• Sarasi

BIM juli 2025

Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat. 

Hoppas på många härliga semesterplus!

• Svar på tråden BIM juli 2025
  • Vallmo93
    Ebba921 skrev 2025-07-04 19:52:26 följande:

Jag har väntat med att lägga in mitt plus för jag vet hur det är att se att person efter person får sina plus medan jag stått där som ett frågetecken och undrat vad är det för fel på mig, hur kan det aldrig bli två sträck och om ens graviditetstester kan visa två streck. 

Tvivlan, hopp, vara glad för andra men samtidigt så jäkla ledsen för sin egen del. Undra, oroa och vänta, månad efter månad ❤️ 

Jag blir ledsen över att höra om ni som fått eran mens eller väntar på att cykeln ska komma igång/bli normal. Jag hoppas innerligt att ni får era plus nästa månad ❤️
    Jag hänger kvar här ett tag tänker jag, är ändå osäker på om detta ska bli missfall igen. Men hoppas inte denna gång och mina tester har ökat bra i styrka. 

Ville bara skriva detta innan jag lägger in ett plus!

1/7 - Jullan00 ➖
    3/7 - majsipajsi ➖
    3/7 - Hoppaspånr1
    5/7 - Lily96 ➖
    5/7 Ebba921 ➕
    7/7 - Vallmo93 ➖
    9/7 Juliflicka
    9/7 - Lovve123
    11/7 - Nanathalie
    12/7 - Annpor
    13/7 - Nm25
    14/7 - Amanda 
    14/7 - Elisand
    15/7 - Hejasommaren
    18/7 -Tredje
    18/7 - Syren93
    18/7 - ElsaCross
    19/7 - Valkyrian
    20/7 - Siripiri
    22/7 - Loviisa92
    26/7 - Jullan00
    29/7 - majsipajsi 
    30/7 - Lily96

Åh men grattis!!! Missade helt ditt inlägg när jag skrev svaret ovan 😍 Kanske har grattat innan, får skylla på lite förvirrade dagar 🙈❤️
  • Vallmo93
    Siripiri skrev 2025-07-04 18:13:24 följande:
    Nää vafan :(( 💔♥️ 

Du kanske hinner med en till BIM i juli iallafall?♥️ 
    Och får editera mitt svar ovan, jag har visst en till bim i juli beräknat till 29e redan ser jag nu 🙈 mitt huvud är inte med mig idag ❤️
  • Lovve123

Jag har väntat med att lägga in mitt plus för jag vet hur det är att se att person efter person får sina plus medan jag stått där som ett frågetecken och undrat vad är det för fel på mig, hur kan det aldrig bli två sträck och om ens graviditetstester kan visa två streck. 

Tvivlan, hopp, vara glad för andra men samtidigt så jäkla ledsen för sin egen del. Undra, oroa och vänta, månad efter månad ❤️ 

Jag blir ledsen över att höra om ni som fått eran mens eller väntar på att cykeln ska komma igång/bli normal. Jag hoppas innerligt att ni får era plus nästa månad ❤️
    Jag hänger kvar här ett tag tänker jag, är ändå osäker på om detta ska bli missfall igen. Men hoppas inte denna gång och mina tester har ökat bra i styrka. 

1/7 - Jullan00 ➖
    3/7 - majsipajsi ➖
    3/7 - Hoppaspånr1
    5/7 - Lily96 ➖
    5/7 Ebba921 ➕
    7/7 - Vallmo93 ➖
    9/7 Juliflicka
    9/7 - Lovve123
    11/7 - Nanathalie
    12/7 - Annpor
    13/7 - Nm25
    14/7 - Amanda 
    14/7 - Elisand
    15/7 - Hejasommaren
    18/7 -Tredje
    18/7 - Syren93
    18/7 - ElsaCross
    19/7 - Valkyrian
    20/7 - Siripiri
    22/7 - Loviisa92
    26/7 - Jullan00
    29/7 - majsipajsi 
    30/7 - Lily96

Stooort grattis 😍 läste dina tidigare inlägg men kommer du ihåg dina symtom fram till nu? Såg att du skrivit lite mensvärk och lätt ömma bröst men framförallt humöret! Något mer? 😃
  • Ebba921
    Vallmo93 skrev 2025-07-04 20:01:43 följande:
    Åh men grattis!!! Missade helt ditt inlägg när jag skrev svaret ovan 😍 Kanske har grattat innan, får skylla på lite förvirrade dagar 🙈❤️

