Anonym (Elen) skrev 2026-01-11 13:21:24 följande:
Hej! Ultraljudet gick bra, hade en ledande äggblosa på höger sida haha, var sååå säker de skulle vara vänster men nope 😂
Vi gjorde även en äggledarespolning och jag tyckte de gjorde så ont.. hade så ont efteråt och under hela dagen så fick ta smärtstillande 😔 så ont gjorde det inte sist jag gjorde det, men de såg också bra ut. Fin passage och man rensade ändå för säkerhetsskull.
Promblemet är bara att jag insjuknade sedan på kvällen, har åkt på någon magsjuka/matförgiftning?. Så har inte varit människa men börjar ordna upp sig lite idag. Blir så ledsen när man optimerat sina chanser så mycket denna cykeln och vi kommer inte kunna försöka.. Han sa att ha mys söndag och måndag är bra då jag troligtvis ägglossar måndag 😔
inte kunna följa upp med ägglossningstester eller temp nu heller så är lite depp
Typiskt att du gissade fel med kul med en fin äggblåsa på höger.
Men vad tråkigt när ni var iväg och fick hjälp. Hoppas ändå att det går att få till mys om du blivit piggare. Kanske flyter allt på enklare om det inte testas för mycket, utan kör på söndag och måndag. Hoppas på ett guldägg och att ni lyckas tajma! ❤️
Jag har beställt hem graviditetstester och tror jag ska testa tidigt denna månad. Vet ju som jag skrivit innan ens om jag haft ägglossning denna månad och har haft sån konstig temp och sömn pga så många olika faktorer. Tänker slösa och testa varje dag i förväg tills det är så nära att jag kan tänka det år
negativt. Då hinner jag iaf inte gå och tro att det finns en chans till positivt?
Jag är så less på den här skiten om man nu kan säga så. Usch. Vill ha vår och HOPP!