• Anonym (urban i vst)

Stringbikini på badhus...

Kunde inte låta bli att notera en mammas väldigt avslöjande stringbikini under en vistelse på det lokala badhuset idag. Inte som att hon inte passade i den klädseln i sig men just att det kändes lite väl avklätt bland så mycket folk. Kan väl tänkas att en del karlar på plats fick diskret fjong...

• Svar på tråden Stringbikini på badhus...
  • Anonym (Skyl era fula arslen för sjutton gubbar)

Fult och smaklöst nedre plagg, på tok för sexuellt och skriker bekräftelseh*ra lång väg. Har inte på ett badhus att göra. 

• mari123

Jag förstår stringbikini ute i solen MEN inte på badhuset! Kanske man har bara en bikini och inte har råd med en till? Jag går inte på badhuset men OM så skulle jag ha baddräkt! Det har INGET med utseendet på min kropp att göra utan bara bekvämlighet då jag rimligtvis är där för att simma!

• Anonym (M)
    mari123 skrev 2025-06-28 04:28:14 följande:

Jag förstår stringbikini ute i solen MEN inte på badhuset! Kanske man har bara en bikini och inte har råd med en till? Jag går inte på badhuset men OM så skulle jag ha baddräkt! Det har INGET med utseendet på min kropp att göra utan bara bekvämlighet då jag rimligtvis är där för att simma!

Finns många som använder sringbikini för att de tycker det är bekvämare än både baddräck och vanlig bikini. 

Allt handlar inte om kroppen. 

Själv använder jag bikini för att det är bekvämt. Hade jag tänkt utifrån vad som passar min kropp bade jag haft baddräkt. 
  • mijau

Kan folk sluta ha åsikter om hur andra ska se ut. Män går omkring utan tröja överallt. De kan ha byxer som hänger som visar halva skåran. De kan gå i alldeles för små speedos.

Låt kvinnor/tjejer vara i fred! Vi vill inte vara begränsade av andras dömande och åsikter.

• Anonym (Rumpkillen)
    Anonym (Skyl era fula arslen för sjutton gubbar) skrev 2025-06-28 04:17:59 följande:

Fult och smaklöst nedre plagg, på tok för sexuellt och skriker bekräftelseh*ra lång väg. Har inte på ett badhus att göra. 

Trams. Har kvinnan en fin rumpa så ska hon väl få visa upp den.
  • Anonym (?)
    Anonym (Rumpkillen) skrev 2025-06-28 20:14:31 följande:
    Är du bara obstinat eller bara i total avsaknad av sociala koder?
    Rätt tröttsamt med ditt tjat om rövar - du tillför verkligen ingenting
  • Anonym (Skyl era fula arslen för sjutton gubbar)
    Anonym (Rumpkillen) skrev 2025-06-28 20:14:31 följande:
    Den enda tramspellen här är ju du med din fjantiga stjärtfixering. Varken dregelpellar eller bekräftelsevåp har på en simhall att göra.
  • Anonym (Rumpkillen)
    Anonym (Skyl era fula arslen för sjutton gubbar) skrev 2025-06-28 20:36:56 följande:
    Den enda tramspellen här är ju du med din fjantiga stjärtfixering. Varken dregelpellar eller bekräftelsevåp har på en simhall att göra.
    Ja, jag är en omogen rumpkille.
  • Anonym (?)
    Anonym (Rumpkillen) skrev 2025-06-28 21:03:16 följande:
    Ja, jag är en omogen rumpkille.
    Om du nu har en liten gnutta av självinsikt så borde du sluta skriva i trådar.
  • Anonym (Rumpkillen)
    Anonym (?) skrev 2025-06-28 22:06:17 följande:
    Om du nu har en liten gnutta av självinsikt så borde du sluta skriva i trådar.
    Finns yttrandefrihet.
Svar på tråden Stringbikini på badhus...