• Anonym (Usch!)

Träffat en ... mansgris?

Jag kvinna 35 år har träffat en 40-årig man i några månader, skild sedan ett antal år tillbaka och har tonårsbarn hemma varannan vecka. 

Vi blev blixtförälskade men valde att ta det lugnt fram. Har haft de mest fantastiska månaderna med honom och i lördags hade vi äntligen sex. Men det slutade i katastrof!

Utåt set är jag ganska "preppy girl", eller "clean girl" som ungarna kallar det. Klär mig feminint, stiligt och oftast ganska uppklätt. Alltid mån om mitt hår, hud och lagom med smink osv. Ja ni fattar. Mannen har uttalat hur mycket han uppskattar detta med mig, att jag klär mig snyggt till vardags och tar hand om mig. 

Men mitt under förspelet så fryser han till. Drar tillbaka handen från mina trosor och ser helt chockad ut. Han har hittat min piercing och blev allt annat än upphetsad. Han blev rent ut sagt äcklad och sa att han är förvånad, inte tycker att det är snyggt, att jag borde sagt att jag har piercat klittan OCH att han aldrig hade börjat dejta mig om han visste. Han ser helt annorlunda på mig nu. Hur ska han kunna introducera mig för sina barn eller sina vänner?!

Jag blev totalt chockad och upprepade bara "Varför skulle dina barn eller dina vänner få veta att jag har ett piercing?". Det slutade med att han åkte hem, skitsur och vi har knappt pratat sedan dess. Han säger att han behöver tänka över oss. 

Vad fan hände där liksom?

• Svar på tråden Träffat en ... mansgris?
  • Anonym (Usch!)
    SkaneFre skrev 2025-02-21 09:58:13 följande:

Jag hade nog blivit rätt chockad. Alltså efter din beskrivning om hur du är etc, sen helt plötsligt bara se att klittan är piercad :D. 

En fundering. Varför piercar man klittan? Tycker man det är coolt? Eller snyggt??? Kan ändå förstå varför man piercar näsan, eftersom man kan "visa upp" det hela tiden, som en accessoar eller så. 

För mig handlar piercingen om förhöjd njutning. Den stimulerar klitoris och hjälper mig att lättare få orgasm. Jag har svårt att få orgasm av enbart penetrering så stimulering på klitoris hjälper mig. Piercingen gör att jag inte behöver använda handen "är nere" utan våra kroppar som gnider mot varandra gör att piercingen rör sig och klittan stimuleras = orgasm.

Så för mig är det enbart ett hjälpmedel. Jag skaffade den för min egen skull. 
  • Anonym (Usch!)
    Anonym (Underligt) skrev 2025-02-23 19:32:03 följande:

TS, hur går det med ringen i klittan och killen?

Vi har pratat men kommer inte att fortsätta tillsammans. Piercingen var i slutändan inte en dealbreaker för honom, han förstod när jag äntligen fick en chans att förklara varför jag har den. Via sms då, han avbröt mig non stop i telefonsamtalet och ville bara framföra sina tankar utan att ge mig möjlighet att förklara eller möta hans kommentarer.

Men hans reaktion blev en dealbreaker för mig. Han lät mig inte prata eller förklara. Sa hur äcklad han var och en himla massa nedlåtande saker. Dessutom i en väldigt utlämnande situation där jag satt halvt avklädd. Gick från tänd till utskälld inom loppet av ett par sekunder. 

Nej en sådan man kan jag inte leva med. 
  • Anonym (Usch!)

Ni som skriver att jag skulle berättat det tidigare, ja kanske det. 

Men ska det verkligen behövas? Alla har olika preferenser vad gäller sådant. Ska jag berätta om eventuell könsbehåring också? Har förstått att det är en dealbreaker för många män om f*ttan inte är slätrakad. Vill ni veta hur långa mina blygdläppar är och storlek på klitoriskappan?

