• Anonym (Usch!)

Träffat en ... mansgris?

Jag kvinna 35 år har träffat en 40-årig man i några månader, skild sedan ett antal år tillbaka och har tonårsbarn hemma varannan vecka. 

Vi blev blixtförälskade men valde att ta det lugnt fram. Har haft de mest fantastiska månaderna med honom och i lördags hade vi äntligen sex. Men det slutade i katastrof!

Utåt set är jag ganska "preppy girl", eller "clean girl" som ungarna kallar det. Klär mig feminint, stiligt och oftast ganska uppklätt. Alltid mån om mitt hår, hud och lagom med smink osv. Ja ni fattar. Mannen har uttalat hur mycket han uppskattar detta med mig, att jag klär mig snyggt till vardags och tar hand om mig. 

Men mitt under förspelet så fryser han till. Drar tillbaka handen från mina trosor och ser helt chockad ut. Han har hittat min piercing och blev allt annat än upphetsad. Han blev rent ut sagt äcklad och sa att han är förvånad, inte tycker att det är snyggt, att jag borde sagt att jag har piercat klittan OCH att han aldrig hade börjat dejta mig om han visste. Han ser helt annorlunda på mig nu. Hur ska han kunna introducera mig för sina barn eller sina vänner?!

Jag blev totalt chockad och upprepade bara "Varför skulle dina barn eller dina vänner få veta att jag har ett piercing?". Det slutade med att han åkte hem, skitsur och vi har knappt pratat sedan dess. Han säger att han behöver tänka över oss. 

Vad fan hände där liksom?

• Svar på tråden Träffat en ... mansgris?
  • Anonym (Inte hela världen)
    Anonym (Prata innan) skrev 2025-02-20 01:58:22 följande:

Är nog bäst att ta upp sånt här innan man bestämmer sig för att vara intima med varann.

Jag hade nog sagt redan från början att jag inte uppskattar piercings någonstans på kroppen och inte vill dejta en sådan man. Det handlar om ens egen smak och denna har man rätt till. 

Om TS historia verkligen är sann så kan jag tycka att någon borde förvarnat. Antingen killen eller TS själv. 

Fast hur mycket ska man behöva informera om och fråga innan? Jag har varit med ganska många och ingen har varit piercad, men det hade inte varit i närheten av en dealbreaker.

Borde jag berätta om pungen är rakad eller ej och och vilken storlek jag har, det blir ju mest fånigt och tycker inte en piercing är av den dignitet så det borde förvarnas.
  • Anonym (Prata innan)
    Anonym (Vad ska man säga?) skrev 2025-02-19 19:19:58 följande:

Jag tycker också det är trashigt med intimpiercing.

Man undrar om kvinnan livnär sig på OF, det är min direkta association.

Samma här. Det är bara att göra en bildsökning på OnlyFans-tjejer så ser man ett mönster. Mycket tatueringar, piercings, grälla hårfärgningar och överdriven "horsminkning". Lika smaklöst alltsammans. Det finns en klar anledning till att de allra flesta kvinnor inte väljer en sån stil. 
  • Anonym (Prata innan)
    Anonym (Inte hela världen) skrev 2025-02-20 02:09:19 följande:
    Fast hur mycket ska man behöva informera om och fråga innan? Jag har varit med ganska många och ingen har varit piercad, men det hade inte varit i närheten av en dealbreaker.

Borde jag berätta om pungen är rakad eller ej och och vilken storlek jag har, det blir ju mest fånigt och tycker inte en piercing är av den dignitet så det borde förvarnas.
    Man kan ju berätta om man har piercings och tatueringar på ställen som inte syns. Utan att bli alltför personlig med exakt var dessa ting är placerade. Det är väl lagom nog av en hint kan jag tycka.

Och det där med att ansa sin kropp kan man också vara tydlig med från början. Om det är viktigt för en menar jag. 
  • Anonym
    Core skrev 2025-02-19 20:42:30 följande:

Du har träffat en riktig sopa. Jag kan med största sannolikhet dra slutsatsen att han vart svartsjuk. Ja, jag vet att det låter långsökt, men han insåg att du inte var en oskuldsfull förstagångare

Spring

Hur skulle hon kunnat vara det med tonårsbarn därhemma?
    Står ingenstans att de är adopterade?
  • Anonym
    Anonym (Prata innan) skrev 2025-02-20 02:03:35 följande:
    Så nedlåtande. Det är inget fel i att uppskatta naturliga kroppar utan en massa krimskrams i sig.

Precis som vissa inte attraheras av anskrämliga tjurringar i näsan så det många av oss som blir avtända av piercings på andra ställen, i synnerhet intima kroppsdelar. Själv skulle jag aldrig dejta en man som fördärvat sin kropp och hud med metall. Finner det extremt oattraktivt och dessutom osunt, ohygieniskt. Har inget med nån påhittad "prydhet" att göra.

