• Anonym (urban i vst)

Stringbikini på badhus...

Kunde inte låta bli att notera en mammas väldigt avslöjande stringbikini under en vistelse på det lokala badhuset idag. Inte som att hon inte passade i den klädseln i sig men just att det kändes lite väl avklätt bland så mycket folk. Kan väl tänkas att en del karlar på plats fick diskret fjong...

• Svar på tråden Stringbikini på badhus...
  • EpicF
    Mayjel skrev 2025-06-25 13:37:51 följande:
    Konservativa muslimer kanske. Har hört att de även duschar med badbyxor på. Kanske nån religiös anständighetsregel de måste följa.
    De jag vet har det är muslimer. Förövrigt kan även icke-muslimer duscha med badbyxor på. 
  • Anonym (Rumpkillen)

Mycket uppskattat av oss rumpkillar.

• Anonym (Äh)

Vem bryr sig. Man får väl göra som man vill. Kolla inte om du stör dig. Och att det var en mamma med barn, vad har det för betydelse? Ska alla mammor med barn klä sig på nåt särskilt sätt eller?

• Mayjel
    EpicF skrev 2025-06-25 14:22:23 följande:
    De jag vet har det är muslimer. Förövrigt kan även icke-muslimer duscha med badbyxor på. 
    Blyga män isåfall, som inte vill visa sig näck bland andra människor. Kan inte komma på några andra skäl till att någon skulle duscha med badbyxor på, utöver sedlighet av religion då.

Dumt då det är ganska ohygieniskt att så göra, särskilt om de duschar med badbyxorna på innan de går in till simhallen. 
  • Anonym (Kvinna....,,,)

De flesta kvinnor verkar ha string nuförtiden.  Inte  sett i badhuset dock (simmar ca 4-5 ggr/vecka) men i solen. 
    Om man radar upp 100 kvinnor i string så är det MAX 2 som ser bra ut i det. Antar att det för solen, inte visa upp sig?

Och NEJ, ingen gick topless på badhus i slutet av 80-talet. Det var verkligen inte tillåtet ens. Däremot var många (även jag) topless på stranden och det hade jag gärna varit även nu men skulle inte våga.

String har jag dagligen för att slippa visa troskanten i tajta kläder, aldrig på badhus eller stranden dock. Usch så fult.

• Anonym (Bikini är bättre)
    Anonym (Kvinna) skrev 2025-06-25 12:08:55 följande:
    Nej, ingen badade topless på badhus på 90-talet. Trams.
    Är född 92 så kanske kommer ihåg fel år men jag har ett vagt minne av att någon bråkade med badhuspersonalen om det här på badhusets utedel/utomhuspool. Att det här är utomhus och jag får vara topless osv. och badhuspersonalen tyckte inte det. Så det kan mycket väl ha hänt att det förekom 
  • Anonym (Rumpkillen)

Har man en bra rumpa så varför inte. Är rumpan stor som en världsdel så kanske inte.

• Anonym (Kvinna)
    Anonym (Bikini är bättre) skrev 2025-06-25 21:45:47 följande:
    Är född 92 så kanske kommer ihåg fel år men jag har ett vagt minne av att någon bråkade med badhuspersonalen om det här på badhusets utedel/utomhuspool. Att det här är utomhus och jag får vara topless osv. och badhuspersonalen tyckte inte det. Så det kan mycket väl ha hänt att det förekom 
    Säkert folk som försökte men inget som var tillåtet och skedde iaf
  • Anonym (Rumpkillen)
    Anonym (Kvinna) skrev 2025-06-25 22:54:01 följande:
    Säkert folk som försökte men inget som var tillåtet och skedde iaf
    Jag minns en gång när en tjej kom in med bara tuttar i simhallen och personalen sa till henne. Tråkigt tyckte jag.
  • Anonym (?)
    Anonym (Rumpkillen) skrev 2025-06-25 23:02:50 följande:
    Jag minns en gång när en tjej kom in med bara tuttar i simhallen och personalen sa till henne. Tråkigt tyckte jag.
    Var det det närmaste du kommit en naken kvinna?
Svar på tråden Stringbikini på badhus...