Anonym (,) skrev 2025-03-23 02:07:29 följande:
Imponerande projicering.
Hur kan det komma sig att du inte är lycklig.
Du är din egen lyckas smed. Gör du ett bra jobb tycker du?
Jag gör ett överdjävligt bra jobb rent ut sagt. Haft flera runt omkring mig som tagit sina liv som inte ens har gått igenom 10% eller ens 5% av vad jag har gjort.
Så ja. Jag har fast anställning idag och tjänstledig för studier. Min ekonomi har gått åt helvete p ga sporadiska tidigare arbeten och dåliga bilköp som jag har varit tvungen till för att kunna ta mig till arbeten. Brutit mina bubblor fler gånger än någon annan skulle jag nästan våga påstå. Flyttat omkring över halva landet och kämpat på konstant. Räddat 1 djur, räddat 4 personer från våld, räddat en som var 1 ögonblick ifrån att drunkna.
Jag kämpar nu (tack vare tidigare självmedicinering som man bli förvägrad och lagförd, för här). Detta efter att ha haft en förmodad komplex ptsd, depression sedan mitt första minne och under hela livet, utsatt för flera mordförsök, elektrifierad (inlindad omkull sparkad) med djurel, Utelåst u bara underkläder mitt i vintern och fick stå och hoppa för fötterna gjorde så ont. Så många smällar med hårda föremål i bakhuvudet så jag inte ens kan räkna alla gånger. Sexuellt utnyttjad som barn och våldtagen som vuxen av både en man (blev drogad) och en kvinna som hotade att göra illa sig själv för att falskt anmäla mig för misshandel om jag inte låg med henne 10 ggr till efter att jag hade gjort slut. Svulten som barn så jag hade mjölkmage och mina armar såg helt döda ut.
Otroligt mycket misshandel dag som natt under 8 års tid och ännu längre med psykisk misshandel drev en till att verkligen hata en själv och även försök göra 3 självmordsförsök. Första gången som 5 åring med en yxa mot huvudet.
Mediciner från sjukvården har antingen inte fungerat eller har fått mig att känna att jag inte är jag överhuvudtaget. Att sitta och prata om sådana här saker inne på en institution eller vård /psyk avd ger absolut 0! Då ingen kan förstå all smärta man har upplevt på riktigt ! Därefter fått sitta i straffregistret p ga r2 ringa narkotika då jag fann cannabis i 22 års åldern. Vilket gav överdrivna konsekvenser för en ock tog 10 år av ens liv helt i onödan vad gällande arbete körkort (fast man aldrig var nära en ratt, ägde inte ens en bil) samt boende!
Ja, jag tycker att jag gör ett bra jobb.