• Anonym (Usch!)

Träffat en ... mansgris?

Jag kvinna 35 år har träffat en 40-årig man i några månader, skild sedan ett antal år tillbaka och har tonårsbarn hemma varannan vecka. 

Vi blev blixtförälskade men valde att ta det lugnt fram. Har haft de mest fantastiska månaderna med honom och i lördags hade vi äntligen sex. Men det slutade i katastrof!

Utåt set är jag ganska "preppy girl", eller "clean girl" som ungarna kallar det. Klär mig feminint, stiligt och oftast ganska uppklätt. Alltid mån om mitt hår, hud och lagom med smink osv. Ja ni fattar. Mannen har uttalat hur mycket han uppskattar detta med mig, att jag klär mig snyggt till vardags och tar hand om mig. 

Men mitt under förspelet så fryser han till. Drar tillbaka handen från mina trosor och ser helt chockad ut. Han har hittat min piercing och blev allt annat än upphetsad. Han blev rent ut sagt äcklad och sa att han är förvånad, inte tycker att det är snyggt, att jag borde sagt att jag har piercat klittan OCH att han aldrig hade börjat dejta mig om han visste. Han ser helt annorlunda på mig nu. Hur ska han kunna introducera mig för sina barn eller sina vänner?!

Jag blev totalt chockad och upprepade bara "Varför skulle dina barn eller dina vänner få veta att jag har ett piercing?". Det slutade med att han åkte hem, skitsur och vi har knappt pratat sedan dess. Han säger att han behöver tänka över oss. 

Vad fan hände där liksom?

• Svar på tråden Träffat en ... mansgris?
  • Anonym (M)
    jontebula skrev 2025-02-19 16:37:01 följande:

Hade reagerat samma, det är nånting man bör säga innan kläderna åker av... blä

Ja, konstigt att han inte tog upp det tidigare i relationen, om det är en sådan stor grej för honom.
  • Anonym (Underligt)

Mansgris är något helt annat, men han är nog väldigt känslig. Jag menar, vore ju lite konstigt om du hade aviserat din piercing i fittan.

För vissa är tatueringar ett no-no och tydligen kan även fittpiercing vara det.

• Anonym (Grabb)

Fjantigt är vad det är, dvs reaktionen av att bli skitsur, börja surra om barn och vänner, och sedan sticka.

Folk läser som vanligt in sina vanliga fördomar. Tiden är förbi när intimsmycken, tatueringar, klädstil, enbart var vanligt bland vissa "typer" av människor. 

Min särbo sedan knappt ett år är också vad somliga kallar för "clean girl" (ungdomssnack, fick jag lära mig, av min dotter). Klär sig snyggt, på gränsen till konservativt men feminint, mycket svart, mån om sitt vackra hår och hy. Lagom med smink. Väldigt kvinnlig, går inte i jeans 24/7, 365dagar, och "funktionskläder".

Och, nej, hon har inga tatueringar, inga intimsmycken. Men hon råkar ha bröstimplantat (!) förstod jag, kanske inte första gången vi hade sex och var nakna tillsammans, men andra gången. Dessutom så är hon väldigt verbal i sänghalmen visade det sig. Bingo säger jag!

Har jag långärmat på mig så finns det ingen som skulle veta att jag har 3/4sleeves med tatueringar på båda armar, som går ner över bröst och skulderparti, för jag utstrålar inte den stilen eller fördomsfulla syn på folk som säkerligen har tatueringar (jag är akademiker, höginkomsttagare, hög chef). Även om det kanske inte lirar med min särbos "stil" så är det inget som hon har stört sig på till den milda grad och därmed velat avsluta vår relation...

TS partner har ju själv en tatuering (för någon ovan som drog ut det spelkortet...)...

Jag har full förståelse för att man kan ha preferenser. Det har jag med. Jag skulle inte vilja att min kvinna hade hela kroppen full av tatueringar, eller halstatueringar, för jag kanske inte tycker att det är helt och hållet snyggt. På alla. Somliga kanske. Även om jag inte har något emot tatueringar i sak... Men det är väl insidan som är viktigast... Cool

Så kom igen... varför denna starka reaktion...

Fjantigt!

• Anonym
    Anonym (Grabb) skrev 2025-02-19 17:26:40 följande:

Fjantigt är vad det är, dvs reaktionen av att bli skitsur, börja surra om barn och vänner, och sedan sticka.

Folk läser som vanligt in sina vanliga fördomar. Tiden är förbi när intimsmycken, tatueringar, klädstil, enbart var vanligt bland vissa "typer" av människor. 

Min särbo sedan knappt ett år är också vad somliga kallar för "clean girl" (ungdomssnack, fick jag lära mig, av min dotter). Klär sig snyggt, på gränsen till konservativt men feminint, mycket svart, mån om sitt vackra hår och hy. Lagom med smink. Väldigt kvinnlig, går inte i jeans 24/7, 365dagar, och "funktionskläder".

Och, nej, hon har inga tatueringar, inga intimsmycken. Men hon råkar ha bröstimplantat (!) förstod jag, kanske inte första gången vi hade sex och var nakna tillsammans, men andra gången. Dessutom så är hon väldigt verbal i sänghalmen visade det sig. Bingo säger jag!

Har jag långärmat på mig så finns det ingen som skulle veta att jag har 3/4sleeves med tatueringar på båda armar, som går ner över bröst och skulderparti, för jag utstrålar inte den stilen eller fördomsfulla syn på folk som säkerligen har tatueringar (jag är akademiker, höginkomsttagare, hög chef). Även om det kanske inte lirar med min särbos "stil" så är det inget som hon har stört sig på till den milda grad och därmed velat avsluta vår relation...

TS partner har ju själv en tatuering (för någon ovan som drog ut det spelkortet...)...

Jag har full förståelse för att man kan ha preferenser. Det har jag med. Jag skulle inte vilja att min kvinna hade hela kroppen full av tatueringar, eller halstatueringar, för jag kanske inte tycker att det är helt och hållet snyggt. På alla. Somliga kanske. Även om jag inte har något emot tatueringar i sak... Men det är väl insidan som är viktigast... Cool

Så kom igen... varför denna starka reaktion...

Fjantigt!

Eller så tycker man att det är trashigt.
  • Anonym (M)
    Anonym skrev 2025-02-19 17:34:31 följande:
    Eller så tycker man att det är trashigt.
    Trashigt är det väl när man berättar för barn och vänner om hur ens partner ser ut mellan benen. Så enligt dig passar de bra ihop. 
  • Anonym (Palle)

Det är klart att ingen som har piercat sitt kön anser att det ör trashigt. Då skulle dom inte gjort det.

Man tycker helt enkelt olika.

• Anonym (Kl)

HAHAHA, hände detta verkligen på riktigt??? Jag döööör vad kul! Vilken idiot han är. 

• Anonym (Guss)
    Anonym (Kl) skrev 2025-02-19 19:01:28 följande:

HAHAHA, hände detta verkligen på riktigt??? Jag döööör vad kul! Vilken idiot han är. 

Eller hur! 😂 

Intressant att de som ylar om trashigt är samma personer som minsann vet att den typen av utsmyckning är kopplat till porr/porrmässor. Hur kan de veta det? Har de sysslat med trashiga grejer kanske och nu dömer de ts efter egen måttstock?
  • Anonym (Palle)

Folk tycker helt enkelt olika, det kan vi iaf slå fast i denna tråd.

• Anonym (Vad ska man säga?)

Jag tycker också det är trashigt med intimpiercing.

Man undrar om kvinnan livnär sig på OF, det är min direkta association.

Svar på tråden Träffat en ... mansgris?