• Anonym (Usch!)

Träffat en ... mansgris?

Jag kvinna 35 år har träffat en 40-årig man i några månader, skild sedan ett antal år tillbaka och har tonårsbarn hemma varannan vecka. 

Vi blev blixtförälskade men valde att ta det lugnt fram. Har haft de mest fantastiska månaderna med honom och i lördags hade vi äntligen sex. Men det slutade i katastrof!

Utåt set är jag ganska "preppy girl", eller "clean girl" som ungarna kallar det. Klär mig feminint, stiligt och oftast ganska uppklätt. Alltid mån om mitt hår, hud och lagom med smink osv. Ja ni fattar. Mannen har uttalat hur mycket han uppskattar detta med mig, att jag klär mig snyggt till vardags och tar hand om mig. 

Men mitt under förspelet så fryser han till. Drar tillbaka handen från mina trosor och ser helt chockad ut. Han har hittat min piercing och blev allt annat än upphetsad. Han blev rent ut sagt äcklad och sa att han är förvånad, inte tycker att det är snyggt, att jag borde sagt att jag har piercat klittan OCH att han aldrig hade börjat dejta mig om han visste. Han ser helt annorlunda på mig nu. Hur ska han kunna introducera mig för sina barn eller sina vänner?!

Jag blev totalt chockad och upprepade bara "Varför skulle dina barn eller dina vänner få veta att jag har ett piercing?". Det slutade med att han åkte hem, skitsur och vi har knappt pratat sedan dess. Han säger att han behöver tänka över oss. 

Vad fan hände där liksom?

• Svar på tråden Träffat en ... mansgris?
  • Anonym (Karl)

Det är nog så att han väntat några månader med att ha sex med dig.
    Han har säkert inte velat gå för fort fram pga han respekterat dig otroligt mycket.
    Sedan när ni väl ska ha det så hittar han en piercing på dig.
    Hela hans världsbild av dig rubbas, från att plötsligt respektera och värdera dig högt till att hitta en piercin, vilket är förknippat med vilt sex och andra former av läggningar än vanilj.

Mitt råd är att plocka bort den, och med tiden kanske åter introducera den.
    Det är inte säkert att han acceåterse den. Då får du leva med det.

• Anonym (Tönt)
    Anonym (Prata innan) skrev 2025-02-25 23:29:26 följande:
    Sluta löjla dig nu. Typ alla moderna vuxna människor har hål i öronen. Sluta jämföra normala ting med bisarra dito. 
    Fast det är inte du som avgör vad som är normalt och vad som är bisarrt. Endast för dig själv.

Uttrycker du att metall genom mänsklig hud är abnormalt men ändå har hål i öronen så blir det lite fel.
  • Anonym (Prata innan)
    Anonym (Tönt) skrev 2025-02-26 06:25:24 följande:
    Fast det är inte du som avgör vad som är normalt och vad som är bisarrt. Endast för dig själv.

Uttrycker du att metall genom mänsklig hud är abnormalt men ändå har hål i öronen så blir det lite fel.

Och så kom du med en likaledes töntig halmdocka. Det ante mig. 

Jag har aldrig påstått detta heller. Dock har jag påpekat hur statistiken ser ut och det är denna som bestämmer vad som är normalt och piercade könsorgan är inte något normalt då en ytterst liten minoritet av folket väljer att fördärva sina könsorgan med järnskrot.

Jag har aldrig sagt något om att öron heller, det är du som meningslöst tjafsar om detta och drar helt puckade jämförelser. 
    Öronpiercingar är normalt och dessutom inte ohygieniskt såsom det är att pierca sig i ohygieniska områden där det finns massor av skadliga bakterier som kan ta sig in under dem piercade huden och orsaka infektioner.
    Det är verkligen inte nåt lämpligt område på kroppen att slå hål i med metallföremål. Dåligt omdöme så det skriker om sådana handlingar.

