BF november 2025
Hej!
Startar en tråd för oss som har BF i augusti 2025. Så spännande resa detta ska bli!
Hej!
Startar en tråd för oss som har BF i augusti 2025. Så spännande resa detta ska bli!
Vill bara säga tack för allas fina stöd här inne, tyvärr visade mina prover inte det som önskades och jag blev akut inkallad till sjukhuset i onsdags. Nu är jag hemma igen en graviditet och äggledare mindre, såklart helt förkrossad och fortfarande i chock över att detta hänt 💔😭. Får bli en dag i taget här och försöka läka min kropp och hjärta innan vi försöker vidare.
kram på er alla
Näää men herregud.. fy farao vad hemskt. Jag har inte ord. Alltså usch, hur fan blev det så?! Världens största styrkekram till dig❤️ Jag hoppas kroppen läker som den ska och att du och din respektive tar hand om varandra nu. Vila och återhämta, så tar ni nya tag när kropp och knopp är redo ❤️
Vill bara säga tack för allas fina stöd här inne, tyvärr visade mina prover inte det som önskades och jag blev akut inkallad till sjukhuset i onsdags. Nu är jag hemma igen en graviditet och äggledare mindre, såklart helt förkrossad och fortfarande i chock över att detta hänt 💔😭. Får bli en dag i taget här och försöka läka min kropp och hjärta innan vi försöker vidare.
kram på er alla
All kärlek till dig ❤️ Så tråkigt att läsa😔
Hej! Jag hoppar in här. Har BF 21 November. Är lite äldre (41) så känner mig rätt rädd för missfall, men försöker njuta av nuet som gravid. Ska bli fint att följas åt. :)
Hej! Jag hoppar in här. Har BF 21 November. Är lite äldre (41) så känner mig rätt rädd för missfall, men försöker njuta av nuet som gravid. Ska bli fint att följas åt. :)
Kul! Välkommen 🙏 vi är verkligen många här nu :)
kram på er alla
Jag har också oroat mig för veckorna på clearblue, har läst i många trådar här på familjeliv där graviditeterna har gått bra trots en seg stegring på veckoindikatorn - den är inte helt säker.
Kan du ringa din barnmorskemottagning och be om ett vul tror du? Jag har bokat en tid privat till v 6+0 för jag känner att jag bara måste få veta om det alls finns något därinne (och om graviditeten sitter på rätt ställe)
Har ingen erfarenhet av det alls men plusset ser ju starkt och fint ut. Är det att ett veckoindikatortest borde säga +3 veckor nu som stressar(vet inte vad ett sånt ska visa). Har själv inte testat med ett sånt, är 5+4
Har första besöket hos bm nu på onsdag, ska fråga om dom kan ta hcg-blodprov åtminstone. Förra grav fick jag så otroligt dålig stöttning därifrån och tyvärr görs inte vul hos dom utan man måste till gynmott i en större stad som endast tar emot större blödningar och smärtor. Hade så gärna gjort privat, men närmsta klinik ligger 2-3 timmar härifrån..
Är ändå hoppfull så länge ingen blödning uppstått. Dock oroar det mig att jag knappt har några symtom..men lugnar ofta bara av att få skriva av sig lite och få diskutera med er andra!❤️
Vet inte hur man svarar folk i tråd, men hoppas det blev rätt nu😆
Jag har också oroat mig för veckorna på clearblue, har läst i många trådar här på familjeliv där graviditeterna har gått bra trots en seg stegring på veckoindikatorn - den är inte helt säker.
Kan du ringa din barnmorskemottagning och be om ett vul tror du? Jag har bokat en tid privat till v 6+0 för jag känner att jag bara måste få veta om det alls finns något därinne (och om graviditeten sitter på rätt ställe