BIM Maj 2025
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Tyvärr var mitt testa tidigt test ( cb digital ultratidigt ) negativt i morse 😢. Bara att försöka samla ihop sig och satsa på nästa månad! mensen väntas på lördag så får se om den håller tiden, hoppas på plus för er andra som är kvar ❤️
Jag får tyvärr också joina skaran som fått mens. Fick min nu, en dag tidigare men så kan det bli ibland. Så trist 😔
Bröt ihop lite, har rent allmänt en låg period nu, bearbetar fortfarande vår förlust och är lite jobbigt att sommaren närmar sig för bebis skulle ju kommit i juli 💔
Men har lyckats samla ihop mig hyffsat och vill blicka framåt. Skönt att kroppen äntligen är i balans efter allt. Får hoppas på juni 🙏🏻💕
Hejjar vidare på er andra och håller tummarna 🌸
Jag får tyvärr också joina skaran som fått mens. Fick min nu, en dag tidigare men så kan det bli ibland. Så trist 😔
Bröt ihop lite, har rent allmänt en låg period nu, bearbetar fortfarande vår förlust och är lite jobbigt att sommaren närmar sig för bebis skulle ju kommit i juli 💔
Men har lyckats samla ihop mig hyffsat och vill blicka framåt. Skönt att kroppen äntligen är i balans efter allt. Får hoppas på juni 🙏🏻💕
Hejjar vidare på er andra och håller tummarna 🌸
Hjälp mig jag är så förvirrad!
hoppas någon orkar läsa och svara 🌸
jag fick fast gubbe på CB advance 16/5 och vi myste på.
Idag har jag haft en konstig känsla och ilningar hela dagen. haft en annorlunda känsla i kroppen. visste ju att det var alldeles för tidigt för att testa så tog ett ÄL test för att se att lh sjunkit tillbaka till basnivå och visste hade det, bara för att jag även hade fått hem easy@home graviditetstest kunde jag såklart inte hålla mig. Hade ju räknat med helt blankt men inom tiden för avläsning får jag upp detta. Är det någon som fått spöksträck med dessa eller är det bara färgrester? Aldrig testat deras test innan.
Alltid fått blanka på dem förutom när jag blev gravid med sonen. Men då var det svagt först.
Ser lite skumt ut, har du fler att doppa?
Idag har jag haft en konstig känsla och ilningar hela dagen. haft en annorlunda känsla i kroppen. visste ju att det var alldeles för tidigt för att testa så tog ett ÄL test för att se att lh sjunkit tillbaka till basnivå och visste hade det, bara för att jag även hade fått hem easy@home graviditetstest kunde jag såklart inte hålla mig. Hade ju räknat med helt blankt men inom tiden för avläsning får jag upp detta. Är det någon som fått spöksträck med dessa eller är det bara färgrester? Aldrig testat deras test innan.
Jag börjar bli riktigt otålig.. Äl+10 imorgon så det skulle ju kunna visa något men oddsen är väl inte så stora på vanliga tester (har inget testa tidigt hemma). Har inga direkta grav symtom förutom hög temp och lite ont i brösten, men brösten brukar kännas såhär vid den här tiden i cykeln alltid så tar det inte som ett tecken.
Vet inte om jag ska chansa med ett vanligt test imorgon även fast tanken var att vänta. 😅 Allt jag vill är att se två streck nu.. Känner mig deppig. Men kommer antagligen va ännu mer deppig om jag testar och det är blankt så ska försöka hålla mig. Om det blir en nästa gång för att köpa på mig tester (har 2 kvar nu), så ska jag banne mig köpa testa-tidigt-tester haha.
Men känns ju väldigt tidigt? Hade ägglossning i lördags.
därav min fundering. Men hoppas ju verkligen.
Anonym (Hoppaspåtur) skrev 2025-05-22 21:20:49 följande:
Men känns ju väldigt tidigt? Hade ägglossning i lördags.
därav min fundering. Men hoppas ju verkligen.
Anonym (Hoppaspåtur) skrev 2025-05-22 21:20:49 följande:
Har läst hela tråden och spännande att följa allas resorHade beräknad mens idag, andra mensen efter p-piller. Inte fått mensen idag men vet dock inte ännu min exakta menscykel. Dock har jag haft både hugg i livmodern för nån dag sen och även lite molvärk igår. Idag tycker både jag och sambon att mina vårtgårdar blivit större.
Tror det är låg chans att vara gravid när ägglossningstestet syntes så pass svagt denna månad om än den peak upp en dag.
Men hoppas kan man alltid 😇 är försök 1 för oss och jag har 2 barn sen tidigare, så deyta barn bli en riktig sladdis.