Men tack snälla!! ❤️❤️????🏼 Äsch då, inte lätt att hålla koll! Men som sagt, jag fick ett plus på cykeln efter min superkorta 22 dagar cykel. Så kroppen kan rätta till sig ❤️  

• Ebba921
    Lovve123 skrev 2025-07-04 21:44:57 följande:
    Stooort grattis 😍 läste dina tidigare inlägg men kommer du ihåg dina symtom fram till nu? Såg att du skrivit lite mensvärk och lätt ömma bröst men framförallt humöret! Något mer? 😃

Men tack! ❤️🥺 

8 dagar efter ägglossning var jag 100% på att jag inte blivit gravid. Men 9 DPO vaknade jag upp med liiite känningar i brösten och sen fick jag ganska kraftig mensvärkskänsla under dagen som kom och gick. Den dagen fick jag ett jättesvagt plus. Sen 10-12 DPO så ökade ömheten i brösten och mensvärkkänslan. Har också varit lite extra trött och gäspat en del. Det är nog de tydligaste symptomen. 

Men helt ärligt, ganska likt hur jag får innan mens. Den enda skillnaden var att det började komma dag 9 och ökade för varje dag 😊 

• Ebba921
    Ebba921 skrev 2025-07-04 23:15:44 följande:

Men tack! ❤️🥺 

8 dagar efter ägglossning var jag 100% på att jag inte blivit gravid. Men 9 DPO vaknade jag upp med liiite känningar i brösten och sen fick jag ganska kraftig mensvärkskänsla under dagen som kom och gick. Den dagen fick jag ett jättesvagt plus. Sen 10-12 DPO så ökade ömheten i brösten och mensvärkkänslan. Har också varit lite extra trött och gäspat en del. Det är nog de tydligaste symptomen. 

Men helt ärligt, ganska likt hur jag får innan mens. Den enda skillnaden var att det började komma dag 9 och ökade för varje dag 😊 

Glömde nämna humöret 😂 Har inte varit på så bra humör och temperament! 
  • Anonym (Lily96)

1/7 - Jullan00 ➖
    3/7 - majsipajsi ➖
    3/7 - Hoppaspånr1
    5/7 - Lily96 ➖
    5/7 Ebba921 ➕
    7/7 - Vallmo93 ➖
    9/7 Juliflicka
    9/7 - Lovve123
    11/7 - Nanathalie
    12/7 - Annpor
    13/7 - Nm25
    14/7 - Amanda 
    14/7 - Elisand
    15/7 - Hejasommaren
    18/7 -Tredje
    18/7 - Syren93
    18/7 - ElsaCross
    19/7 - Valkyrian
    20/7 - Siripiri
    22/7 - Loviisa92
    26/7 - Jullan00
    29/7 - majsipajsi 
    30/7 - Lily96

Fint av dig att resonera så ❤️ Många som kämpar och har kämpat länge på olika vis. Blir så glad att det kommer plus i listan även om man såklart hoppas på att själv få skriva dit ett. Brukar tänka att statistiskt sett ökar chanserna månad för månad.

Stort grattis till ditt plus (minns inte om jag skrivit tidigare) hoppas lilla fröet vill stannar och bildar ett fint litet liv🌿✨
  • Ffaa95

hej!
    hoppar gärna in i tråden då mitt gravid förbud precis tog slut efter partiell mola graviditet i april. Vi kämpar med att få till ett syskon. BIM 16/7. 

• Ebba921
    Anonym (Lily96) skrev 2025-07-05 08:54:16 följande:
    Fint av dig att resonera så ❤️ Många som kämpar och har kämpat länge på olika vis. Blir så glad att det kommer plus i listan även om man såklart hoppas på att själv få skriva dit ett. Brukar tänka att statistiskt sett ökar chanserna månad för månad.

Stort grattis till ditt plus (minns inte om jag skrivit tidigare) hoppas lilla fröet vill stannar och bildar ett fint litet liv🌿✨

Tack! ❤️ Jag försökte också påminna mig om att det inte är sämre chanser för mig när någon annan får plus. Att andras resa inte var min resa. För varje negativt test så kommer man ju närmre sitt plus. 

Hoppas på din tur snart! 😍

• Lovve123
    Ebba921 skrev 2025-07-04 23:15:44 följande:

Men tack! ❤️🥺 

Spännande att läsa om! 😍
    Jag fick idag (ÄL+10) en flytning som var i färgen ljuuuusbrun/rosa. Bara när jag torkade mig sen inget mer! Vill hoppas på att det var en nidblödning men har ingen erfarenhet av det så vågar inte ha för mycket förhoppningar ☺️
Svar på tråden BIM juli 2025