• Anonym (Anonym)

💔💔💔

Hej! Skrivit med en kille lite fram och tillbaka i några år vi är från samma stad och flera gemensamma bekanta. Han valde att flytta från vår stad pga av jobb. Vi bor 6 h från varandra. Han hade förhållande från december 2023- mars 2025, i maj 2025 skriver han till mig på snapchat och vi flörtar ett tag sen försvinner han ett tag och sen hör han av sig till mig igen i augusti vi har pratat lite några gånger i veckan men inte varje dag. Han skrev nästan direkt när vi började skriva igen att han ville träffa mig och det var flörtig stämning mellan oss i augusti och september. Nu idag skrev han att han har börjat träffa en tjej där han bor men dom är inte tillsammans men dom hade tydligen inte träffats så länge. Jag blev väldigt ledsen för jag trodde han var intresserad av mig och ville träffas men nu vet jag inte hur det blir han har inte sagt att han inte vill träffas men det blir svårt med hans jobb för han jobbar nästan varje dag som chef på restaurang och sen blir det svårt med avståndet mellan oss . Han säger förlåt för att han sårade mig och attdet inte är något fel på mig jag hoppas egentligen att han kommer ändra sig och inse att han vill ha mig istället för henne men jag förstår honom också att det är jobbigt med distansförhållande hon bodde närmare honom men det gör ont just nu. Jag förstår inte varför han valde att ta kontakt med mig två gånger fast han visste att jag bodde långt bort det är HAN som har valt att ta kontakt med mig båda gångerna dessvärre så verkar det inte som att han kommer flytta tillbaka på flera år men han har familj i samma stad som jag bor i jag hoppas att han väljer att flytta tillbaka nån gång och att vi kommer träffas då just nu verkar det som att det är avståndet mellan oss som gör det svårt att dejta och ha ett förhållande. Kommer vara ledsen ett tag nu hade hoppats på att träffas i höst eller vinter men så blir det bara skit 💔 Är det helt kört eller ? Kommer aldrig komma över honom är helt förstörd just nu 💔 

• Svar på tråden 💔💔💔
  • Anonym (Anonym)
    Teresse7 skrev 2025-10-01 18:32:58 följande:
    Han verkar ju inte helt schysst som kommer och går som det passar honom 
    Han är inte elak eller ett svin jag tror bara inte riktigt han tänker innan han gör saker, han är ganska impulsiv och gör saker utan att tänka innan för att han har adhd 
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-01 19:47:30 följande:
    De dejtar/träffas, men har väl inte definierat vad de är ännu. Men förmodligen så både kysser, hånglar och knullar de vilt.
    Ja jag är inte dum i huvudet jag fattar att dom säkert gör det men du behöver inte strö salt i mina sår tack det är redan jobbigt ändå så det räcker.
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-01 20:58:15 följande:
    Han är inte elak eller ett svin jag tror bara inte riktigt han tänker innan han gör saker, han är ganska impulsiv och gör saker utan att tänka innan för att han har adhd 
    Märkligt att du alltid chattar med män som har ADHD
  • Anonym (Anonym)

Jag begriper inte varför han hörde av sig till senast i torsdags och kallade mig bby och skickade hjärtan och ville prata i telefon och var allmänt gullig om han nu redan hade börjat träffa henne då då hade han väl kunnat höra av sig till henne istället eftersom jag tydligen inte duger längre.. 💔

• EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-01 21:02:20 följande:

Jag begriper inte varför han hörde av sig till senast i torsdags och kallade mig bby och skickade hjärtan och ville prata i telefon och var allmänt gullig om han nu redan hade börjat träffa henne då då hade han väl kunnat höra av sig till henne istället eftersom jag tydligen inte duger längre.. 💔

Hon var väl uppgagen
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-01 21:00:41 följande:
    Märkligt att du alltid chattar med män som har ADHD
    Vad är det för märkligt med det ? Jag träffar hellre en man som funkar liknande som jag själv istället för att träffa någon utan npf diagnos jag har träffat killar tidigare som inte har någon diagnos, men jag har insett att det funkar inte nåt bra det blir bara tjafs och missförstånd då för att man är för olika . Och dessutom så har jag inte träffat så många killar med adhd jag har träffat en kille för längesen när jag var tonåring som har adhd+autism och en annan kille som har adhd+autism, träffat en som har autism och en till kille som har autism annars har jag inte direkt träffat så många killar med någon diagnos. Alla killarna har haft lätt autism typ asperger som jag själv. Jag tycker inte att det är en nackdel om en kille jag dejtar eller skriver med har adhd eller autism eller någon annan npf diagnos tycker snarare bara att det är nåt positivt.
  • Anonym (Soja)
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-01 21:02:20 följande:

Du skrev ju att det var för att han har adhd och inte tänker längre. 
  • EpicF
    Anonym (Anonym) skrev 2025-10-01 21:08:23 följande:
    Vad är det för märkligt med det ? Jag träffar hellre en man som funkar liknande som jag själv istället för att träffa någon utan npf diagnos jag har träffat killar tidigare som inte har någon diagnos, men jag har insett att det funkar inte nåt bra det blir bara tjafs och missförstånd då för att man är för olika . Och dessutom så har jag inte träffat så många killar med adhd jag har träffat en kille för längesen när jag var tonåring som har adhd+autism och en annan kille som har adhd+autism, träffat en som har autism och en till kille som har autism annars har jag inte direkt träffat så många killar med någon diagnos. Alla killarna har haft lätt autism typ asperger som jag själv. Jag tycker inte att det är en nackdel om en kille jag dejtar eller skriver med har adhd eller autism eller någon annan npf diagnos tycker snarare bara att det är nåt positivt.
    Jag påstod aldrig att det var en nackdel. Undrar egenligen mer om du vet att de har det eller att du tror? 
  • Anonym (Anonym)
    Anonym (Soja) skrev 2025-10-01 22:38:04 följande:
    Du skrev ju att det var för att han har adhd och inte tänker längre. 
    Ja han är väl ganska impulsiv och gör saker innan han tänker antar jag 
  • Anonym (Anonym)
    EpicF skrev 2025-10-01 22:44:50 följande:
    Jag påstod aldrig att det var en nackdel. Undrar egenligen mer om du vet att de har det eller att du tror? 
    Ok nej jag vet att kille nr har adhd+autism för det har han berättat själv , kille nr 2 sa inte att han hade några diagnoser men jag kände det ändå med hur han kommunicerade,hans specialintressen, att han har svårt med ögonkontakt m.m , kille nr 3 sa själv efter att jag hade berättat att jag har Asperger och add att han nog hade lite autistiska drag och jag märkte även på honom att han sa en del konstiga saker, han hade väldigt stora intressen som tog mycket tid, han hade svårt med ögonkontakt och han verkade vara lite känslig för närhet och vi träffades bara en gång men jag märkte ganska snabbt att han hade en diagnos. Killen jag pratade med nu har adhd och dyslexi men jag tror han kanske har autism också , han har själv varit öppen på sociala medier om att han har adhd och dyslexi .
Svar på tråden 💔💔💔