Anonym (s) skrev 2025-03-23 04:44:36 följande:
och det enda boendet som jag kunde hitta (för kan inte bo kvar här), som var snälla nog att acceptera mig trots att jag var ärlig om misshandeln och berättade allt om min situation och utan nuvarande boende referens (obviously), där hyresvärdenäven har fifflat med hyreshöjning dessutom gav mig nu det enda boendet som fungerar för min hund som börjar bli stel om höfterna, ligger alltså ca 500 meter ifrån personen som misshandlat mig och torterat mig under hela min uppväxt här i Sverige!
Jag vet ärligt talat inte vad ödet vill mig överhuvudtaget!
Nej, lycka är verkligen inte ett eget val !
Anonym (s) skrev 2025-03-23 04:35:55 följande:
och nu ska jag dessutom åka dit för misshandel för första gången i mitt liv, då alkoholist grannen som vägrar arbeta och knarkar smärtstillande och super på det rusade fram till min hund, och jag bad han 4 gånger att inte röra min hund och ser hur han drar hunden mot sig, detta efter att han skrämt hunden så att den fick sitt första epileptiska anfall och han visade 0 i hänsyn för hundens situation, så efter att ha bett han att inte röra hunden 4 gånger och ser hur han drar den mot sig så gav jag han 1 rak höger. 1 slag. Och nu ska jag åka dit för mitt första våldsbrott då hund inte går under tillräcklig juridisk term för att jag ska kunna gå fri.
Vilket jag hade gjort om hunden var en människa.
Nice! Jag verkligen hatar mitt liv !
Varför väljer du ett sådant liv då?