• Annpor

BIM April 2025

Nu är det dags igen, för en ny tråd och en ny månad. Skriv in dig på listan och skriv väldigt gärna en liten notis om vem du är och hur länge du försökt bli gravid. Här peppar vi varandra och stöter och blöter i varandras funderingar och tankar. ❤️

• Svar på tråden BIM April 2025
  • Anonym (Önskanomentill)
    Junieverse skrev 2025-04-23 16:08:11 följande:
    Ja den är ju tydligt blå liksom och väldigt synlig. Tyvärr är det de andra som är närmre ?rätt? tid och sen blev det bara mer mer mer tydligt ju mer tid som gick, med andra ord väldigt svagt under ?rätt tid? och sen tydligare efter tiden gått ut 😅
    Jag hade tagit ett nytt test imorgon på morgonen om jag vore dig så slipper du fundera 😊
  • Junieverse

Ja det är såklart det enda som man kan göra :) jag har köpt hem så jag kan ta med digitalt svar så jag slipper tolka streck imorgon 😊 hoppas så mycket nu så det blir en lång väntan tills imorgon ? 🙈

Anonym (Önskanomentill) skrev 2025-04-23 16:50:46 följande:
    Jag hade tagit ett nytt test imorgon på morgonen om jag vore dig så slipper du fundera 
    Jag hade tagit ett nytt test imorgon på morgonen om jag vore dig så slipper du fundera 😊

Ja, denna väntan är jobbig. jag köpte sånna tidiga tester som någon rekommenderade här som mäter 5, ska testa på fredag igen. Har ett tidigt digitalt som jag sparar tills jag ser ett svagt stäck på stickan. 

Junieverse skrev 2025-04-23 17:19:57 följande:

Ja det är såklart det enda som man kan göra :) jag har köpt hem så jag kan ta med digitalt svar så jag slipper tolka streck imorgon 😊 hoppas så mycket nu så det blir en lång väntan tills imorgon ? 🙈

• Junieverse
    Anonym (Önskanomentill) skrev 2025-04-23 17:36:55 följande:

Ja, denna väntan är jobbig. jag köpte sånna tidiga tester som någon rekommenderade här som mäter 5, ska testa på fredag igen. Har ett tidigt digitalt som jag sparar tills jag ser ett svagt stäck på stickan. 

Då håller jag tummarna för dig också ❤️🙏🏻
    Junieverse skrev 2025-04-23 20:22:32 följande:
    Då håller jag tummarna för dig också ❤️🙏🏻
    Tack, ska bli spännande och få följa ditt resultat imorgon 🥰 skönt om man kan glädjas för andras skull tills man själv får ett plus 
  • Anonym (Hoppaspåtur)
    Junieverse skrev 2025-04-23 14:56:26 följande:

Jag har inte skrivit i tråden då jag Är osäker när min BIM är ( drabbades av utomkveds och ej fått min mens igen ännu ). vet att jag fick positivt på ÄL test för snart 2 veckor sedan och får så konstiga resultat på mina CB early test. 

Det Blev negativt igår på kvällen, sen var det ett litet smalt streck imorse på samma test. Tog ett med morgonurin och kunde se en svag skugga under ?rätt? tid som sen bara blev tydligare under dagen. 

vågar man hoppas ?? 

Svårt att se på bilderna men bifogar ändå här, de svagaste skuggaktiga är närmst ? rätt tid ? sen är de andra tagna lite senare? 

Ååå vad spännande.  Mitt test som jag la upp här i morse (men som ingen verkar uppmärksammat) gjorde exakt såhär. Det blev starkare efter att test tiden gått ut. 
  • Junieverse
    Anonym (Önskanomentill) skrev 2025-04-23 21:07:22 följande:
    Tack, ska bli spännande och få följa ditt resultat imorgon 🥰 skönt om man kan glädjas för andras skull tills man själv får ett plus 
    Ja men verkligen, så tacksamt att ha ett forum med fina stöttande människor där vi kan peppa varann ❤️🙏🏻 jag kommer testa imorgon igen så kan uppdatera då! håll tummarna 🙈
    Anonym (Hoppaspåtur) skrev 2025-04-23 21:30:05 följande:
    Ååå vad spännande.  Mitt test som jag la upp här i morse (men som ingen verkar uppmärksammat) gjorde exakt såhär. Det blev starkare efter att test tiden gått ut. 
    åh jag gick tillbaka en sida och såg nu, visst är det påfrestande? såg du ditt ?streck? inom tiden och sen bara starkare eller kon strecket först efter tiden? oavsett är du ju väldigt tidig ÄL + 8 så det finns massa hopp att det blir starkt positivt framåt 😍
  • Anonym (Hoppaspåtur)
    Junieverse skrev 2025-04-23 22:41:42 följande:
    Ja men verkligen, så tacksamt att ha ett forum med fina stöttande människor där vi kan peppa varann ❤️🙏🏻 jag kommer testa imorgon igen så kan uppdatera då! håll tummarna 🙈
    åh jag gick tillbaka en sida och såg nu, visst är det påfrestande? såg du ditt ?streck? inom tiden och sen bara starkare eller kon strecket först efter tiden? oavsett är du ju väldigt tidig ÄL + 8 så det finns massa hopp att det blir starkt positivt framåt 😍
    Junieverse skrev 2025-04-23 22:41:42 följande:

Jag kunde liksom ana det och sedan blev det starkare efter test tiden. Men ännu tydligare när det liksom "torkat". Men har hört så mycket om just dessa CB tester att man vågar ju inte hoppas eller tro på något alls. 💕
  • Junieverse

Tog mitt digitala imorse som har samma känslighet och det var negativt 💔🥺 så orimligt ledsen nu ? Får vänta in mensen och hoppas på nya tag! Hoppas på mer tur för de av er som fortfarande är kvar 💪🏻

• Anonym (Ärtis)

Heja alla som testar i dagarna ❤️

Jag bör vara i v 6+0 idag och testade precis med clearblue och blev så lättad när det dök upp ett 3+ på den. Så nu ska jag andas ut ett tag! 

Svar på tråden BIM April 2025