• Anonym (Usch!)

Träffat en ... mansgris?

Jag kvinna 35 år har träffat en 40-årig man i några månader, skild sedan ett antal år tillbaka och har tonårsbarn hemma varannan vecka. 

Vi blev blixtförälskade men valde att ta det lugnt fram. Har haft de mest fantastiska månaderna med honom och i lördags hade vi äntligen sex. Men det slutade i katastrof!

Utåt set är jag ganska "preppy girl", eller "clean girl" som ungarna kallar det. Klär mig feminint, stiligt och oftast ganska uppklätt. Alltid mån om mitt hår, hud och lagom med smink osv. Ja ni fattar. Mannen har uttalat hur mycket han uppskattar detta med mig, att jag klär mig snyggt till vardags och tar hand om mig. 

Men mitt under förspelet så fryser han till. Drar tillbaka handen från mina trosor och ser helt chockad ut. Han har hittat min piercing och blev allt annat än upphetsad. Han blev rent ut sagt äcklad och sa att han är förvånad, inte tycker att det är snyggt, att jag borde sagt att jag har piercat klittan OCH att han aldrig hade börjat dejta mig om han visste. Han ser helt annorlunda på mig nu. Hur ska han kunna introducera mig för sina barn eller sina vänner?!

Jag blev totalt chockad och upprepade bara "Varför skulle dina barn eller dina vänner få veta att jag har ett piercing?". Det slutade med att han åkte hem, skitsur och vi har knappt pratat sedan dess. Han säger att han behöver tänka över oss. 

Vad fan hände där liksom?

• Svar på tråden Träffat en ... mansgris?
  • Anonym (Usch!)
    Anonym (Mandomsmannen) skrev 2025-02-19 09:19:49 följande:

Jag uppfattar att han reagerade negativt på piercingen i din fitta.

Det var väl bra att han reagerade och vågade säga det! Jag tycker du kan vara glad och tacksam att du har hittat en man som har modet att stå för sina åsikter. Det gör ju att dom andra komplimanger du fått om ditt utseende och stil mer äkta. Alternativet är ju att någon som låtsas att piercingar är snyggt men i själva verket avskyr det hos dig.

Den andra anledningen till att du kan vara glad är att hans kritik berörde ett smycke. Ett smycke går att ta bort. Tänk om han hade reagerat över att du hade för små bröst, fula blygdläppar, rynkig hy eller liknande. Det enda som har hänt är att du har valt fel intimsmycke ? sett ur hans smakperspektiv.

En bagatell.

Korrekt, han uppskattade inte att jag hade en piercing där nere. 

Om en sådan grej får honom att helt ändra uppfattning om mig så kan han gott dra. Efter hans reaktion så tänker jag behålla den där den är. Vad reagerar han på nästa gång och vill ändra hos mig. 

Jag upptäckte att han hade en liten tatuering på insidan av överarmen. Det har han inte berättat för mig. Är inte ett fan av tatueringar men det får mig inte att ändra uppfattningen av honom som person och han har valt att tatuera sig innan han träffade mig så vad ska jag göra åt saken?
  • Anonym (Usch!)
    Anonym (Ebbot Lindberg) skrev 2025-02-19 08:41:53 följande:

Den killen har problem... detta handlar noll om din piercing.  Detta handlar helt om honom . 
    Nu säger du förvisso att du velat ta det lugnt men att du säger att ni äntligen skulle le ha sex efter några månader (!) säger en hel del om att det finns en del issues bakom kulisserna...

Jag tänker så också. Har väl varit fast i förälskelsen och inte sett honom för vem han är. 

Just att vi har väntat med sex har varit överenskommet. Jag vill känna personen jag har sex med och har bett om att vänta. Han har inte varit påstridig utan velat vänta lite för att hitta den "perfekta kvällen". Vilken han nu sa att jag förstörde med min piercing. Suck ...
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (M)
    Anonym (Usch!) skrev 2025-02-19 10:01:40 följande:
    Jag tänker så också. Har väl varit fast i förälskelsen och inte sett honom för vem han är. 

Just att vi har väntat med sex har varit överenskommet. Jag vill känna personen jag har sex med och har bett om att vänta. Han har inte varit påstridig utan velat vänta lite för att hitta den "perfekta kvällen". Vilken han nu sa att jag förstörde med min piercing. Suck ...
    Detta är nackdelen med att vänta med sex. Å andra sidan, nästa gång får han vara ärlig om sitt krav, så han berättar direkt att han inte gillar intimpiercingar så slipper de slösa varandras tid.

