• Anonym (Moralpanik deluxe)

Moralpanik på FL

Varför råder det total moralpanik på FL numera? Tidigare kunde folk ha öppna diskussioner om saker, ta del av varandras tankar och få tips och råd. Precis som meningen med forumet bör vara. 

Nu spammas alla trådar med hur äckligt och avvikande allt är. Många anklagas för att trolla, ha flera konton, kvinnor anklagas för att vara män som ljuger, de flesta påstås vara runktroll eller incels. 

Trodde att vi hade kommit längre i samhället idag. Respekt för varandra och allas lika värde verkar bortglömt. 

• Svar på tråden Moralpanik på FL
  • nihka
    Postman skrev 2026-01-03 22:38:15 följande:
    Mm frågan är hur många det finns kvar att prata med. Nästan ingen skriver under sitt nick längre nämnde du, du har aldrig funderat över om det kan vara så att du medverkar delvis till detta.
    nihka skrev 2026-01-03 21:17:37 följande:

Ja, det är EXTREMT tydligt. Nästan ingen skriver under sitt nick längre och mångas inboxar är stängda för kommentarer. På så vis slipper man det iaf direktadresserat. 

Jag kan kontakta forumvärden, jag kan också skriva att du har information som kan bidra till deras hjälp. 
    Nä, det är nog rätt tunt för dig där efter alla eftergifter till misogyna och andra avvikare som du försvarar om du ens medger att de finns. Men du kan ju ta ett litet myssamtal med blöjbarn som inte finns här i tråden. Ta det gärna tillsammans med dina barn eller grannars om du inte har några. Ingen moralpanik här inte!

Du förstår visst inte alla vad "alla inte är lika passiva som du är" betyder.
    Om du vill få tillbaka min röst Kristersson, får du ge SD foten!
  • Meddelande borttaget
  • Anonym (Jo)
    Anonym (Kalsongsvullnad) skrev 2026-01-03 23:01:38 följande:
    Att det inte är omoraliskt på FL, förutom du och dina gelikars personangrepp då.
    Har inte gått till angrepp mot någon. Och man förväntas diskutera i trådar inget annat.
  • Meddelande borttaget
  • nihka
    Anonym (Hmm) skrev 2026-01-03 22:55:04 följande:
    Sedärja ...ytterligare en som ska döda en tråd ... jävla idiot!!
    Varför detta manshat? *rejäl dos med ironi*
    Anonym (Kalsongsvullnad) skrev 2026-01-03 22:56:16 följande:
    Va? Ville bara visa när jag har på mig blöja, det är väl inget oromaliskt i det till skillnad från dina personangrepp.
    Varför ringer du inte på hos grannen så får du höra på personangrepp på riktigt.
  • nihka
    Anonym (Kalsongsvullnad) skrev 2026-01-03 23:03:18 följande:
    Du har en mycket otrevlig och nedvärderande ton mot andra.
    Den reserverar jag för särskilt idiotiska idioter.
  • Meddelande borttaget
  • nihka
    Anonym (Kalsongsvullnad) skrev 2026-01-03 23:05:41 följande:
    Ja och det är inte omoraliskt att ha blöja på sig, det är moraliskt att visa upp sånt på FL.
    Glöm inte bort att posta i forumet för husdjur också.
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Moralpanik på FL