BIM Maj 2025
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
själv försöker jag intala mig själv att allt jag kanske känner bara är inbillning, kommer ändå bygga upp ett hopp. Men trötthet och ont i magen skulle jag för närvarande skylla på IBS eller stress oavsett var det sitter och försöker att inte känna efter ömma bröst för då kommer jag övertolka. Dessutom är det för tidigt för symtom tänker jag, ÄL +6 (om uppskattad ägglossning stämmer denna månad) så om ägget blev befruktat har det ju inte riktigt fäst än för mig.
Var alla cykler så långa? Hur många omgångar letrozol tog du innan du blev gravid?
beklagar ma, vi hade ett vi med på vägen till vår första ❤️
Alla ni som känner av värk och annat i magen och är några dagar efter ÄL så kan jag säga att sist jag blev gravid i höstas så kände jag svag värk i magen ÄL+6, värk som jag inte känt förut. Kändes som nån slags svag träningsvärk/molvärk. Fick plus ÄL+10. Håller tummarna för er 🤞🏻😄
Härligt att ni är bortresta tillsammans den här gången, blir lite bättre förutsättnignar då! 😁
Svårt att pricka in när det inte alltid finns tillfälle. Tänker att olika knep fungerar olika bra beroende på situation och utmaningar.
När vi bodde utomlands och hade släktingar på besök i flera veckor i följd fick vi hitta kreativa sätt och platser för egentid som par, som inte blev uppenbart för alla andra hehe. Bastu, gym, tvättstuga blev avgörande för oss (man bokade med privat tag så ingen kom in). Men sen kunde vi även ?skicka iväg? våra gäster på olika uppdrag tex handla, besöka marknaden, gå ut med hunden eller likande bara så vi kunde få lite eget space och andrum.
Vet inte hur era förutsättningar ser ut men är övertygad om att ni hittar ett sätt för bd som funkar för er! 😊
Alla ni som känner av värk och annat i magen och är några dagar efter ÄL så kan jag säga att sist jag blev gravid i höstas så kände jag svag värk i magen ÄL+6, värk som jag inte känt förut. Kändes som nån slags svag träningsvärk/molvärk. Fick plus ÄL+10. Håller tummarna för er 🤞🏻😄
lycka till! Hoppas det tar sig nu <3!!