BF november 2025
Hej!
Startar en tråd för oss som har BF i augusti 2025. Så spännande resa detta ska bli!
Hej!
Startar en tråd för oss som har BF i augusti 2025. Så spännande resa detta ska bli!
Jag nämnde innan att jag hade lite bruna flytningar, väldigt sparsamma och ljusa. Nu är jag på bim+2 och testen har inte den stegringen som jag hade sist med mitt MA..använder stickor från graviditetskollen vilket jag gjorde sist också och vid det här laget var det starka streck på stickan. Kan någon snälla lugna mig? Mår så otroligt dåligt och har sån ångest så jag kan inte sova på nätterna😩 Har heller inga ömma bröst som jag hade sist, och nästan inga symtom heller..
hjälp, är det någon som haft likadant? Hur starka var era test vid bim+1-2?
Hej!
Då jag inte använder mig av fb så hittade jag hit när jag sökte efter en gravid grupp.
Har bf 10 november och är gravid med andra barnet :)
Sonen är född 2020 och kommer vara 5 när han blir storebror.
Är gift och vi bor i hus i Skövde kommun, som vi köpte nu i december. Ingen av oss kommer dock härifrån och jag söker väl egentligen någon jag skulle kunna träffa och ha kontakt med under graviditeten.
Dela tips, krämpor och oroligheter med. ;)
Kram och lycka till alla! ❤️
Hur har det gått idag? 🙏
Hoppar in här så man har någon att prata med mer än mannen såhär tidigt. Plussade för ca 2 veckor sedan och verkar ha BF någon gång mellan 8 och 16 november. Apparna säger olika... Jag tror mer mot 16 nov...
Mår hittills väldigt bra. Inget illamående men har haft som mensvärk varje dag i princip. Idag känner jag mig febrig och ont i halsen. Fryser och svettas. Var på första besöket hos barnmorskan i fredags. Spännande! Ska tillbaka på inskrivning i mitten av april.
Hoppar in här så man har någon att prata med mer än mannen såhär tidigt. Plussade för ca 2 veckor sedan och verkar ha BF någon gång mellan 8 och 16 november. Apparna säger olika... Jag tror mer mot 16 nov...
Mår hittills väldigt bra. Inget illamående men har haft som mensvärk varje dag i princip. Idag känner jag mig febrig och ont i halsen. Fryser och svettas. Var på första besöket hos barnmorskan i fredags. Spännande! Ska tillbaka på inskrivning i mitten av april.
Tack alla för pepp och stöd inför undersökningen idag. Det gick fortfarande inte att se något tydligt, möjligen en liten uppklarning bara och det tyder ju på att något är fel När jag är i v6+4 då man ska se mer. Jag fick åka och ta blodprov för mäta HCG ökningen mellan idag och ett till prov jag ska ta på onsdag för att konstatera eller kunna utesluta utomkveds. Tog ett test hemma igen som var var jätte jättestarkt positivt så hcg är högt iallafall ?
oddsen än ser iallafall inte bra ut för att detta är en normal grav 💔😭 är orimligt förkrossad och ledsen. Om det nu är utomkveds så är det ju bara 1-2% grav som blir så och det vore ju maximal otur alltså ?
kram på er
Tack alla för pepp och stöd inför undersökningen idag. Det gick fortfarande inte att se något tydligt, möjligen en liten uppklarning bara och det tyder ju på att något är fel När jag är i v6+4 då man ska se mer. Jag fick åka och ta blodprov för mäta HCG ökningen mellan idag och ett till prov jag ska ta på onsdag för att konstatera eller kunna utesluta utomkveds. Tog ett test hemma igen som var var jätte jättestarkt positivt så hcg är högt iallafall ?
oddsen än ser iallafall inte bra ut för att detta är en normal grav 💔😭 är orimligt förkrossad och ledsen. Om det nu är utomkveds så är det ju bara 1-2% grav som blir så och det vore ju maximal ot
Hej! Läst igenom hela tråden och blir så glad att det är fler än jag som har bf i november! Och att läsa om hur alla har det!
håller tummarna för er alla
jag och min sambo har haft en otrolig tur! Vi började prata om att försöka i slutet av 24 men då jag inte hittade ÄL riktigt så var detta första försöket där jag faktiskt hittat av ÄL.
och så plussade jag!! Lyckan är total! Har velat ha barn i många år men inte haft den där stabila partnern och livet men nu äntligen!
detta blir första barnet för oss båda.
v.4+5 nu och jag är tröttare än någonsin, kissar hela tiden och jag blir andfådd av att gå upp på övervåningen hemma..
bf 18 november
Välkomna alla plussare! vad kul att se att så många är med här.
jag är nu i 6+2 och har stannat hemma från jobbet idag och ska stanna hemma imorgon. Kan knappt anstränga mig med vanliga sysslor här hemma utan att kräkas, då jag jobbar på förskola är jag något otroligt orolig att det bara ska vända från ingenstans när jag jobbar.
Ska ringa barnmorskan imorgon o se om jag kan få hjälp med det..
jag vill även dela med mig av en kommentar som barnmorsan sa till mig, så jag har MA och MF i bagagen och vågar inte vara glad, vilket jag är ledsen över att jag inte kan vara. Så sa hon? du kommer vara ledsen oavsett om du är glad nu eller inte, du kan inte skydda din sorg men du kan blomma din lycka?
kram till er alla ♥️