BF november 2025
Hej!
Startar en tråd för oss som har BF i augusti 2025. Så spännande resa detta ska bli!
Hej!
Startar en tråd för oss som har BF i augusti 2025. Så spännande resa detta ska bli!
Går med här! Gått in i vecka 7 nu och beräknad 15 Nov. Första graviditeten så det känns overkligt och spännande 😍
Illamåendet börjar komma nu och gör ont i magen då och då (gaser tror jag) för jag pruttar hela tiden haha!
Hur mår alla? Jag har trots Xonvea illamående som ligger lite latent heeeela tiden. Är hemskt 😫 och tröttheten är brutal. Så jobbigt att jobba som vanligt. Jag hoppas den lille stannar kvar nu, om den ska få mig att må såhär dåligt måste det vara värt det haha. Är i v 7+4 idag.
Hur mår alla? Jag har trots Xonvea illamående som ligger lite latent heeeela tiden. Är hemskt 😫 och tröttheten är brutal. Så jobbigt att jobba som vanligt. Jag hoppas den lille stannar kvar nu, om den ska få mig att må såhär dåligt måste det vara värt det haha. Är i v 7+4 idag.
Tycker småätandet nästan gör det värre, men hemskt att ens behöva äta när man mår illa.. hoppas det går över fort för oss 😅 hur länge hade du illamående med tidigare graviditeter?
Vill bara säga tack för allas fina stöd här inne, tyvärr visade mina prover inte det som önskades och jag blev akut inkallad till sjukhuset i onsdags. Nu är jag hemma igen en graviditet och äggledare mindre, såklart helt förkrossad och fortfarande i chock över att detta hänt 💔😭. Får bli en dag i taget här och försöka läka min kropp och hjärta innan vi försöker vidare.
kram på er alla
Men hjälp, 7-15 ggr på en dag. Stackare! Tur att xonvea hjälpte mot det iaf 😅 Skönt att du fick bli sjukskriven, är ju inte möjligt att utföra fysiskt jobb i sånt skick. Kämpa på 🙏
Jag tror vi alla relaterar till det sistnämnda.. hur klarar man av denna långa väntan till KUB?? Har inte tid förrän 28 april 🥲 och den kommer man väl fortsätta vara orolig efter det haha? men just nu är oron hemsk.