Anonym (Jag) skrev 2025-11-29 13:09:03 följande:
Fast att män runkar fast de är i en relation är inget konstigt. Om båda var arbetslösa och inte har barn och sitter hemma hela dagarna kanske man kan ha sex precis när man känner för det (och så måste ju partnern vara sugen också såklart).
Just nu har vi en bebis som sover med oss och ammas och en 3-åring som ofta kommer upp i sängen också. Sambon måste sova tidigt för han ska upp till jobbet och jag måste vakna med bebisen. Som du kanske kan gissa blir det inte tillfälle att ha sex så ofta. Förstår du hur orimligt det skulle vara om jag skulle förbjuda min sambo att runka? Eller han skulle förbjuda mig att ta hand om mig själv de gånger jag får tillfälle.
Om han kollar porr eller inte struntar jag i så länge han inte kollar på något riktigt sjukt eller obehagligt , det skulle jag väl vilja veta om isåfall. Annars är det något som han kan hålla för sig själv. Det är väl isåfall om det går ut över det gemensamma sexlivet som det blir ett problem.
Jag har aldrig pratat om onani, trött halmgubbe från ditt håll. Men att glo på porr medan man gör det är inte att vara trogen i mina ögon. Och inte i TS ögon heller som det verkar.
Anonym (Jag) skrev 2025-11-29 12:56:43 följande:
Du menar alltså på fullt allvar att autistiska män inte skulle få ligga utan att betala för det😂
Det beror väl på hur svårt autism man har men någon med lätt autism (det man tidigare kallade Aspberger) har nog oftast inga jätteproblem med det om de är snälla och trevliga och ser hyfsat bra ut. Jag hade en inneboende när jag var yngre som har lätt autism. Vi är fortfarande vänner, han har lite svårt med det sociala men är lång , vältränad, snäll, tar hand om sig själv. Han fick nyligen tvillingar. Vad jag vet är han inte otrogen som tur är men han dejtade flera tjejer när vi bodde tillsammans också.
Min bror har också antagligen lätt autism , objektivt skulle jag säga att han ser bra ut. Han har flickvän och har aldrig haft några större problem att träffa tjejer. Otrogen har han nog faktiskt varit mot en tjej också (inget jag tycker är ok såklart) , iallafall anklagade hon honom för det.
Jag tror inte heller autistiska män är porrberoende i högre utsträckning än andra. Och om du tror att det bara är män som inte får sex på annat sätt som betalar för det så måste jag göra dig väldigt besviken. Jag har haft oturen att jobbai den branschen själv i några år när jag var ung och ensamstående mamma. Många har fru eller flickvän, många ser bra ut, framgångsrika , trevliga , sociala. Det blir kanske lättare om man inbillar sig att det bara är ensamma losers som bor i sin mammas källare som gör sånt men så är det absolut inte, det kan vara precis vem som helst. De som köper sex för att de absolut inte får ligga på något annat sätt är en klar minoritet, tror inte jag har träffat mer än någon enstaka i den kategorin, kanske ingen alls till och med.
Sluta dumtolka mina texter. Nej, har aldrig påstått att det enda sättet för autistmän att få sex är att betala, bara att de har svårare för det sociala och därmed skulle ha lättare att vara otrogna genom att betala för det, i jämförelse med män som har en normal social förmåga.
Har heller aldrig påstått att autistmän skulle vara mer porrberoende än icke autistiska män. Ännu en tradig strawman från dig. Sluta läsa in en massa trams som inte finns i mina texter.