• Anonym (En orolig mamma)

Tidigt med pojkvän? Bara 16 år och sover över hos honom.

Min dotter som fyller 17 i sommar har redan en seriös pojkvän i samma ålder.

En bra kille.

Känns tidigt men alla flickor i hennes klass har pojkvänner. 

• Svar på tråden Tidigt med pojkvän? Bara 16 år och sover över hos honom.
  • Anonym (Vanligt)
    EpicF skrev 2025-03-05 12:01:17 följande:
    Om du tror att unga pojkar som spelar tennis på toppnivå inte har sex så får du tänka ett varv till. 
    När Mats Wilander spelade i Franska Öppna, eller vad det var, fick inte flickvännen följa med. Ledarna tyckte inte att sport och sex hörde ihop förklarade han för media :) 
  • Anonym (seriös)
    Anonym (Vanligt) skrev 2025-03-05 12:31:26 följande:
    När Mats Wilander spelade i Franska Öppna, eller vad det var, fick inte flickvännen följa med. Ledarna tyckte inte att sport och sex hörde ihop förklarade han för media :) 
    Så du baserar din åsikt på en persons uttalande gällande en annan person?
  • Anonym
    Om du tror att unga pojkar som spelar tennis på toppnivå inte har sex så får du tänka ett varv till. 
    Du imponerar igen!
  • Anonym (Vanligt)
    Anonym (seriös) skrev 2025-03-05 12:55:43 följande:
    Så du baserar din åsikt på en persons uttalande gällande en annan person?
    Jag har ingen bestämd åsikt om hur vanligt det är att tennispojkar har sex. Jag skojar lite bara utgående från den enda information jag har i frågan :)
  • Anonym (Nilla)
    Det är ts som tycker att förhållandet verkar oskyldigt, vad nu det betyder; hålla hand enbart kanske? Enkom för att grabben spelar tennis. Vilket vi är fler i tråden som roas av.
  • Anonym (seriös)
    Anonym (Nilla) skrev 2025-03-05 13:41:41 följande:
    Det är ts som tycker att förhållandet verkar oskyldigt, vad nu det betyder; hålla hand enbart kanske? Enkom för att grabben spelar tennis. Vilket vi är fler i tråden som roas av.
    Sorry, missade detta :)
  • EpicF
    Anonym (Vanligt) skrev 2025-03-05 12:31:26 följande:
    Det är väl dock inte så himla ovanligt att flickvännen inte fick följa med eller att ledarna anser att sex och sport inte hör ihop. Sex hade de kunnat ha ändå. 

Och även ts dotter kan ha sex med "tennisspelare på toppnivå" oavsett. 
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Flerbarnsmamma)

Jag var 15 år o vid 16 år hade jag ett väldigt aktivt o bra sexliv . Skaffade bsrn vid 24 års ålder med den killen bla. Så de är inget fel med det. Före 15 år väl tidigt men vet stt mina barns klasskompisar har varit ännu tidigare . Hoppas bara mina barn väntar lite längre än vad jag gjorde . Även om de var väldigt bra sex 😄 

• Anonym
    EpicF skrev 2025-03-05 21:45:57 följande:
    Vad är ditt problem?

Om du inge har något vettigt att tillföra tråden, som är relevant, så är det bäst att du låter bli att skriva. 
    Nu var det ju jag som först hade skrivit en kommentar som du (långt) efteråt började hacka på.
Svar på tråden Tidigt med pojkvän? Bara 16 år och sover över hos honom.