BIM Maj 2025
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Stort grattis!!❤️
Ny i gruppen!
Kan ni se något på mitt test?
- Första bilden tagen inom tiden. Jag såg ett svaaagt svagt streck/skugga
- andra bilden tagen 1h efter
- tredje bilden tagen 1h efter med blixt 😅
Har tidigare gravideter oftast använt mig av billigare test eller digitala så är osäker på just dessa clearblue. Beräknad mens idag eller imorgon.
Ny i gruppen!
Kan ni se något på mitt test?
- Första bilden tagen inom tiden. Jag såg ett svaaagt svagt streck/skugga
- andra bilden tagen 1h efter
- tredje bilden tagen 1h efter med blixt 😅
Har tidigare gravideter oftast använt mig av billigare test eller digitala så är osäker på just dessa clearblue. Beräknad mens idag eller imorgon.
Spännande med bilder på test 😍
Kan ana nån skugga men skulle inte lita på det själv. Men du kan ju få tydligare resultat redan imorrn 🤞🏻 Alla tusen gånger jag själv testat så brukar inte jag heller få supermega svaga linjer om det inte är nåt på gång så fullt möjligt att du har ett riktigt streck på gång 😄
Spännande med bilder på test 😍
Kan ana nån skugga men skulle inte lita på det själv. Men du kan ju få tydligare resultat redan imorrn 🤞🏻 Alla tusen gånger jag själv testat så brukar inte jag heller få supermega svaga linjer om det inte är nåt på gång så fullt möjligt att du har ett riktigt streck på gång 😄