• Sarasi

BIM juli 2025

Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat. 

Hoppas på många härliga semesterplus!

• Svar på tråden BIM juli 2025
  • Jullan00
    Syren93 skrev 2025-07-13 10:04:10 följande:

ÄL+ 11 idag. (Test taget i morse, så "torkat). Men vad tror ni? BIM på onsdag tror jag. Vågar inte ta ut nått i förskott då jag haft tre kemiska / tidiga redan i år.. 

Jag ser absolut en väldigt svag linje! Var den starkare innan den torkade?

Jag testade superstarkt på ägglossningstestet idag, mycket högre lh-värde i min app denna cykeln än förra. Appen säger att ägglossning är idag, dock så kommer min sambo hem först imorgon eftermiddag.. 

• Syren93
    Jullan00 skrev 2025-07-13 13:17:30 följande:

Jag ser absolut en väldigt svag linje! Var den starkare innan den torkade?

Jag testade superstarkt på ägglossningstestet idag, mycket högre lh-värde i min app denna cykeln än förra. Appen säger att ägglossning är idag, dock så kommer min sambo hem först imorgon eftermiddag.. 

Det syns så dåligt på bilden! Men där är absolut en rosa linje.. :) tänkte fortsätta testa i morgon så får vi se! 

Har du Pos idag borde det ju ske inom 48h , så då borde din sambo hinna komma hem! 👌🏼
  • Anonym (Lily96)

Håller tummarna för alla här inne, har en känsla av att det kommer börja rassla in plus i tråden snart. Känns som tråden varit lite sommarledig och snål på plus denna månad - snart vänder det nog! 🍀 

Själv inväntar jag ÄL i dagarna. Känns som tiden går sååå långsamt även om dagarna swishar förbi. Räknar ner till mitt ÅB hos gyn i aug, är säker på att min pingisboll till cysta är en bidragande faktor till att det inte blivit något frö än. Men hoppet lever!

Ska bli skönt att få någon typ av svar i aug iallafall. Och om den påverkar så blir det antagligen IVF för vår del. To be continued🤗

• Kottens

BIM idag men inte en tillstymmelse till varken positivt test eller mens. ÄL+10 eller +11 😞 
  • Elisand

Kom att tänka på en sak eftersom jag märkt att min mens börjat komma sent på kvällen istället för tidig morgon som det brukat vara förut.
    Om ni skulle få mens sent på kvällen (typ 22), skulle ni räkna den dagen som cd1 eller nästa dag? 😊

• Syren93
    Elisand skrev 2025-07-13 16:03:42 följande:

Kom att tänka på en sak eftersom jag märkt att min mens börjat komma sent på kvällen istället för tidig morgon som det brukat vara förut.
    Om ni skulle få mens sent på kvällen (typ 22), skulle ni räkna den dagen som cd1 eller nästa dag? 😊

Jag hade nog räknat den dagen. Hade det kommit på natten hade jag räknat hade jag räknat nästkommande dag liksom.. :)
  • Syren93
    Ffaa95 skrev 2025-07-13 16:36:59 följande:

Hej! Jag tog ett testa tidigt test idag BIM 16/7. vad tror ni ? 

Absolut positivt! 😁 Hur många dagar efter ÄL?
  • Cececilia
    Elisand skrev 2025-07-13 16:03:42 följande:

Efter 18 säger en del att man ska logga det på nästa dag ☺️
  • Ffaa95
    Syren93 skrev 2025-07-13 16:57:21 följande:
    Absolut positivt! 😁 Hur många dagar efter ÄL?
    11 dar efter ÄL. Usch är så nervös nu eftersom jag precis avslutat mina kontroller efter mola graviditet. men hoppas allt går bra och att det inte är molan som växer? 
Svar på tråden BIM juli 2025