Anonym (Berta) skrev 2026-01-11 15:56:27 följande:
Hej och grattis till er som fått plus, till er som inte fick det eller fortfarande väntar på att testa, håll i och håll ut, håller tummarna för er att det snart får vara eran tur. Negativt test igår dpo 10/11. Men idag på den sjätte cykeln (är väl medveten om att det inte är särskilt länge men det har tagit hårt ändå, våran dotter blev till på första försöket) fick jag ett positivt digitalt ultratidigt test! Är i extas! Min dotter som precis blev 11 månader ska förhoppningsvis få bli storasyster, hoppas verkligen att det går vägen. Detta har gett mig en sån enorm respekt för er som kämpar månad in och månad ut kan inte ens förstå hur tufft det måste vara!
Lägger officiellt in mig och mitt plus på listan🥹
Grattis!!
Anonym (Längtar innerligt) skrev 2026-01-11 16:25:14 följande:
Skönt med ännu en bekräftelse på ett digitalt test! ❤️ Klarar du av att känna dig lite glad eller är du mest orolig? Det kan ju dröja länge innan det dyker upp symtom och den tiden är ju värst när man inte har nåt att förlita sig på.
Hela graviditetsrullen alltså? Vilken pärs! haha.
Nu när jag fått se att det verkar gå åt rätt håll så vågar jag faktiskt känna mig lite glad och inte bara stressad. Men innan jag börjar drömma och planera allt för mycket så har jag för säkerhets skull bokat in ett tidigt ultraljud nästa fredag. jag vill se det lilla hjärtat slå innan jag andas ut

Anidah skrev 2026-01-12 07:28:33 följande:
jag över inte hur jag ska tolka detta. Jag hade bim i lördags 10/1. Tog ett testa tidigt 6/1 som visade solklart negativt. Tog ett testa tidigt i lördags mest för att utesluta, ett svagt streck uppenbarade sig och jag fick en smärre chock. Har nämligen inte haft några symtom nu som jag haft de senaste fyra graviditeterna som slutat i missfall v8. Då har jag vetat en vecka innan bil att jag säkert är gravid. Men nu, Känner fortfarande inga symtom. Tog dessa två test nyss och clearblu testa tidigt visar ju ett svagt streck men vanliga testet ingenting alls. Jag känner mig förvirrad?. Och vågar inte hoppas!
Även här vågar jag mig på ett grattis! Men säger som Griffin, testa med digitalt också så kan du se veckor :)