Sedan är det red flag på att han drar upp sina barn i detta, är han så gränslös att han skulle berätta sådant för dom? 
  • Anonym (Grabb)
    Får inte riktigt ihop rubriken, frågeställningen... mansgris..?

Snarare att du har träffat en man som kanske inte riktigt får ihop din utsida ("clean girl") med hur du har utsmyckat din kropp, och på ett intimt sätt... och att han blev; som du säger förvånad över det.

Hans reaktion får stå för honom. Personligen så tycker jag att den är löjlig, främst utifrån att han drar stora växlar utifrån sina barn och vänner. Det är väl knappast din klitoris som han skall introducera för sina barn och vänner...

Sen får väl folk ha sina kravspecar förvisso. Somliga gillar inte personer som röker, snusar, dricker för mycket eller för lite alkohol. För det lirar inte med deras livsstil.

Somliga vill inte dejta för korta, eller för långa, eller för tjocka, eller för smala personer. So be it.

Han verkar inte uppskatta intimsmycken. Ok. Det är hans preferenser.

Take it or leave liksom...
  • Anonym (Wtf)

Så han blir avtänd av intimsmycke på klitoris. Det är han inte ensam om, det skulle jag också bli. Vad f-n har det med mansgriseri att göra? Absolut ingenting. Det handlar om sexuella preferenser och det är inget man väljer. Det vissa går igång på blir andra avtändande av.
    Ni matchar inte varandra sexuellt. Mer än så är det inte. Lämna dravlet om mansgriseri hemma tills det verkligen är aktuellt.

• Anonym (k)

Mansgris må kanske inte vara helt rätt ord men nog fasiken är hans obsurda beteende inte normalt "H att han aldrig hade börjat dejta mig om han visste. Han ser helt annorlunda på mig nu. Hur ska han kunna introducera mig för sina barn eller sina vänner?!

Jag blev totalt chockad och upprepade bara "Varför skulle dina barn eller dina vänner få veta att jag har ett piercing?". Det slutade med att han åkte hem, skitsur och vi har knappt pratat sedan dess. Han säger att han behöver tänka över oss. "

Det är inte en sexuell preferens som gått snett

• Anonym (sony)
    Anonym (Usch!) skrev 2025-02-19 08:26:44 följande:
    Träffat en ... mansgris?

Jag kvinna 35 år har träffat en 40-årig man i några månader, skild sedan ett antal år tillbaka och har tonårsbarn hemma varannan vecka. 

Vi blev blixtförälskade men valde att ta det lugnt fram. Har haft de mest fantastiska månaderna med honom och i lördags hade vi äntligen sex. Men det slutade i katastrof!

Utåt set är jag ganska "preppy girl", eller "clean girl" som ungarna kallar det. Klär mig feminint, stiligt och oftast ganska uppklätt. Alltid mån om mitt hår, hud och lagom med smink osv. Ja ni fattar. Mannen har uttalat hur mycket han uppskattar detta med mig, att jag klär mig snyggt till vardags och tar hand om mig. 

Men mitt under förspelet så fryser han till. Drar tillbaka handen från mina trosor och ser helt chockad ut. Han har hittat min piercing och blev allt annat än upphetsad. Han blev rent ut sagt äcklad och sa att han är förvånad, inte tycker att det är snyggt, att jag borde sagt att jag har piercat klittan OCH att han aldrig hade börjat dejta mig om han visste. Han ser helt annorlunda på mig nu. Hur ska han kunna introducera mig för sina barn eller sina vänner?!

Jag blev totalt chockad och upprepade bara "Varför skulle dina barn eller dina vänner få veta att jag har ett piercing?". Det slutade med att han åkte hem, skitsur och vi har knappt pratat sedan dess. Han säger att han behöver tänka över oss. 

Vad fan hände där liksom?

Om jag träffat en kille och han drog fram en piercad kxk ( en så kallad
    Prins Albert ) så skulle jag lägga benen på ryggen och springa mot närmsta
    busshållplats. Piercad klitta eller kxk är extremt avtändande.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (ett normalt svar)

Hej TS, du lade frågan i Sex & Sånt då får du mest svar från män. Men jag fattar vad du menar med mansgris. Du menar att du är välklädd och välordnad och han tyckte du var en "fin flicka". Detta raserades för honom när han märkte att du hade en piercing i klittan då han tydligen förknippar det med nåt annat.

OTROLIGT omoget av honom. Hade han gillat dig på riktigt hade han godtagit hela dig. Grattis för att du slapp den idioten. 

Bry dig inte om de som skriver att piercing i klittan signalerar porrbrud. De är hämmade och/eller dömande. Trist men inget att bry sig om.

Svar på tråden Träffat en ... mansgris?