BIM Maj 2025
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Kan ju självklart vara en tillfällighet men har hört om implantationsökning och tänk om det kanske har hänt mig nu? Är ju rätt i tiden i alla fall (äl+8). känner mig plötsligt väldigt hoppfull för denna cykel!

Kan ju självklart vara en tillfällighet men har hört om implantationsökning och tänk om det kanske har hänt mig nu? Är ju rätt i tiden i alla fall (äl+8). känner mig plötsligt väldigt hoppfull för denna cykel!

ÄL +6 och analyserar minsta symptom såklart! 🙄
Fick till det dagen innan ÄL och har stora förhoppningar efter flera månader med dålig tajming och ett missfall i juli. Tycker att denna graf skiljer sig en del mot tidigare, samtidigt har jag varit bortrest och därmed sovit i olika temperature, kanske det som påverkat? Tempar med Apple Watch. Försöker att slappna av, samtidigt som jag försöker undvika allt som kan vara skadligt vid eventuell graviditet. 🤷🏼?♀️
kämpa på alla ????
Nu är mina ägglossning bekräftad och jag har fått mitt bim-datum så jag fyller i listan!