BIM Maj 2025
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Håller tummarna! När ska du ta ett test?
Har läst hela tråden och spännande att följa allas resor
Hade beräknad mens idag, andra mensen efter p-piller. Inte fått mensen idag men vet dock inte ännu min exakta menscykel. Dock har jag haft både hugg i livmodern för nån dag sen och även lite molvärk igår. Idag tycker både jag och sambon att mina vårtgårdar blivit större.
Tror det är låg chans att vara gravid när ägglossningstestet syntes så pass svagt denna månad om än den peak upp en dag.
Men hoppas kan man alltid 😇 är försök 1 för oss och jag har 2 barn sen tidigare, så deyta barn bli en riktig sladdis.
Håller tummarna! När ska du ta ett test?
Så spännande!
om du gått över BIM kan du ju köpa vilket test som helst. håller tummarna för ett plus imorgon
Här var det negativt i morse och lite tilltagande blödningen, så antar att det är mensen.. 31 dagar cykel med 6 dagars spottings, känns inte helt rätt..
Har försökt komma i kontakt med någon gynekolog, men dom i min närhet (45min) tar ej emot nya patienter. Och inom regionen får man ju ingen hjälp 😑 börjar kännas lite hopplöst. Ska kanske ringa min barnmorska på måndag och se vad som säger..
Samma här barnmorskemottagningen har inga läkare så dit man man inte komma utan man får gå till vårdcentralen. vad ska dom göra lixom. Verkar vara väldigt svårt att få hjälp med gynekologi om det inte är privat
Här var det negativt i morse och lite tilltagande blödningen, så antar att det är mensen.. 31 dagar cykel med 6 dagars spottings, känns inte helt rätt..
Har försökt komma i kontakt med någon gynekolog, men dom i min närhet (45min) tar ej emot nya patienter. Och inom regionen får man ju ingen hjälp 😑 börjar kännas lite hopplöst. Ska kanske ringa min barnmorska på måndag och se vad som säger..
Så spännande!
om du gått över BIM kan du ju köpa vilket test som helst. håller tummarna för ett plus imorgon
Samma här barnmorskemottagningen har inga läkare så dit man man inte komma utan man får gå till vårdcentralen. vad ska dom göra lixom. Verkar vara väldigt svårt att få hjälp med gynekologi om det inte är privat