Freddie K skrev 2025-03-23 06:41:43 följande:
Jag vill bara säga en sak och den här riktar sig främst till män: Bara för att man har en flickvän så betyder inte det att allt är guld och gröna skogar. Man kanske är lycklig för stunden, men det brukar gå över, enligt mina erfarenheter. Så gräm er inte för att ni inte har en tjej. Gör något med ert liv istället för att gnälla över det.
Nu fick jag det sagt med.
"Gör någonting med ert liv istället för att gnälla över det."
Någon har uppenbarligen problem med män. Sedan att tro att allt handlar om flickvän eller inte är ju bara sjukt naivt. Då snackar vi i så fall om grabbar som fortfarande är oskulder.
Lycka kommer genom att ha goda relationer, men framför allt med en trygg tillhörighet som ger en, en familjär känsla, vilket man oftast får genom att ha en egen familj. De som inte anser att man behöver ha en partner osv är väl sådana som lider av asexualitet i första hand eller en kvinna som tror på riktigt att enbart hennes existens räcker för att uppfylla alla kriterier en man borde nöja sig med.
Att säga att man inte kan bli lycklig genom någon annan människa är att säga att alla föräldrar ljuger när de säger att deras barn gör en lycklig bland annat.
Nu har jag personligen inga problem att få mig en flickvän egentligen om jag hade orkat det. Bara svårt att finna mig en vettig sådan som inte lider av någon form utav extremisms inom något område eller tankesätt. Dagens kvinnor under 30 som inte lider av något sådant blir allt mer sällsynt att finna.