BIM Maj 2025
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Hej, jag börjar sakna en tråd att tagga försök för BIM i maj.
Skriv gärna in er i BIM listan och om ni vill lite bakgrund. Nu hoppas vi att maj ger ett plusregn ➕☔️ 🤗🙏
Spännande, jag skulle absolut köpa ett nytt test och ta med morgonurin imorgon bitti 🙂 är det blankt då är det negativ. Känns som att det finns en liten liten chans här. Håller tummarna för dig 

jag skulle ta ett nytt test imorgon. Fick själv ett test (se bild några kommen upp) det var super negativt idag, men igår såg det nästan ut som ditt 🌸

Fick mens idag :(
Jag kunde inte hålla mig och tog ett test igår kväll. Hade hållt kisset i 4 Tim och det tidiga testet visade ingenting 😕
Skulle fått mens i torsdags, men ska avvakta och göra ett test imorgon bitti igen. Är det negativt antar jag bara min menscykel inte riktigt kommit igång som den ska efter jag slutat med p-piller.
Verkar som de flesta har lite strul med mensen denna månad. Jag med!
Beräknat att få mens igår, ingen mens. Ingenting idag heller. Test negativt. Antar att äl aldrig skedde denna månad ????
Åker bort i morgon så hade liksom hoppats att de värsta av mensen hade försvunnit till dess men nu har den inte ens börjat 😫

Tråkigt att läsa om er som fått sin mens 😞 Och ni som inte fått er mens trots negativa tester! Måste vara irriterande när det håller på så mitt i allt 😔
Jag är på cykeldag 5 eller 6 beroende på vilken app. Är så otålig att jag redan tagit ett test imorse haha. 😅 Såklart fett negativt.
Den här cykeln är så annorlunda i temperatur när jag jämför med andra cykler, min temp går bara rakt upp upp. Inga tempdippar ännu - hoppas det är positivt!🤞🤞🤞
Jag har dålig koll på det här med temp men har haft förhöjd temp med 1 grad senaste 2 dagarna. Tror att jag fått lätt feber, men ligger ändå precis på 37,6 så är ändå inte feber 🥱 å känner mig trött.
hade önskat mina besvär var tecken på graviditet. Har ännu inte fått mensen som skulle kommit i torsdags. Men ändå inget plus.

Tråkigt att läsa om er som fått sin mens 😞 Och ni som inte fått er mens trots negativa tester! Måste vara irriterande när det håller på så mitt i allt 😔
Jag är på cykeldag 5 eller 6 beroende på vilken app. Är så otålig att jag redan tagit ett test imorse haha. 😅 Såklart fett negativt.
Den här cykeln är så annorlunda i temperatur när jag jämför med andra cykler, min temp går bara rakt upp upp. Inga tempdippar ännu - hoppas det är positivt!🤞🤞🤞
Trist med mens och negativa test 😌
Men wow vilken kurva Monki19! Det bådar ju gott!🤩
Själv är jag inte direkt hoppfull denna månad. Fertility friend sa ägglossning vid 2 olika tillfällen och min vanliga app Period tracker sa ett annat datum. Utöver det fick vi inte till det på de datum jag tror var mitt fertila fönster utifrån egna symptom. Min temp lever rövare också, är säker på att jag har hormonell obalans även om gyn inte tycker det. Känns som det är så mycket emot lyckade chanser för oss denna gång. Nästa månad ska jag inte vara dumsnål och köra med cb advance igen, så inget går till spillo😅
Om jag ska tro på Fertility friend senaste bedömning av ägglossning så är jag 7 dpo. Hade en temp-dipp igår men nu uppe på ? normal ? nivå. Kanske finns ett ynke-pynke-litet hopp ändå? 😉
Trist med mens och negativa test 😌
Men wow vilken kurva Monki19! Det bådar ju gott!🤩
Själv är jag inte direkt hoppfull denna månad. Fertility friend sa ägglossning vid 2 olika tillfällen och min vanliga app Period tracker sa ett annat datum. Utöver det fick vi inte till det på de datum jag tror var mitt fertila fönster utifrån egna symptom. Min temp lever rövare också, är säker på att jag har hormonell obalans även om gyn inte tycker det. Känns som det är så mycket emot lyckade chanser för oss denna gång. Nästa månad ska jag inte vara dumsnål och köra med cb advance igen, så inget går till spillo😅
Om jag ska tro på Fertility friend senaste bedömning av ägglossning så är jag 7 dpo. Hade en temp-dipp igår men nu uppe på ? normal ? nivå. Kanske finns ett ynke-pynke-litet hopp ändå? 😉
Hej allaihop 😊
Jag har bim 30 eller 31 maj.
Det här blir vårt första försök om ett tredje barn, en liten sladdis. Blir 38 år i sommar så vi räknar med att det kan ta sin tid.
Någon mer kring min ålder här? 😊