Fred i Ukraina
Kommer Usa att skapa fred i Ukraina nu?
Kommer Usa att skapa fred i Ukraina nu?
Bra tecknad film om Trumps retorik gentemot Ukraina.
https://fb.watch/xXkZw_leoc/
Tråden handlar om Ukraina, inte pajestina.
Ja, du har rätt . Jag ville dock förklara varför Israel är så mycket viktigare än Ukraina, för USA. Det är inget konstigt med det. Vi alla bryr oss mer om dem vi känner och engagerar oss för.
Länge trodde man att Sovjet var typ oövervinnerligt. Men så föll Sovjet samman och det visade sig vara en koloss på lerfötter. Krig förs inte bara med soldater utan med utrustning.
Så både Europa och USA ville egentligen att Putin skulle vinna? Det har jag svårt att tro på. Varför skickades pengar och vapen till Ukraina då?
För min del är jag konservativ kristen och stöder alla INDIVIDUELLA VAPENVÄGRARE och alla individer som inte vill stödja NÅGON SIDA med att bära vapen, dö eller döda. Jag anser att en kristen inte bör bära vapen om han/hon skall kalla sig kristen.
Jag stöder även individuella israeliska vapenvägrare - men samtidigt ser jag att HAMAS är MÖRDARE.
Nu verkar det som att Zelinskyj inte tänker signera USAs rövaravtal om mineraler.
Har han rätt eller har han fel?
Nu verkar det som att Zelinskyj inte tänker signera USAs rövaravtal om mineraler.