• Anonym (Usch!)

Träffat en ... mansgris?

Jag kvinna 35 år har träffat en 40-årig man i några månader, skild sedan ett antal år tillbaka och har tonårsbarn hemma varannan vecka. 

Vi blev blixtförälskade men valde att ta det lugnt fram. Har haft de mest fantastiska månaderna med honom och i lördags hade vi äntligen sex. Men det slutade i katastrof!

Utåt set är jag ganska "preppy girl", eller "clean girl" som ungarna kallar det. Klär mig feminint, stiligt och oftast ganska uppklätt. Alltid mån om mitt hår, hud och lagom med smink osv. Ja ni fattar. Mannen har uttalat hur mycket han uppskattar detta med mig, att jag klär mig snyggt till vardags och tar hand om mig. 

Men mitt under förspelet så fryser han till. Drar tillbaka handen från mina trosor och ser helt chockad ut. Han har hittat min piercing och blev allt annat än upphetsad. Han blev rent ut sagt äcklad och sa att han är förvånad, inte tycker att det är snyggt, att jag borde sagt att jag har piercat klittan OCH att han aldrig hade börjat dejta mig om han visste. Han ser helt annorlunda på mig nu. Hur ska han kunna introducera mig för sina barn eller sina vänner?!

Jag blev totalt chockad och upprepade bara "Varför skulle dina barn eller dina vänner få veta att jag har ett piercing?". Det slutade med att han åkte hem, skitsur och vi har knappt pratat sedan dess. Han säger att han behöver tänka över oss. 

Vad fan hände där liksom?

• Svar på tråden Träffat en ... mansgris?
  • Anonym (Prata innan)
    Anonym (M) skrev 2025-02-26 07:12:59 följande:

Varför drar du in bakterier då? Om det hör till ämnet borde ju även andra ganska vanliga aktiviteter vara motbjudande, enligt dig då. Då är det konstigt att du inte vill svara på det. 

Jag nämnde skadliga bakterier eftersom detta är relaterat till ämnet då piercings kan ge upphov till sådana om man har dem på ohygieniska områden på kroppen. Redan förklarat detta och det börjar bli tröttsamt att upprepa sig.

Och tråden handlar om intima piercingar, inte om sexuella akter. 
  • Anonym (M)
    Anonym (Usch!) skrev 2025-02-26 07:15:44 följande:

Ska på dejt på fredag med en annan man. Testar er taktik och ska berätta på första dejten att min klitta är piercad...

Lycka till, passa även på att fråga hur han ser ut mellan benen. 
  • Anonym (M)
    Anonym (Prata innan) skrev 2025-02-26 07:17:07 följande:
    Jag nämnde skadliga bakterier eftersom detta är relaterat till ämnet då piercings kan ge upphov till sådana om man har dem på ohygieniska områden på kroppen. Redan förklarat detta och det börjar bli tröttsamt att upprepa sig.

Visst. 
  • Anonym (Usch!)
    Anonym (Prata innan) skrev 2025-02-26 07:17:07 följande:

Alltså, jag har en piercing i klittan ... Jag duschar och tvättar mig dagligen.

Piercingen är längre från anus än vagina och urinrör (antar att du kan kvinnans anatomi då du går på så hårt). 

Ingen del av min piercing går in i mig själv eller någon annan. Det är en stav som sitter vertikalt i klitoriskappan, med två metallkulor i var ände. Den nedre stimulerar min klitoris vid beröring...

Det är njutning och det är MITT val! Ingen annans!
  • Anonym (Prata innan)
    Anonym (M) skrev 2025-02-26 07:18:48 följande:
    Visst. 
    Det är bara att ögna igenom tråden igen om något är oklart. 
  • Anonym (Usch!)
    Anonym (M) skrev 2025-02-26 07:17:52 följande:
    Lycka till, passa även på att fråga hur han ser ut mellan benen. 
    Haha det blir säkert populärt Flört
  • Anonym (Prata innan)
    Anonym (Usch!) skrev 2025-02-26 07:20:44 följande:

Piercingen är längre från anus än vagina och urinrör (antar att du kan kvinnans anatomi då du går på så hårt). 

Ingen del av min piercing går in i mig själv eller någon annan. Det är en stav som sitter vertikalt i klitoriskappan, med två metallkulor i var ände. Den nedre stimulerar min klitoris vid beröring...

Spelar ingen roll hur mycket man tvättar sig. Du kommer att ha massor av tarmbakterier i det området ändå eftersom underliv ligger såpass nära stjärtområdet från vilket bakterier alltid sprider sig. Man är därmed aldrig kliniskt ren därnere, inte en chans.

Det är inte hygieniskt att slå hål på huden där genom att penetrera med metall. Det krävs knappast nån expertis för att begripa detta. Samma princip med munnen. Fullt av bakterier därinne, hur mycket du än väljer att borsta tänderna.

• Anonym (Tönt)
    Anonym (Usch!) skrev 2025-02-26 07:15:44 följande:

Ska på dejt på fredag med en annan man. Testar er taktik och ska berätta på första dejten att min klitta är piercad...

Lycka till! Hoppas denna man är mindre larvig. Men alltid bra att prata först.

Hur länge har du haft din piercing? Gjorde det ont? Har känseln försämrats något under tiden eller endast förbättrats?
  • Anonym (Tönt)
    Anonym (Usch!) skrev 2025-02-26 07:20:44 följande:

Hur någon ens kan ifrågasätta det är galet! Hur rabiat är man inte om man verkligen hatar andras fria val?
  • Anonym (Tönt)
    Anonym (Prata innan) skrev 2025-02-26 07:27:09 följande:

Spelar ingen roll hur mycket man tvättar sig. Du kommer att ha massor av tarmbakterier i det området ändå eftersom underliv ligger såpass nära stjärtområdet från vilket bakterier alltid sprider sig. Man är därmed aldrig kliniskt ren därnere, inte en chans.

Det är inte hygieniskt att slå hål på huden där genom att penetrera med metall. Det krävs knappast nån expertis för att begripa detta. Samma princip med munnen. Fullt av bakterier därinne, hur mycket du än väljer att borsta tänderna.

Ändå är kroppens delar där slemhinnor finns det som läker sår fortast. Märkligt..

Du tror säkert att en navelpiercing läker fortare än en piercing i läppen eller tungan?
    Fel!
Svar på tråden Träffat en ... mansgris?