BF november 2025
Hej!
Startar en tråd för oss som har BF i augusti 2025. Så spännande resa detta ska bli!
Hej!
Startar en tråd för oss som har BF i augusti 2025. Så spännande resa detta ska bli!
Kul att så många har BF i november! Jag plussade för 2 veckor sedan. Började gråta över att ordern på soffan vi beställt blivit fel (vilket var ett enkelt problem att lösa) men väldigt olikt mig. Stackars sambon fattade ingenting. Sen kom plusset dagen efter ❤️
Försökt i nästan ett år med ÄL tester. BF 15 nov.
Kaffe är vidrigt, konstant hungrig, molande värk, brösten värker och ett latent illamående som liksom aldrig bryter ut. Bara väntar på att jag ska börja kräkas vilken dag som helst.
Om allt går vägen blir det en sladdis deluxe, mina barn är 13 och 15 😅
Hej och grattis till plusset 😀
va roligt jag får också en sladdis om denna går vägen (mina blir 11 och 14 i april) 🥰
Kul att så många har BF i november! Jag plussade för 2 veckor sedan. Började gråta över att ordern på soffan vi beställt blivit fel (vilket var ett enkelt problem att lösa) men väldigt olikt mig. Stackars sambon fattade ingenting. Sen kom plusset dagen efter ❤️
Försökt i nästan ett år med ÄL tester. BF 15 nov.
Kaffe är vidrigt, konstant hungrig, molande värk, brösten värker och ett latent illamående som liksom aldrig bryter ut. Bara väntar på att jag ska börja kräkas vilken dag som helst.
Om allt går vägen blir det en sladdis deluxe, mina barn är 13 och 15 😅
Hej jag har varit inne och läst här ett tag så nu är det dags att skriva något. 6+4 idag och om allt går vägen bf 5 nov. Har 2 äldre barn. Mått väldigt illa i en vecka nu så idag var jag och köpte illamående armband. Hoppas verkligen det hjälper för det är riktigt jobbigt att jobba och ta hand om hemmet just nu. Har första besöket hos bm nu på onsdag. Är allätare i vanlig fall men just nu kan jag bara äta det jag är sugen på. Tack och lov kräks jag inte ?än? men känslan finns där hela tiden 
ni som ska på tidiga ultraljud, hur har ni gått tillväga för att få det? Jag kontaktade mitt mvc och dom sa att dom inte gör tidiga ul men att man kan betala för att göra det. Vill helst inte betala då det var ganska dyrt men skulle gärna komma på ett il och åtminstone få bekräftat att hjärtat slår då jag haft tre missfall innan.
ni som ska på tidiga ultraljud, hur har ni gått tillväga för att få det? Jag kontaktade mitt mvc och dom sa att dom inte gör tidiga ul men att man kan betala för att göra det. Vill helst inte betala då det var ganska dyrt men skulle gärna komma på ett il och åtminstone få bekräftat att hjärtat slår då jag haft tre missfall innan.
Jag nämnde innan att jag hade lite bruna flytningar, väldigt sparsamma och ljusa. Nu är jag på bim+2 och testen har inte den stegringen som jag hade sist med mitt MA..använder stickor från graviditetskollen vilket jag gjorde sist också och vid det här laget var det starka streck på stickan. Kan någon snälla lugna mig? Mår så otroligt dåligt och har sån ångest så jag kan inte sova på nätterna😩 Har heller inga ömma bröst som jag hade sist, och nästan inga symtom heller..
hjälp, är det någon som haft likadant? Hur starka var era test vid bim+1-2?
Kan tillägga att bruna flytningarna upphörde för 1-2 dagar sedan!
Hej!
Då jag inte använder mig av fb så hittade jag hit när jag sökte efter en gravid grupp.
Har bf 10 november och är gravid med andra barnet :)
Sonen är född 2020 och kommer vara 5 när han blir storebror.
Är gift och vi bor i hus i Skövde kommun, som vi köpte nu i december. Ingen av oss kommer dock härifrån och jag söker väl egentligen någon jag skulle kunna träffa och ha kontakt med under graviditeten.
Dela tips, krämpor och oroligheter med. ;)
Kram och lycka till alla! ❤️