• Anonym (En orolig mamma)

Tidigt med pojkvän? Bara 16 år och sover över hos honom.

Min dotter som fyller 17 i sommar har redan en seriös pojkvän i samma ålder.

En bra kille.

Känns tidigt men alla flickor i hennes klass har pojkvänner. 

• Svar på tråden Tidigt med pojkvän? Bara 16 år och sover över hos honom.
  • EpicF
    Anonym skrev 2025-03-06 09:37:45 följande:
    Nu var det ju jag som först hade skrivit en kommentar som du (långt) efteråt började hacka på.
    Hacka på?

Din kommentar, som förvrigt var kort, som jag kommenterade var "17 är oavsett väldigt sent för den första pojkvännen. Kräsen eller ej."

Att fråga vem som bestämmer att det är sent är inte att hacka på.
    Du får tugga i dig att folk kommenterar när du påstår att det "väldigt sent" att vänta tills man är 17 med första pojkvännen. 

17 är en helt normal ålder för förata pojk/flickvännen. Varken sent eller tidigt. 
  • Anonym
    EpicF skrev 2025-03-06 10:34:35 följande:
    Din kommentar, som förvrigt var kort, som jag kommenterade var "17 är oavsett väldigt sent för den första pojkvännen. Kräsen eller ej."

Att fråga vem som bestämmer att det är sent är inte att hacka på.
    Du får tugga i dig att folk kommenterar när du påstår att det "väldigt sent" att vänta tills man är 17 med första pojkvännen. 

17 är en helt normal ålder för förata pojk/flickvännen. Varken sent eller tidigt. 
    Var den?
    Det förvånar mig uppriktigt. Så har jag aldrig skrivit.

Har vidare aldrig diskuterat någonting om att bestämma någonting, eller "sent". 
    Inget av det som du nämner har jag skrivit eller vi diskuterat.

Du snackar om någon annan.
  • Anonym (L)

Tycker inte att det är tidigt. Varför skulle man inte låta dem sova över? Vill de ha sex så har de garanterat det oavsett. Man kan ha sex även på dagtid och på andra platser än i hemmet.

• EpicF
    Anonym skrev 2025-03-06 10:37:08 följande:
    Var den?
    Det förvånar mig uppriktigt. Så har jag aldrig skrivit.

Har vidare aldrig diskuterat någonting om att bestämma någonting, eller "sent". 
    Inget av det som du nämner har jag skrivit eller vi diskuterat.

Du snackar om någon annan.
    Inlägg 19. Det är den ända långa kommentaren av anonym jag har kommenterat. 
  • Anonym
    EpicF skrev 2025-03-06 10:47:30 följande:
    Inlägg 19. Det är den ända långa kommentaren av anonym jag har kommenterat. 
    Jaha? Den har inte jag skrivit? Du fattar väl för fan att vem som helst kan vara anonym?

Och långt efter det det inlägget börjar du citera inlägg av mig och jävlas.
  • Anonym
    Anonym skrev 2025-03-06 09:37:45 följande:
    Nu var det ju jag som först hade skrivit en kommentar som du (långt) efteråt började hacka på.
    Och du tror väl inte att detta betydde att inlägget skulle vara långt?
    "Långt efteråt" betyder alltså bara långt efteråt.
  • Meddelande borttaget
  • Anonym
    EpicF skrev 2025-03-06 11:15:36 följande:
    Normalt sätt kan inte flera vara anonym i samma tråd.

Ett annat i lägger anonym är "Då är ju sex uteslutet iaf." Inte en lång kommentar det. 

Sedan har vi "Dig lurar man sannerligen inte! Slutledningsförmåga.se.". Vilker inte heller var ett långt inlägg. 

Och slutligen "Du imponerar igen!" och "Nu var det ju jag som först hade skrivit en kommentar som du (långt) efteråt började hacka på."

Så vilka av dessa inlägg av anonym som jag har kommenterat är inte skrivna av dig? 

Jag misstänker att alla anonyma är skrivna av dig. Men det är bara en misstanke och ingen fakta. 

Och nej, jag har aldrig citerat inlägg av dig för att jävlas. Det är inte min stil. 
    Jo. Det är helt normalt att det finns flera olika "Anonym" i samma tråd. Det händer precis hela tiden.

De som jag påpekat att jag inte har skrivit, har jag inte skrivit.

Var står det något om att det skulle vara en lång kommentar? Som jag skrev "Lång efterår" betyder alltså "långt efteråt" och har ingenting med kommentarens längd att göra.

Lär dig hur man blir anonym så att du fattar hur forumet funkar. Det hjälper inte att du misstänker något felaktigt.
  • Anonym
    EpicF skrev 2025-03-06 11:15:36 följande:
    Normalt sätt kan inte flera vara anonym i samma tråd.

Ett annat i lägger anonym är "Då är ju sex uteslutet iaf." Inte en lång kommentar det. 

Sedan har vi "Dig lurar man sannerligen inte! Slutledningsförmåga.se.". Vilker inte heller var ett långt inlägg. 

Och slutligen "Du imponerar igen!" och "Nu var det ju jag som först hade skrivit en kommentar som du (långt) efteråt började hacka på."

Så vilka av dessa inlägg av anonym som jag har kommenterat är inte skrivna av dig? 

Jag misstänker att alla anonyma är skrivna av dig. Men det är bara en misstanke och ingen fakta. 

Och nej, jag har aldrig citerat inlägg av dig för att jävlas. Det är inte min stil. 
    Kan visa ett otal exempel på trådar med flera "Anonym". Det är inte som att välja ett annat nick. Det lär du dig när du kommer upp i normalnivå.
  • EpicF
    Anonym skrev 2025-03-06 11:20:48 följande:
    Kan visa ett otal exempel på trådar med flera "Anonym". Det är inte som att välja ett annat nick. Det lär du dig när du kommer upp i normalnivå.
    Jag vet att fl har haft bugg som gör att man kan hara flera anonyma i en tråd. Men normalt så ska detta inte gå. 

Normalnivå? Samma nivå som dig då. Dit hoppas jag aldrig att jag kommer. Är helt enkelt inte min stil. Och sedan skulle jag knappast kalla det för en normalnivå. 
Svar på tråden Tidigt med pojkvän? Bara 16 år och sover över hos honom.