Ni män, berättar ni om ni är rakade eller hur stor k*k ni har innan samlag? Det finns ju kvinnor som säger att de bara kan tänka sig en normalstor k*k, så du som är välutrustad eller har en mindre, berättar du innan så att hon får döma dig på din k*kstorlek?

Ska det inte finnas någonting som vi upptäcker hos varandra när vi klär av varandra för första gången? Jag vill med mina ögon, mun och händer få utforska varje millimeter av den kropp min älskade har. Jag dömer inte, utan vill nyfiket utforska. So what om han har en tatuering eller tio, han har satt den där för att han ville. 

Vi kan ha preferenser, men låt inte fördomar stå i vägen för att lära känna en person. 

• Anonym (Tönt)
    Anonym (Usch!) skrev 2025-02-24 07:45:52 följande:
    För mig handlar piercingen om förhöjd njutning. Den stimulerar klitoris och hjälper mig att lättare få orgasm. Jag har svårt att få orgasm av enbart penetrering så stimulering på klitoris hjälper mig. Piercingen gör att jag inte behöver använda handen "är nere" utan våra kroppar som gnider mot varandra gör att piercingen rör sig och klittan stimuleras = orgasm.

Så för mig är det enbart ett hjälpmedel. Jag skaffade den för min egen skull. 
    Det här intresserar mig!
    Känner ingen med intimpiercing som jag kunnat fråga. Har varit rädd för att tappa känseln med tiden så vill ha info från någon som haft det länge. Kan det hända? Min sexlust är inte speciellt hög och har inte varit på några år. Tror du att en klittpiercing kan råda bot på det?
    Det vore ju isf. helt fantastiskt för oss som tappat lusten men vill få tillbaka den för att kunna ha bra sex med våra partners🙂

Tycker även att du ska strunta totalt i alla fördomsfulla kärringar, som män också kan vara, som läser in en väldig massa strunt i att ha intimpiercing och förväxlar det med en massa knäppt.
  • Anonym (Inte hela världen)
    Anonym (Usch!) skrev 2025-02-24 08:00:05 följande:

Men ska det verkligen behövas? Alla har olika preferenser vad gäller sådant. Ska jag berätta om eventuell könsbehåring också? Har förstått att det är en dealbreaker för många män om f*ttan inte är slätrakad. Vill ni veta hur långa mina blygdläppar är och storlek på klitoriskappan?

Ni män, berättar ni om ni är rakade eller hur stor k*k ni har innan samlag? Det finns ju kvinnor som säger att de bara kan tänka sig en normalstor k*k, så du som är välutrustad eller har en mindre, berättar du innan så att hon får döma dig på din k*kstorlek?

Ska det inte finnas någonting som vi upptäcker hos varandra när vi klär av varandra för första gången? Jag vill med mina ögon, mun och händer få utforska varje millimeter av den kropp min älskade har. Jag dömer inte, utan vill nyfiket utforska. So what om han har en tatuering eller tio, han har satt den där för att han ville. 

Vi kan ha preferenser, men låt inte fördomar stå i vägen för att lära känna en person. 

Jag tycker inte man ska behöva beskriva sin kropp i detalj innan och dom jag skrev tidigare i tråden så föredrar jag utan piercing men den hade absolut inte varit det minsta problem. Och efter det du berättat så får ju din partner också ut mer av den om den ger dig njutning. Min partner uppfyller säkert inte alla mina preferenser och jag uppfyller säkert inte alla hennes men ändå är hon så bäst
  • Anonym (Underligt)
    Anonym (Usch!) skrev 2025-02-24 07:50:41 följande:
    Vi har pratat men kommer inte att fortsätta tillsammans. Piercingen var i slutändan inte en dealbreaker för honom, han förstod när jag äntligen fick en chans att förklara varför jag har den. Via sms då, han avbröt mig non stop i telefonsamtalet och ville bara framföra sina tankar utan att ge mig möjlighet att förklara eller möta hans kommentarer.

