BIM juli 2025
Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat.
Hoppas på många härliga semesterplus!
Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat.
Hoppas på många härliga semesterplus!
Idag är dagen jag plussat med båda mina tidigare graviditeter ÄL + 11 men ser blankt ut.. eviga besvikelsen varje cykel :(
Senast jag var gravid var jag 22år och är nu 28år så man blir ju orolig att man är en av de som förlorar fertiliteten tidigt.
Hej
Hur räknar jag min BIM om cykeln ändrar sig? Har haft 28 dagar tidigare, förra var den 24 och nu vet jag ju inte? fick mens i torsdags förra veckan. Tack ❤️
1/7 - Jullan00 ➖
3/7 - majsipajsi ➖
3/7 - Hoppaspånr1
5/7 - Lily96 ➖
5/7 Ebba921
7/7 - Vallmo93 ➖
9/7 Juliflicka
9/7 - Lovve123
10/7 -hemliganatta
11/7 - Nanathalie
12/7 - Annpor
13/7 - Nm25
14/7 - Amanda
14/7 - Elisand
15/7 - Hejasommaren
18/7 -Tredje
18/7 - Syren93
18/7 - ElsaCross
19/7 - Valkyrian
20/7 - Siripiri
22/7 - Loviisa92
26/7 - Jullan00
29/7 - majsipajsi
30/7 - Lily96
Idag kom en blödning och mina gravidsymtom är som bortblåsta. Så ledsen 😥
1/7 - Jullan00 ➖
3/7 - majsipajsi ➖
3/7 - Hoppaspånr1
5/7 - Lily96 ➖
5/7 Ebba921
7/7 - Vallmo93 ➖
9/7 Juliflicka
9/7 - Lovve123 ➖
10/7 -hemliganatta
11/7 - Nanathalie
12/7 - Annpor
13/7 - Nm25
14/7 - Amanda
14/7 - Elisand
15/7 - Hejasommaren
18/7 -Tredje
18/7 - Syren93
18/7 - ElsaCross
19/7 - Valkyrian
20/7 - Siripiri
22/7 - Loviisa92
26/7 - Jullan00
29/7 - majsipajsi
30/7 - Lily96
Stort grattis till alla som plussat ❤️
Fortfarande ingen ägglossning här, men kroppen har försökt ägglossa flera gånger om man ska utgå ifrån tempen som vart över CL tre gånger, men sedan gått ner igen innan äl blivit bekräftad. Testade med cb lila som blinkade i 15 dagar innan jag slutade testa. Man ska enligt cb sluta efter 9 dagar då det är högst osannolikt att en peak kommer efter så många dagars blinkande men trodde verkligen jag skulle få ägglossning tillslut. But no.
Idag är jag på cd29 och jag brukar alltid ha en 32/33 dagars cykel när jag ägglossat så får väl se om mensen kommer nu trots att äl inte skett. Kanske eventuellt känner lite antydan till svag mensvärk, men vet inte.
Tror att min cysta är kvar och förhindrar ägglossning att ske. Trist men känns så, om inte annat är det ett skumt sammanträffande med ägglossning som plötsligt uteblir helt från ingenstans.
Hänger iallafall kvar här for now. Hoppet är det sista som överger en eller vad säger man.
Bim på fredag, egentlig inte känt några symtom men det gjort jag inte när jag var gravid heller förens bim +15 typ? BIM +9 idag. Det som gör mig tveksam är min tempkurva som jag tycker är låg i jämför mot andra cykler (tempar med apple watch). Men ikväll fick jag en sväng av frossa & min man hämtade febertermometern, 37,6 . Brukar vanligtvis ligga under 36. Känner mig i övrigt inte sjuk, förutom lite illamående/magkatarr känsla men det kan lika bra vara inbillning. Lite molvärk men det kan ju vara för att mensen är påväg. Någon annan som fått frossa som symptom? Och kanske haft lite lägre basaltemp efter äl? 

Jaa, jag ser i alla fall tydligt plus!!❤️

Haha förlåt för jag spammar men har ingen att ventilera med.. Testet idag var solklart negativt, men symtomen fortsätter. Haft lite illamående i två dagar men i morse gick jag in på toan efter min sambo gjort nummer två, det gjorde mig så illamående att jag sprang ut och spydde?!
Tillägg så är jag sjuksköterska och får tackla avföring regelbundet på min arbetsplats haha
Hur ska man ens tolka detta, skengravid?
Haha förlåt för jag spammar men har ingen att ventilera med.. Testet idag var solklart negativt, men symtomen fortsätter. Haft lite illamående i två dagar men i morse gick jag in på toan efter min sambo gjort nummer två, det gjorde mig så illamående att jag sprang ut och spydde?!
Tillägg så är jag sjuksköterska och får tackla avföring regelbundet på min arbetsplats haha
Hur ska man ens tolka detta, skengravid?
Jag har ingen aning när jag hade Äl men bim är -2 idag men nu fick jag rosa/bruna flytningar idag så kommer snart flytta över mig till augustigruppen ;)