• En som längtar

BIM Januari 2026

Hej!
    Här är en tråd för alla som planerar barn och har BIM i Januari 2026! Hittade ing3n påbörjad tråd så jag skapar en. 

Skriv gärna en liten presentation om dig själv och följ gärna med! 😊

BIM-lista i kommentarerna, kopiera och klistra in med ditt användarnamn och BIM dag.

Nu hoppas vi på många plus i årets första månad ❤️😍

• Svar på tråden BIM Januari 2026
  • Anonym (Längtar innerligt)

Nu tycker Fertility Friend att jag bekräftat äl med tempen och att jag är på DPO 5. Min knäppaste cykel hittills. Vet ärligt inte ens om jag hade äl denna månad men tempen stiger sakta. 

Inledde ju cykeln med förkylning första 7-9 dagarna. Har dessutom gjort en justering och höjt mitt levaxin. Enl ChatGPT kan båda leda till försenad eller utebliven äl. Och så de svaga testen på det. Fick till två mys med tre dagar emellan. Hejsan hoppsan nu är det bara att hålla tummarna. Låter mitt bim stå kvar men kan vara allt mellan 17-20 januari. 

• Anonym (F96)

Imorse blev det ett positivt test för oss till slut!! Nu håller vi bara tummarna att det håller sig hela vägen fram.

Hoppas hoppas hoppas verkligen att det går vägen för er alla snart, lycka till allihopa!!

2/1 - Noonebird

4/1 - Elly
    5/1 - Anonym (Längtar) ➕️
    6/1 - Noranora11 ➖
    7/1 - SMEL
    9/1 - Anonym (F96) ➕️
    10/1 - Nemi
    10/1 - llullish
    10/1 - Anidah
    11/1 - Elisand
    11/1 - Isa94
    12/1 - En som längtar
    13/1 - Griffin
    14/1 - Bebo7890
    17/1 - Otålig!!
    17/1 - Loviisa92
    17/1 - Anonym (Längtar innerligt)
    18/1 - Jullan00
    18/1 Addy99
    26/1 - Babysheep
    26/1 - Anonym (Elen)
    28/1 - Ayla
  • Anonym (Längtar innerligt)

Men vad kul! Stort grattis! ❤️

Anonym (F96) skrev 2026-01-08 17:32:45 följande:

Imorse blev det ett positivt test för oss till slut!! Nu håller vi bara tummarna att det håller sig hela vägen fram.

Hoppas hoppas hoppas verkligen att det går vägen för er alla snart, lycka till allihopa!!

• Anonym (Nemi)
    Anonym (F96) skrev 2026-01-08 17:32:45 följande:

Stort, stort grattis! Vad härligt! 😍❤️
  • Anonym (Längtar!)

Hej! Går i dessa evighets väntande dagar.. enligt app ska jag ha mens om två dagar, tagit alldeles för många tester.. är de möjligt att alla dessa kan vara torkstreck? Eller ser nån nått alls🙈 Man blir knäpp av att sitta och glo för länge🥹

• Anonym (Nemi)
    Anonym (Längtar!) skrev 2026-01-08 17:54:35 följande:

Hej! Går i dessa evighets väntande dagar.. enligt app ska jag ha mens om två dagar, tagit alldeles för många tester.. är de möjligt att alla dessa kan vara torkstreck? Eller ser nån nått alls🙈 Man blir knäpp av att sitta och glo för länge🥹

Tycker jag ser något svagt på några av testerna! Spännande! Har du inget digitalt du kan testa med? 😍
  • Anonym (Längtar!)
    Anonym (Nemi) skrev 2026-01-08 18:02:22 följande:
    Tycker jag ser något svagt på några av testerna! Spännande! Har du inget digitalt du kan testa med? 😍
    Hjälp är helt ny här och vet inte om jag gör rätt nu för att svara🙈 tänkte jag skulle köpa ett digitalt om mensen inte dyker upp när den är beräknad.. dessa tester är från de senaste två dagarna.. tycker de är lite kul att testa, jämföra, lysa men vet ju också vad besviken man kommer bli om de inte är nått.. men men🥹
  • Anonym (Fiahalotta)

Ser! Har du inga bilder med färg?

Anonym (Längtar!) skrev 2026-01-08 17:54:35 följande:

• Anonym (Längtar!)
    Anonym (Fiahalotta) skrev 2026-01-08 18:09:47 följande:

Jo, men jag ser tyvärr inget på bilderna i färg..
  • Anonym (Längtar!)
    Anonym (Längtar!) skrev 2026-01-08 18:23:36 följande:
    Jo, men jag ser tyvärr inget på bilderna i färg..
    Anonym (Fiahalotta) skrev 2026-01-08 18:09:47 följande:

Försöker lägga med bilden men de verkar inte som den vill följa med??
Svar på tråden BIM Januari 2026