Men hans reaktion blev en dealbreaker för mig. Han lät mig inte prata eller förklara. Sa hur äcklad han var och en himla massa nedlåtande saker. Dessutom i en väldigt utlämnande situation där jag satt halvt avklädd. Gick från tänd till utskälld inom loppet av ett par sekunder. 

Nej en sådan man kan jag inte leva med. 
    Sa han hur äcklad han var när ni var på gång?
    Nedlåtande saker som vad?
    Hur gamla är ni?
  • Anonym (Underligt)
    Anonym (Underligt) skrev 2025-02-24 12:09:44 följande:
    Sa han hur äcklad han var när ni var på gång?
    Nedlåtande saker som vad?
    Hur gamla är ni?
    Ah, nu ser jag. 35 och 40.
  • Anonym (Osannolikt)

Hela historian låter väldigt osannolik att detta verkligen var om en piercing? TS du kan inte på fullaste allvar mena att ni störtkära i varandra inte pratade om intimitet och preferenser under alla dessa månader innan ni skulle komma till skott.

Jag fattar OM det nu var en piercing allt detta är om så nej inget man kanske nämner vid första dejten. Men kanske vid första samtalet om sexualitet. Och OM det verkligen var detta så lika bra att han försvann från dig.

OM det är något annat t.e.x att du var på onlyfans som sjukt många medelålders kvinnor verkar vara i smyg. Ja då kanske han borde fått veta det i tidigt skede. Kanske inte direkt på första dejten men väldigt tätt inpå att ni båda kände och visste att ni ville investera tid i varandra. Just för att få valet att välja själv om det är en sån person han vill investera tid i. Detta var nu ett exempel.

Personen i fråga har ju inte fått ta ställning till en sådan stor sak i fråga som inte anses normaliserat.

Nu drog jag bara OF som ett exempel eftersom det nämndes flitigt i många svar här. OBSERVERA DETTA VAR ETT EXEMPEL. INTE EN ANKLAGELSE. 

Finner bara det hela väldigt osannolikt att det verkligen är en piercing i fråga det är om.
    Våga skriva av dig anonymt det är väl vad FL är till för.

• Anonym (Prata innan)
    Anonym (Usch!) skrev 2025-02-24 08:00:05 följande:

Fast nu är du rätt löjlig. Dumt och ologiskt att jämföra helt vanliga kvinnliga könsdelar och könsbehåring med något så abnormalt som en könspiercing.

Förstår du inte att det finns många som finner sådana totalt avtändande och att man bör prata om sånt innan? Det är lika bisarrt som att ha en tatuering i könsområdet. 

Och ja, har man även en abnormal storlek på sin penis så hade åtminstone jag velat veta detta innan. De flesta är liksom normala i storleken därnere och oftast inget man behöver oroa sig för ändå. 
  • Anonym (M)
    Anonym (Prata innan) skrev 2025-02-24 17:52:12 följande:
    Fast nu är du rätt löjlig. Dumt och ologiskt att jämföra helt vanliga kvinnliga könsdelar och könsbehåring med något så abnormalt som en könspiercing.

Förstår du inte att det finns många som finner sådana totalt avtändande och att man bör prata om sånt innan? Det är lika bisarrt som att ha en tatuering i könsområdet. 

Och ja, har man även en abnormal storlek på sin penis så hade åtminstone jag velat veta detta innan. De flesta är liksom normala i storleken därnere och oftast inget man behöver oroa sig för ändå. 
    Folk gillar och ogillar olika saker. Ska man ha med en lista på första dejten med allt möjligt? Ska man även gå in på ekonomi, hur ofta man vill träffa sina kanske blivande svärföräldrar, vilka länder man inte vill åka till, vilka ställningar man föredrar?

Eller är det bättre att den som har saker som är icke förhandlingsbara nämner det istället?
Svar på tråden Träffat en ... mansgris?