?

Eller är du mest medelmåttig i hela världen?
  • Anonym (Prata innan)
    Anonym (Tönt) skrev 2025-02-25 23:13:40 följande:
    Hade inte du hål i öronen?
    På tal om "avsmak av tanken på metaller instuckna i mänsklig hud".
    Sluta löjla dig nu. Typ alla moderna vuxna människor har hål i öronen. Sluta jämföra normala ting med bisarra dito. 
  • Anonym (Prata innan)
    Anonym (Tönt) skrev 2025-02-25 23:17:07 följande:
    Du kanske har något ärr eller födelsemärke?

Eller är du mest medelmåttig i hela världen?
    Helt normalt med ärr och födelsemärken också. De flesta har dem i olika mån. Igen - sluta fjanta dig. 
Svar på tråden Träffat en ... mansgris?