molly50 skrev 2026-01-04 14:02:47 följande:
Ja,absolut. Och det brukar jag göra också om/när jag får sådana PM.
Ja,så är det ju. Men varför starta sådana trådar på ett forum som detta om man inte är ute efter att runka?
Varför vill man t ex veta vad kvinnor har för underkläder på sig eller om man rentav brukar köra utan om det inte handlar om att få runka?
Och vad får man annars ut av att starta sådana trådar på ett forum som FL?
Tror säkert att det finns en del kvinnor också som startar trådar om underkläder och hur andra kvinnor gör vid onani. Ser det inte som konstigt alls. Även om de inte är i majoritet så förekommer det alldeles säkert.
Visst, att jämföra underkläder känns lite fjortisaktigt men vissa tjejer tycker ändå att det är kul. Precis som att prata om träningskläder eller skor.
Jag har själv haft otaliga samtal, långa som korta, om trosor och andra underkläder med mest andra kvinnor men även med män och blandade sällskap under mitt liv. Så kvinnligt underklädesintresse finns, det kan jag garantera!
Att prata om sexleksaker eller onani är heller inget konstigt som är totalt icke förekommande bland kvinnor.
Tror verkligen inte allt handlar om att runka.
Sen bör man inte bara klaga över trådskaparna, de som skriver i trådarna är ofta de som gör trådarna när ts som så ofta lämnat.