De som anklagar andra för att vara pryda brukar, i min erfarenhet, själva vara rätt så perviga av sig med en massa sexuella avarter som de flesta av oss inte uppskattar. Bara en hint. 
    Precis så tycker jag också.
    Hade inte velat ha metallskrot uppkört i underlivet, aldrig i livet.

Jag ogillar intimrakning också men har som tur är aldrig "lyckats" hamna i säng med en man med hårfritt kön.
    Beror kanske på att jag haft förhållandevis få sexpartners förstås.

Jag kanske inte är pryd, men jag är ännu mindre vulgär. Vad är det för fel på att bara vara som man är?

Helt ärligt skulle jag inte fixa att fortsätta med en piercad kuk eller ett rakat kön på en man. Hur jag skulle avbryta vet jag inte, men att fortsätta vore 100% uteslutet.
  • Anonym (M)
    Anonym (Prata innan) skrev 2025-02-20 01:58:22 följande:

Är nog bäst att ta upp sånt här innan man bestämmer sig för att vara intima med varann.

Jag hade nog sagt redan från början att jag inte uppskattar piercings någonstans på kroppen och inte vill dejta en sådan man. Det handlar om ens egen smak och denna har man rätt till. 

Om TS historia verkligen är sann så kan jag tycka att någon borde förvarnat. Antingen killen eller TS själv. 

Den som ogillar något så mkt så det är en dealbreaker får ta upp det. Detta är inte TS problem, hon är fine med det. 
  • Anonym (M)
    Anonym (Prata innan) skrev 2025-02-20 02:21:20 följande:
    Man kan ju berätta om man har piercings och tatueringar på ställen som inte syns. Utan att bli alltför personlig med exakt var dessa ting är placerade. Det är väl lagom nog av en hint kan jag tycka.

Och det där med att ansa sin kropp kan man också vara tydlig med från början. Om det är viktigt för en menar jag. 
    Den som tycker sådant är en dealbreaker får fråga. Dvs den som har problemet äger det. 
  • Anonym (Prata innan)
    Anonym (M) skrev 2025-02-20 06:39:09 följande:
    Den som ogillar något så mkt så det är en dealbreaker får ta upp det. Detta är inte TS problem, hon är fine med det. 
    Fast grejen är ju den att det är ganska många som lär ogilla underlivspiercing och piercings i allmänhet, med tanke på att det är en väldigt liten minoritet som faktiskt piercar sig. 

Jag tycker att alla parter bör vara tydliga därav. Både de med egna piercings och människor som ej attraheras av sånt.
  • Anonym (M)
    Anonym (Prata innan) skrev 2025-02-20 06:50:00 följande:
    Fast grejen är ju den att det är ganska många som lär ogilla underlivspiercing och piercings i allmänhet, med tanke på att det är en väldigt liten minoritet som faktiskt piercar sig. 

Jag tycker att alla parter bör vara tydliga därav. Både de med egna piercings och människor som ej attraheras av sånt.

Jag tycker att den som äger problemet har ansvar för det. 

Men han har lärt sig nu. Nu frågar han nog i fortsättningen. 

Men med ditt resonemang så borde han berätta att han pratar om sina partners underliv med sina barn och vänner. Det ör ju också en väldig dealbreaker för många. 

• Anonym (Tönt)
    Anonym (Prata innan) skrev 2025-02-20 02:03:35 följande:
    Så nedlåtande. Det är inget fel i att uppskatta naturliga kroppar utan en massa krimskrams i sig.

Precis som vissa inte attraheras av anskrämliga tjurringar i näsan så det många av oss som blir avtända av piercings på andra ställen, i synnerhet intima kroppsdelar. Själv skulle jag aldrig dejta en man som fördärvat sin kropp och hud med metall. Finner det extremt oattraktivt och dessutom osunt, ohygieniskt. Har inget med nån påhittad "prydhet" att göra.

De som anklagar andra för att vara pryda brukar, i min erfarenhet, själva vara rätt så perviga av sig med en massa sexuella avarter som de flesta av oss inte uppskattar. Bara en hint. 
    Det är mest hans rädda reaktion jag syftar på. Den killen är rädd för så mycket mer.
    De har träffats i månader (?!), varit jättekära, men han drar för att tjejen har piercing?
    Piercingar går att ta bort för övrigt. Och naturliga kroppar är verkligen inget fel!

Och du ska kanske inte komma och snacka om att vara nedlåtande när du själv skriver att jag och de med mig som tycker att hans reaktion är superlöjlig skulle vara pervon med sexuella avarter😅😂🤣
    Du försöker nog bara vara nedlåtande, utan att lyckas, för att du kände dig träffad av "pryd".

Så du skulle också bete dig som ts kille? Som flyr hals över huvud efter flera nykära månader tillsammans för att tjejen har ett simpelt smycke som dessutom går att ta bort?
Svar på tråden Träffat en ... mansgris?