• Anonym (Anonym)

💔💔💔

Hej! Skrivit med en kille lite fram och tillbaka i några år vi är från samma stad och flera gemensamma bekanta. Han valde att flytta från vår stad pga av jobb. Vi bor 6 h från varandra. Han hade förhållande från december 2023- mars 2025, i maj 2025 skriver han till mig på snapchat och vi flörtar ett tag sen försvinner han ett tag och sen hör han av sig till mig igen i augusti vi har pratat lite några gånger i veckan men inte varje dag. Han skrev nästan direkt när vi började skriva igen att han ville träffa mig och det var flörtig stämning mellan oss i augusti och september. Nu idag skrev han att han har börjat träffa en tjej där han bor men dom är inte tillsammans men dom hade tydligen inte träffats så länge. Jag blev väldigt ledsen för jag trodde han var intresserad av mig och ville träffas men nu vet jag inte hur det blir han har inte sagt att han inte vill träffas men det blir svårt med hans jobb för han jobbar nästan varje dag som chef på restaurang och sen blir det svårt med avståndet mellan oss . Han säger förlåt för att han sårade mig och attdet inte är något fel på mig jag hoppas egentligen att han kommer ändra sig och inse att han vill ha mig istället för henne men jag förstår honom också att det är jobbigt med distansförhållande hon bodde närmare honom men det gör ont just nu. Jag förstår inte varför han valde att ta kontakt med mig två gånger fast han visste att jag bodde långt bort det är HAN som har valt att ta kontakt med mig båda gångerna dessvärre så verkar det inte som att han kommer flytta tillbaka på flera år men han har familj i samma stad som jag bor i jag hoppas att han väljer att flytta tillbaka nån gång och att vi kommer träffas då just nu verkar det som att det är avståndet mellan oss som gör det svårt att dejta och ha ett förhållande. Kommer vara ledsen ett tag nu hade hoppats på att träffas i höst eller vinter men så blir det bara skit 💔 Är det helt kört eller ? Kommer aldrig komma över honom är helt förstörd just nu 💔 

• Svar på tråden 💔💔💔
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-09-30 13:54:13 följande:
    Nej det är inte samma sak. Jag vet vad jag vet och jag vet att jag aldrig kommer komma över honom och jag vet att han är den rätta. Nu är jag hellre ensam resten av livet än träffar nån annan 
    Ni har aldrig träffats, han är inte intresserad och ändå vet du att han är den rätta? 

Det kommer att gå över. Precis som det gjorde sist  
  • Anonym (Anonym)
    felicityporter skrev 2025-09-30 17:13:04 följande:
    Det du beskriver är någon med flera funktionsnedsättningar. Du till och med bor på ett boende eftersom dina funktionsnedsättningar är så stora att du inte klarar av att bo själv, men det är inget fel med det. Man får inte bo på ett boende utan att ha så svåra funktionsnedsättningar att man inte kan bo själv, detta för att det kostar väldigt mycket pengar och staten skulle självklart inte ha råd med detta annars.

Det ligger ingen skam i det, jag bara påpekar att du ska ta hjälpen du har rättighet till att få. Varför vill du inte må bättre? Det är för din skull.
    Jag har Asperger och add och inga andra diagnoser om du måste veta det ? Och hur jag är som person har ingenting med mina diagnoser att göra. Och när jag skäms inte för att jag har funktionshinder.
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-09-30 17:25:18 följande:
    Han har sagt att han inte vill träffas, men du hoppas ändå på att han ska ändra sig? 

Hans jobb är irrelevant eftersom han sagt att han inte vill träffas. 

Ja, eftersom han inte vill träffas så är det nog kört. 
    Nej han har inte sagt att han aldrig vill träffas han har sagt att det blir svårt att träffas nu för att han jobbar varje dag och för att vi bor 6 timmar från varandra.
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-09-30 17:30:56 följande:
    Ni har aldrig träffats, han är inte intresserad och ändå vet du att han är den rätta? 

Det kommer att gå över. Precis som det gjorde sist  
    Varför ska du kommentera varenda inlägg jag lägger upp är ni några jävla poliser som ska hålla koll på allt jag lägger ut eller?! Jag får lägga upp vad jag vill för det här är ett öppet forum. Och nej det kommer aldrig att gå över.
  • Anonym (Jo)

Det går över förr eller senare.

• Anonym (?)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-09-30 19:59:08 följande:
    Nej han har inte sagt att han aldrig vill träffas han har sagt att det blir svårt att träffas nu för att han jobbar varje dag och för att vi bor 6 timmar från varandra.
    Hade han varit din sanna äkta kärlek hade du övervunnit din ångest och åkt och hälsat på.
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-09-30 19:59:08 följande:
    Du skriver dock att han sagt att han inte vill träffas. 

Ta hjälp av personeln för att få kontroll över dina känslor. Det är inte normalt att falla för folk man enbsrt chattar med och sedan få "hjärtat krossat" varenda gång. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-09-30 20:00:52 följande:
    Varför ska du kommentera varenda inlägg jag lägger upp är ni några jävla poliser som ska hålla koll på allt jag lägger ut eller?! Jag får lägga upp vad jag vill för det här är ett öppet forum. Och nej det kommer aldrig att gå över.
    Även sist sa du att det aldrig kommer att få över, och der fick över på några få veckor/dagar. Tog inte lång tid förrän du gick vidare till nästa. 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (?) skrev 2025-09-30 20:22:31 följande:
    Hade han varit din sanna äkta kärlek hade du övervunnit din ångest och åkt och hälsat på.
    Ja det kanske jag gör också. Men jag kan ju inte direkt bara åka ner till honom utan att prata med honom om det först.. jag vet vad gatan han bor på heter och jag vet vart han jobbar men jag kan ju inte direkt sätta mig utanför hans port eller boka bord på hans restaurang som han jobbar på blir nog konstigt men han kanske blir glad om jag kommer dit jag vet inte har ingen aning 
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-09-30 20:29:42 följande:
    Du skriver dock att han sagt att han inte vill träffas. 

Ta hjälp av personeln för att få kontroll över dina känslor. Det är inte normalt att falla för folk man enbsrt chattar med och sedan få "hjärtat krossat" varenda gång. 
    Det är inte normalt att lägga näsan i blöt hela tiden heller så
Svar på tråden 💔💔💔