• Anonym (Ardna)

BIM Maj 2025

Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj. 
    Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏

• Svar på tråden BIM Maj 2025
  • Anonym (Hoppaspånr1)

Stort grattis!!❤️

Sovsecken skrev 2025-05-21 09:00:52 följande:

Bim+1 hade dock sen ägglossning så hoppas på ett starkare test på fredag. Jag har verkligen svajat den här vänteperioden på om jag har trott eller inte trott att jag var gravid. Mitt första plus och är sjukt nervös för om det faktiskt kommer gå vägen 
  • Anonym (Hoppaspånr1)
    Anonym (lin) skrev 2025-05-21 10:02:00 följande:

Ny i gruppen! Glad

Kan ni se något på mitt test?
    - Första bilden tagen inom tiden. Jag såg ett svaaagt svagt streck/skugga
    - andra bilden tagen 1h efter
    - tredje bilden tagen 1h efter med blixt 😅
    Har tidigare gravideter oftast använt mig av billigare test eller digitala så är osäker på just dessa clearblue. Beräknad mens idag eller imorgon.

Jag tror tyvärr att det är spökstreck, just dom testerna suger verkligen, får alltid spökstreck med dom. Men det behöver inte betyda att du inte är gravid. Ta ett nytt test om några dagar med annat märke om du inte får din mens🥰❤️
  • Anonym (Jossan)

Är på bim-5 idag, dpo 9-10. Fick detta och anade något under tiden som det ska avläsas men som blev starkare efter tiden. Vad tror ni?

Är rfsu vanligt test. Väntan är olidlig här. Vill så gärna men vågar knappt tro att det kan vara positivt. Känns som att det borde varit mer grått om det var spökstreck? Aldrig fått späkstreck på vanliga rfsu heller. 
  • Anonym (Hoppaspåtur)
    Anonym (lin) skrev 2025-05-21 10:02:00 följande:

Ny i gruppen! Glad

Kan ni se något på mitt test?
    - Första bilden tagen inom tiden. Jag såg ett svaaagt svagt streck/skugga
    - andra bilden tagen 1h efter
    - tredje bilden tagen 1h efter med blixt 😅
    Har tidigare gravideter oftast använt mig av billigare test eller digitala så är osäker på just dessa clearblue. Beräknad mens idag eller imorgon.

Ser tyvärr ingenting på dessa. Men kan även säga att dessa är kända för att ge linjer efter att tiden gått ut och på så vis ge falska positiva resultat. :( 
  • Anonym (Saltakatten)

Spännande med bilder på test 😍 

Kan ana nån skugga men skulle inte lita på det själv. Men du kan ju få tydligare resultat redan imorrn 🤞🏻 Alla tusen gånger jag själv testat så brukar inte jag heller få supermega svaga linjer om det inte är nåt på gång så fullt möjligt att du har ett riktigt streck på gång 😄

Anonym (Jossan) skrev 2025-05-21 17:58:24 följande:

Är på bim-5 idag, dpo 9-10. Fick detta och anade något under tiden som det ska avläsas men som blev starkare efter tiden. Vad tror ni?

Är rfsu vanligt test. Väntan är olidlig här. Vill så gärna men vågar knappt tro att det kan vara positivt. Känns som att det borde varit mer grått om det var spökstreck? Aldrig fått späkstreck på vanliga rfsu heller. 

• Anonym (Jossan)
    Anonym (Saltakatten) skrev 2025-05-21 19:06:16 följande:

Spännande med bilder på test 😍 

Kan ana nån skugga men skulle inte lita på det själv. Men du kan ju få tydligare resultat redan imorrn 🤞🏻 Alla tusen gånger jag själv testat så brukar inte jag heller få supermega svaga linjer om det inte är nåt på gång så fullt möjligt att du har ett riktigt streck på gång 😄

Tack snälla för svar 💕 har också testat tusen gånger med rfsu utan minsta antydan därav lite hopp 😅 

Men ska absolut testa igen imorgon 💕
  • Anonym (Saltakatten)
    Anonym (Jossan) skrev 2025-05-21 19:14:01 följande:
    Tack snälla för svar 💕 har också testat tusen gånger med rfsu utan minsta antydan därav lite hopp 😅 

Men ska absolut testa igen imorgon 💕
    Spännande. Håller tummarna 🤞🏻 Är själv så himla sugen på att testa men ska verkligen försöka låta bli 😆
  • Anonym (Jossan)
    Anonym (Saltakatten) skrev 2025-05-21 19:18:42 följande:
    Spännande. Håller tummarna 🤞🏻 Är själv så himla sugen på att testa men ska verkligen försöka låta bli 😆
    Jag veeet, är en riktig testgalning själv 😂 när har du bim? ✨
  • Anonym (Saltakatten)
    Anonym (Jossan) skrev 2025-05-21 19:23:15 följande:
    Jag veeet, är en riktig testgalning själv 😂 när har du bim? ✨
    Lite svårtolkat för mig den här gången, fick så sen ÄL och sen tempökning osv. så av den anledningen har jag räknat ut mina chanser, känns som för strulig cykel 😬 Men BIM kan vara tidigast imorrn men mer troligt till helgen. ÄL+10 enligt mig själv men NC säger ÄL+8. Har förut plussat ÄL+9, men lovat mig själv att inte börja test än 🙈
  • Anonym (Längtan efter nr 3)
    Anonym (Jossan) skrev 2025-05-21 17:58:24 följande:

Tog du med morgonurin? testa imorgon eller övermorgon igen. tycker man ser något svagt. Spännande 😊
Svar på tråden BIM Maj 2025