BIM juli 2025
Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat.
Hoppas på många härliga semesterplus!
Drar igång tråden för den som redan nu vill starta en lista. Avvaktar dock med att lägga in mig själv tills mensen i juni kommit så jag vet när det kan vara beräknat.
Hoppas på många härliga semesterplus!
Här har jag börjat få blinkande smiley på ägglossningstesten (Clearblue). Samma som förra månaden. Fick förra månaden aldrig någon fast smiley å heller ingen mens.
Jag hoppas verkligen jag får en fast smiley snart, inne på dag 3 med blinkande smiley. Sist blinkade smiley i typ 7 dagar. Har inte skrivit upp mig på BIM listan ännu då jag ej vet min cykel.
Någon som blivit gravid med blinkande smiley?
Där kom mensen!, ja ja, vidare till augusti!
1/7 - Jullan00 ➖
3/7 - majsipajsi ➖
3/7 - Hoppaspånr1
5/7 - Lily96 ➖
5/7 Ebba921 
7/7 - Vallmo93 ➖
9/7 Juliflicka ➖
9/7 - Lovve123 ➖
10/7 -hemliganatta ➖
11/7 - Nanathalie
12/7 - Annpor ➖
13/7 - Nm25
13/7 - Kottens
14/7 - Amanda
14/7 - Elisand ➖
15/7 - Hejasommaren ➖
18/7 -Tredje
18/7 - Syren93
18/7 - ElsaCross 
19/7 - Valkyrian ➖
20/7 - Siripiri
22/7 - Loviisa92
22/7 - Am2221 ➖
26/7 - Jullan00
29/7 - majsipajsi
29/7 - Vallmo93
30/7 - Lily96
30/7- Väst
30/7 lillablommanivinden
30/7 Lillrömpa
Hur går det? Jag ska försöka vänta till tisdag och testa tidigt då för jag tror inte det kommer visa något tidigare ändå. Men livmodern är faktiskt fortfarande svullen med stuns som en vattenballong och jag mår lite illa, åh vad långsamt dagarna går!
Hur går det? Jag ska försöka vänta till tisdag och testa tidigt då för jag tror inte det kommer visa något tidigare ändå. Men livmodern är faktiskt fortfarande svullen med stuns som en vattenballong och jag mår lite illa, åh vad långsamt dagarna går!
Jag håller med! Man ska inte underskatta vad sommar och avkoppling kan göra för fertiliteten, jag känner att vi iaf har skapat bäst förutsättningar den här gången, nu är det bara hoppas att det går!
Idag kom min mens fast jag hade blinkande smiley i 3 dagar. Vet inte när jag haft ägglossning läste att det kan reagera på ÄL tester då..var iofs 52 dagar sen senaste mensen. Så jag hoppas nu att kroppen äntligen hittat sin cykel efter 3 mån utan p-piller :)
Lycka till åt er andra :)!!
Idag kom min mens fast jag hade blinkande smiley i 3 dagar. Vet inte när jag haft ägglossning läste att det kan reagera på ÄL tester då..var iofs 52 dagar sen senaste mensen. Så jag hoppas nu att kroppen äntligen hittat sin cykel efter 3 mån utan p-piller :)
Lycka till åt er andra :)!!
Bim 25/7
Försöker med syskon, det här är andra försöket. Hittade gruppen först nu så hoppar in lite sent. Positivt ägglossningtest 9/7, bodde borta tätt in på andra tillsammans dagarna innan äl. Så fick till det först 9/7, 10/7 och 11/7.
Haft molande värk i nedre delen av magen och en hel del ner till vänster sida över helgen. Tog testa tidigt test igår och nu på morgonen men inte en tillstymmelse till något sträck? 😔 förra månaden tog jag inga gravtester öht förutom ägglossningstesterna, utan inväntade menens närvaro eller icke närvaro. Ville förekomma besvikelsen när mensen dök upp genom testa tidigt.. men är ändå besviken men nu ställer jag in mig på att det inte lyckats denna månad, pga tidiga testerna. Är på äl +11 idag, chansen finns ju fortfarande att jag kan få positivt senare i veckan vad jag förstår?. Men vet inte hur vanligt det är när första plusset kommer, hur tidigt? Några med erfarenhet som vill bringa lite hopp?
92 dagar idag sedan jag hade framkallad mens med provera, men min naturliga mens har jag inte haft sedan 28 februari (143 dagar sedan). Alltså, nu måste jag verkligen få min efterlängtade tid till en gynekolog. Kan jag säga till dem att jag vill ha ägglossningsstimulerande nu? För jag vill inte ha det så här.