• Anonym (Usch!)

Träffat en ... mansgris?

Jag kvinna 35 år har träffat en 40-årig man i några månader, skild sedan ett antal år tillbaka och har tonårsbarn hemma varannan vecka. 

Vi blev blixtförälskade men valde att ta det lugnt fram. Har haft de mest fantastiska månaderna med honom och i lördags hade vi äntligen sex. Men det slutade i katastrof!

Utåt set är jag ganska "preppy girl", eller "clean girl" som ungarna kallar det. Klär mig feminint, stiligt och oftast ganska uppklätt. Alltid mån om mitt hår, hud och lagom med smink osv. Ja ni fattar. Mannen har uttalat hur mycket han uppskattar detta med mig, att jag klär mig snyggt till vardags och tar hand om mig. 

Men mitt under förspelet så fryser han till. Drar tillbaka handen från mina trosor och ser helt chockad ut. Han har hittat min piercing och blev allt annat än upphetsad. Han blev rent ut sagt äcklad och sa att han är förvånad, inte tycker att det är snyggt, att jag borde sagt att jag har piercat klittan OCH att han aldrig hade börjat dejta mig om han visste. Han ser helt annorlunda på mig nu. Hur ska han kunna introducera mig för sina barn eller sina vänner?!

Jag blev totalt chockad och upprepade bara "Varför skulle dina barn eller dina vänner få veta att jag har ett piercing?". Det slutade med att han åkte hem, skitsur och vi har knappt pratat sedan dess. Han säger att han behöver tänka över oss. 

Vad fan hände där liksom?

• Svar på tråden Träffat en ... mansgris?
  • Core

Du har träffat en riktig sopa. Jag kan med största sannolikhet dra slutsatsen att han vart svartsjuk. Ja, jag vet att det låter långsökt, men han insåg att du inte var en oskuldsfull förstagångare

Spring

• Core
    Anonym (Vad ska man säga?) skrev 2025-02-19 19:19:58 följande:

Jag tycker också det är trashigt med intimpiercing.

Man undrar om kvinnan livnär sig på OF, det är min direkta association.

I sak kan jag hålla med, men att bli upprörd över faktumet och mena att man måste tänka på en sån sak, är man tappad. Visst, det kanske väcker en tyst fråga, och man gör en inre inventering som slutar med en ny riktning, men att bete sig som en riktig kärring visar bara på bristande karaktär 
  • Anonym (Mandomsmannen)
    Anonym (Usch!) skrev 2025-02-19 08:26:44 följande:
    Träffat en ... mansgris?

Jag kvinna 35 år har träffat en 40-årig man i några månader, skild sedan ett antal år tillbaka och har tonårsbarn hemma varannan vecka. 

Vi blev blixtförälskade men valde att ta det lugnt fram. Har haft de mest fantastiska månaderna med honom och i lördags hade vi äntligen sex. Men det slutade i katastrof!

Utåt set är jag ganska "preppy girl", eller "clean girl" som ungarna kallar det. Klär mig feminint, stiligt och oftast ganska uppklätt. Alltid mån om mitt hår, hud och lagom med smink osv. Ja ni fattar. Mannen har uttalat hur mycket han uppskattar detta med mig, att jag klär mig snyggt till vardags och tar hand om mig. 

Men mitt under förspelet så fryser han till. Drar tillbaka handen från mina trosor och ser helt chockad ut. Han har hittat min piercing och blev allt annat än upphetsad. Han blev rent ut sagt äcklad och sa att han är förvånad, inte tycker att det är snyggt, att jag borde sagt att jag har piercat klittan OCH att han aldrig hade börjat dejta mig om han visste. Han ser helt annorlunda på mig nu. Hur ska han kunna introducera mig för sina barn eller sina vänner?!

Jag blev totalt chockad och upprepade bara "Varför skulle dina barn eller dina vänner få veta att jag har ett piercing?". Det slutade med att han åkte hem, skitsur och vi har knappt pratat sedan dess. Han säger att han behöver tänka över oss. 

Vad fan hände där liksom?

Du och din pojkvän blev blixtförälskade och ni hade fantastiska månader. Om man ändå väljer att vänta med att ha sex byggs ju mycket förväntningar upp.

Det är ju lätt att säga i efterhand men ingen av er insåg att alltså stora förväntningar = stora risker för besvikelser?

• Anonym (Underligt)

Kom att tänka på en kompis kompis för som avfärdade en trevlig man hon träffade därför att hans skjorta inte var snygg.
    Ibland är det de små detaljerna som spelar roll.

