BIM juli 2025
Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat.
Hoppas på många härliga semesterplus!
Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat.
Hoppas på många härliga semesterplus!
Jag har väntat med att lägga in mitt plus för jag vet hur det är att se att person efter person får sina plus medan jag stått där som ett frågetecken och undrat vad är det för fel på mig, hur kan det aldrig bli två sträck och om ens graviditetstester kan visa två streck.
Tvivlan, hopp, vara glad för andra men samtidigt så jäkla ledsen för sin egen del. Undra, oroa och vänta, månad efter månad ❤️
Jag blir ledsen över att höra om ni som fått eran mens eller väntar på att cykeln ska komma igång/bli normal. Jag hoppas innerligt att ni får era plus nästa månad ❤️
Jag hänger kvar här ett tag tänker jag, är ändå osäker på om detta ska bli missfall igen. Men hoppas inte denna gång och mina tester har ökat bra i styrka.
Ville bara skriva detta innan jag lägger in ett plus!
1/7 - Jullan00 ➖
3/7 - majsipajsi ➖
3/7 - Hoppaspånr1
5/7 - Lily96 ➖
5/7 Ebba921 ➕
7/7 - Vallmo93 ➖
9/7 Juliflicka
9/7 - Lovve123
11/7 - Nanathalie
12/7 - Annpor
13/7 - Nm25
14/7 - Amanda
14/7 - Elisand
15/7 - Hejasommaren
18/7 -Tredje
18/7 - Syren93
18/7 - ElsaCross
19/7 - Valkyrian
20/7 - Siripiri
22/7 - Loviisa92
26/7 - Jullan00
29/7 - majsipajsi
30/7 - Lily96
Jag har väntat med att lägga in mitt plus för jag vet hur det är att se att person efter person får sina plus medan jag stått där som ett frågetecken och undrat vad är det för fel på mig, hur kan det aldrig bli två sträck och om ens graviditetstester kan visa två streck.
Tvivlan, hopp, vara glad för andra men samtidigt så jäkla ledsen för sin egen del. Undra, oroa och vänta, månad efter månad ❤️
Jag blir ledsen över att höra om ni som fått eran mens eller väntar på att cykeln ska komma igång/bli normal. Jag hoppas innerligt att ni får era plus nästa månad ❤️
Jag hänger kvar här ett tag tänker jag, är ändå osäker på om detta ska bli missfall igen. Men hoppas inte denna gång och mina tester har ökat bra i styrka.
1/7 - Jullan00 ➖
3/7 - majsipajsi ➖
3/7 - Hoppaspånr1
5/7 - Lily96 ➖
5/7 Ebba921 ➕
7/7 - Vallmo93 ➖
9/7 Juliflicka
9/7 - Lovve123
11/7 - Nanathalie
12/7 - Annpor
13/7 - Nm25
14/7 - Amanda
14/7 - Elisand
15/7 - Hejasommaren
18/7 -Tredje
18/7 - Syren93
18/7 - ElsaCross
19/7 - Valkyrian
20/7 - Siripiri
22/7 - Loviisa92
26/7 - Jullan00
29/7 - majsipajsi
30/7 - Lily96
Men tack snälla!! ❤️❤️????🏼 Äsch då, inte lätt att hålla koll! Men som sagt, jag fick ett plus på cykeln efter min superkorta 22 dagar cykel. Så kroppen kan rätta till sig ❤️
Men tack! ❤️🥺
8 dagar efter ägglossning var jag 100% på att jag inte blivit gravid. Men 9 DPO vaknade jag upp med liiite känningar i brösten och sen fick jag ganska kraftig mensvärkskänsla under dagen som kom och gick. Den dagen fick jag ett jättesvagt plus. Sen 10-12 DPO så ökade ömheten i brösten och mensvärkkänslan. Har också varit lite extra trött och gäspat en del. Det är nog de tydligaste symptomen.
Men helt ärligt, ganska likt hur jag får innan mens. Den enda skillnaden var att det började komma dag 9 och ökade för varje dag 😊
Men tack! ❤️🥺
8 dagar efter ägglossning var jag 100% på att jag inte blivit gravid. Men 9 DPO vaknade jag upp med liiite känningar i brösten och sen fick jag ganska kraftig mensvärkskänsla under dagen som kom och gick. Den dagen fick jag ett jättesvagt plus. Sen 10-12 DPO så ökade ömheten i brösten och mensvärkkänslan. Har också varit lite extra trött och gäspat en del. Det är nog de tydligaste symptomen.
Men helt ärligt, ganska likt hur jag får innan mens. Den enda skillnaden var att det började komma dag 9 och ökade för varje dag 😊
1/7 - Jullan00 ➖
3/7 - majsipajsi ➖
3/7 - Hoppaspånr1
5/7 - Lily96 ➖
5/7 Ebba921 ➕
7/7 - Vallmo93 ➖
9/7 Juliflicka
9/7 - Lovve123
11/7 - Nanathalie
12/7 - Annpor
13/7 - Nm25
14/7 - Amanda
14/7 - Elisand
15/7 - Hejasommaren
18/7 -Tredje
18/7 - Syren93
18/7 - ElsaCross
19/7 - Valkyrian
20/7 - Siripiri
22/7 - Loviisa92
26/7 - Jullan00
29/7 - majsipajsi
30/7 - Lily96
hej!
hoppar gärna in i tråden då mitt gravid förbud precis tog slut efter partiell mola graviditet i april. Vi kämpar med att få till ett syskon. BIM 16/7.
Tack! ❤️ Jag försökte också påminna mig om att det inte är sämre chanser för mig när någon annan får plus. Att andras resa inte var min resa. För varje negativt test så kommer man ju närmre sitt plus.
Hoppas på din tur snart! 😍
Men tack! ❤️🥺