BIM juli 2025
Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat.
Hoppas på många härliga semesterplus!
Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat.
Hoppas på många härliga semesterplus!

CD 77 och igår började jag få en ännu skarpare smärta vid blygbenspartiet. Idag är smärtan ännu värre. Det drar, det smärtar enormt som en kraftig menssmärta. Framifrån och strålar bak i ländryggen men också ner i benen. Kan knappt gå av smärtan för det gör så ont. Har precis tagit mig en alvedon för att se om det hjälper. Vad tusan är det som händer i min kropp.
Fertilityfriends tog bort ägglossningen, kom upp ett meddelande men nu kommer jag inte ihåg vad det stod. Tempen ligger på 36.96 och min coverline låg på 36.64 men den försvann ju också nu. Förstår inte hur man kan se antydan på graviditetstest för flera veckor sen, men sen visar det sig ingenting på test eller blodprov och inte börjat blöda än.
CD 77 och igår började jag få en ännu skarpare smärta vid blygbenspartiet. Idag är smärtan ännu värre. Det drar, det smärtar enormt som en kraftig menssmärta. Framifrån och strålar bak i ländryggen men också ner i benen. Kan knappt gå av smärtan för det gör så ont. Har precis tagit mig en alvedon för att se om det hjälper. Vad tusan är det som händer i min kropp.
Fertilityfriends tog bort ägglossningen, kom upp ett meddelande men nu kommer jag inte ihåg vad det stod. Tempen ligger på 36.96 och min coverline låg på 36.64 men den försvann ju också nu. Förstår inte hur man kan se antydan på graviditetstest för flera veckor sen, men sen visar det sig ingenting på test eller blodprov och inte börjat blöda än.
Hur går det för er andra? Några symptom? Vart är ni i cykeln?
Mitt plus försvann nu från BIM listan så uppdaterade med det 😊 Ser fram emot att dela det med fler av er ????🏼
1/7 - Jullan00 ➖
3/7 - majsipajsi ➖
3/7 - Hoppaspånr1
5/7 - Lily96 ➖
5/7 Ebba921 ➕
7/7 - Vallmo93 ➖
9/7 Juliflicka
9/7 - Lovve123
10/7 -hemliganatta
11/7 - Nanathalie
12/7 - Annpor
13/7 - Nm25
14/7 - Amanda
14/7 - Elisand
15/7 - Hejasommaren
18/7 -Tredje
18/7 - Syren93
18/7 - ElsaCross
19/7 - Valkyrian
20/7 - Siripiri
22/7 - Loviisa92
26/7 - Jullan00
29/7 - majsipajsi
30/7 - Lily96
här var det ägglossning i veckan, runt 3 juli så just nu väntar man bara. ska på ultraljud imorgon för att följa upp om resterna jag hade i livmodern efter missfall är borta.
jag tror och hoppas det. Dels hade jag en rejäl mens och nu en otroligt tydlig och stark ägglossning. Inga mellanblödningar på ett tag. Noterade att nästa ägglossning sannolikt infaller när jag är bortrest från maken, runt 3 augusti. Åker 31 juli på morgonen och lmer hem 3 aug på kvällen så det är inte ultimat.
så ja, ÄL+3 idag. Tänkte testa den 14/7. Nu jobbar jag en vecka i alla fall så det går nog fort dit.
Hur går det för er andra? Några symptom? Vart är ni i cykeln?
Mitt plus försvann nu från BIM listan så uppdaterade med det 😊 Ser fram emot att dela det med fler av er ????🏼
1/7 - Jullan00 ➖
3/7 - majsipajsi ➖
3/7 - Hoppaspånr1
5/7 - Lily96 ➖
5/7 Ebba921 ➕
7/7 - Vallmo93 ➖
9/7 Juliflicka
9/7 - Lovve123
10/7 -hemliganatta
11/7 - Nanathalie
12/7 - Annpor
13/7 - Nm25
14/7 - Amanda
14/7 - Elisand
15/7 - Hejasommaren
18/7 -Tredje
18/7 - Syren93
18/7 - ElsaCross
19/7 - Valkyrian
20/7 - Siripiri
22/7 - Loviisa92
26/7 - Jullan00
29/7 - majsipajsi
30/7 - Lily96
här var det ägglossning i veckan, runt 3 juli så just nu väntar man bara. ska på ultraljud imorgon för att följa upp om resterna jag hade i livmodern efter missfall är borta.
jag tror och hoppas det. Dels hade jag en rejäl mens och nu en otroligt tydlig och stark ägglossning. Inga mellanblödningar på ett tag. Noterade att nästa ägglossning sannolikt infaller när jag är bortrest från maken, runt 3 augusti. Åker 31 juli på morgonen och lmer hem 3 aug på kvällen så det är inte ultimat.
så ja, ÄL+3 idag. Tänkte testa den 14/7. Nu jobbar jag en vecka i alla fall så det går nog fort dit.
Oj, vad många inlägg som hinner göras bara på en vecka borta från FL. Grattis till plusset!😍 Kämpa på ni andra, kramar❤️
Nu är jag påväg hem från resan och mycket riktigt fick jag äl medan jag var borta. Jag vet inte exakt när men jag vet att det inte är tidigare än cd14 så eventuellt och troligtvis cd15-16. Eftersom vi hade sex cd9 är sannolikheten att jag blivit gravid typ obefintlig. Vi får se om det blir någon mirakelbebis eller inte😂 Känner mig helt ok med att denna cykel blev som den blev ändå. Resan har haft effekt på fronten att jag fått öva på att släppa kontrollen.
Kramar till alla oss som kämpar på månad efter månad här❤️❤️?????