• Anonym (M)
    Anonym (Prata innan) skrev 2025-02-26 06:40:55 följande:

Och så kom du med en likaledes töntig halmdocka. Det ante mig. 

Jag har aldrig påstått detta heller. Dock har jag påpekat hur statistiken ser ut och det är denna som bestämmer vad som är normalt och piercade könsorgan är inte något normalt då en ytterst liten minoritet av folket väljer att fördärva sina könsorgan med järnskrot.

Jag har aldrig sagt något om att öron heller, det är du som meningslöst tjafsar om detta och drar helt puckade jämförelser. 
    Öronpiercingar är normalt och dessutom inte ohygieniskt såsom det är att pierca sig i ohygieniska områden där det finns massor av skadliga bakterier som kan ta sig in under dem piercade huden och orsaka infektioner.
    Det är verkligen inte nåt lämpligt område på kroppen att slå hål i med metallföremål. Dåligt omdöme så det skriker om sådana handlingar.

Du är inte konsekvent, men vem hade trott det. Du tar inte avstånd från analsex eller oral sex pga bakterier, men piercing. Så bakteriekortet håller inte. 
  • Anonym (Prata innan)
    Anonym (M) skrev 2025-02-26 06:46:19 följande:
    Du är inte konsekvent, men vem hade trott det. Du tar inte avstånd från analsex eller oral sex pga bakterier, men piercing. Så bakteriekortet håller inte. 

Jo, jag har varit både logisk och konsekvent i hela tråden. 

Du däremot har dålig läsförmåga och lägger ord i mun på folk och ljuger om dem. Lägg av med din goja som sagt. 

Jag har inte uttryckt någon åsikt om någon av de två aktiviteter du nämnde och jag tänker inte göra det heller så sluta ljuga om min person. Jag anmäler dig om du fortsätter förtala.

• Anonym (M)
    Anonym (Prata innan) skrev 2025-02-26 06:51:42 följande:

Jo, jag har varit både logisk och konsekvent i hela tråden. 

Du däremot har dålig läsförmåga och lägger ord i mun på folk och ljuger om dem. Lägg av med din goja som sagt. 

Jag har inte uttryckt någon åsikt om någon av de två aktiviteter du nämnde och jag tänker inte göra det heller så sluta ljuga om min person. Jag anmäler dig om du fortsätter förtala.

Nej, du svarade inte om de två sakerna. Du duckade frågan. Det konsekventa hade varit att du svarat att du inte gör något av det pga bakterierisken. Antingen finns bakterier i underlivet eller inte. Inte bara när det passar dig. 
  • Anonym (Prata innan)
    Anonym (M) skrev 2025-02-26 06:57:20 följande:
    Nej, du svarade inte om de två sakerna. Du duckade frågan. Det konsekventa hade varit att du svarat att du inte gör något av det pga bakterierisken. Antingen finns bakterier i underlivet eller inte. Inte bara när det passar dig. 

Jo, jag svarade att jag inte uttrycker någon åsikt om de två aktiviteterna så sluta tjata om dem. Det har inget med nån jävla duckning att göra heller så bara lägg ner och håll dig till ämnet.

• Anonym (Tom)

Jag hade också ogillat det skarpt men absolut inte gjort en så dramatisk sak av det som din partner. Synd att ni inte kunde prata om det.

• Anonym (M)
    Anonym (Prata innan) skrev 2025-02-26 07:00:54 följande:

Jo, jag svarade att jag inte uttrycker någon åsikt om de två aktiviteterna så sluta tjata om dem. Det har inget med nån jävla duckning att göra heller så bara lägg ner och håll dig till ämnet.

Varför drar du in bakterier då? Om det hör till ämnet borde ju även andra ganska vanliga aktiviteter vara motbjudande, enligt dig då. Då är det konstigt att du inte vill svara på det. 

• Anonym (Usch!)

Ska på dejt på fredag med en annan man. Testar er taktik och ska berätta på första dejten att min klitta är piercad...

Svar på tråden Träffat en ... mansgris?