• Anonym (ABC)
    Core skrev 2025-02-19 20:42:30 följande:

Du har träffat en riktig sopa. Jag kan med största sannolikhet dra slutsatsen att han vart svartsjuk. Ja, jag vet att det låter långsökt, men han insåg att du inte var en oskuldsfull förstagångare

Spring

Håller med, spring
  • Tukt

Mansgris kan han vara. Men reaktionen på en piercing är långt mycket värre.

• Motherinlaw
    Anonym (Usch!) skrev 2025-02-19 09:43:57 följande:

Jag skaffade en intimpiercing för min egen skull. Dels så tycker jag att det är vackert med piercingar men jag ville inte ha en synlig piercing, dels så tycker jag om att ha ett litet smycke där nere som bara jag och eventuell sängpartner vet om.

En piercing på klitoris stimulerar dessutom väldigt skönt och gör att sexet blir bättre. Jag som har svårt att komma genom bara penetrering kan få orgasm lättare då piercingen stimulerar klitoris och hjälper mig att få orgasm. 

Och som någon kommenterade att det skulle vara ett porrsmycke eller att jag legat runt med halva staden...HAHA! Jag har faktiskt bara haft 3 sexpartners i mitt 35-åriga liv, han skulle ha blivit min fjärde. Två var i längre förhållanden, sedan hade jag en kk under en tid i livet, så tre. 

Jag tycker inte att du ska ta åt dig, tyvärr är många väldigt trångsynta här på fl. Samma sak då det var diskussion om en kille som tyckte om när hans tjej körde in ett finger i baken på honom samtidigt som hon säg. 
    Ja Nej men enligt fl så var han ju givetvis homosexuell bara för att han tyckte det var skönt, suck. 

Tycker du ska stå på dig, vill han inte ha dig pga en piercing så var han ändå inget att ha från början. Hade gärna haft en tjej med piercing i klitoris kappan.

All kärlek till dig! 
  • Anonym (Tönt)
    Anonym (pryd) skrev 2025-02-19 14:25:47 följande:

Haha

Om man bjuder hem en "fin kvinna" och det visar sig att hon har en piercing i f1ttan så KAN det tänkas att det ger en reaktion.

Han hade ju inte förväntat sig någon som varit beredd att fläka ut könet för en främling för att bli piercad

Han visste inte. TS sa inget innan. Hade TS haft näsring och tunnel i örsnibben hade han kunnat ana själv. Men inte nu.

Mansgris är han inte. Möjligen pryd. 

Äckligt pryd. Ts ska vara glad att hon slapp honom för hans prydhet hade gått igen i mycket och visat sig på många andra negativa sätt i relationen.
    Han är förmodligen rädd för mycket och inte alls skön och lättsam, om jag generaliserar utifrån hans reaktion.
  • Anonym (Prata innan)

Är nog bäst att ta upp sånt här innan man bestämmer sig för att vara intima med varann.

Jag hade nog sagt redan från början att jag inte uppskattar piercings någonstans på kroppen och inte vill dejta en sådan man. Det handlar om ens egen smak och denna har man rätt till. 

Om TS historia verkligen är sann så kan jag tycka att någon borde förvarnat. Antingen killen eller TS själv. 

• Anonym (Prata innan)
    Anonym (Tönt) skrev 2025-02-20 01:50:11 följande:
    Äckligt pryd. Ts ska vara glad att hon slapp honom för hans prydhet hade gått igen i mycket och visat sig på många andra negativa sätt i relationen.
    Han är förmodligen rädd för mycket och inte alls skön och lättsam, om jag generaliserar utifrån hans reaktion.
    Så nedlåtande. Det är inget fel i att uppskatta naturliga kroppar utan en massa krimskrams i sig.

Precis som vissa inte attraheras av anskrämliga tjurringar i näsan så det många av oss som blir avtända av piercings på andra ställen, i synnerhet intima kroppsdelar. Själv skulle jag aldrig dejta en man som fördärvat sin kropp och hud med metall. Finner det extremt oattraktivt och dessutom osunt, ohygieniskt. Har inget med nån påhittad "prydhet" att göra.

De som anklagar andra för att vara pryda brukar, i min erfarenhet, själva vara rätt så perviga av sig med en massa sexuella avarter som de flesta av oss inte uppskattar. Bara en hint. 
Svar på tråden Träffat en ... mansgris?