isa94 skrev 2026-01-06 18:59:46 följande:
Jag har tänkt att försöka invänta och se vad som händer med tempen, den brukar sjunka ca 2 dagar innan mens, och den är beräknad söndag eller måndag, olika på olika appar. så lördag morgon borde jag ha en aning, så får se om jag testar då eller om jag avvaktar och ser om den kommer eller inte.
Vill typ lyckas vänta och se, men helt plötsligt får man ett infall och testar ändå 😂
Griiffin skrev 2026-01-06 11:09:34 följande:
Ah okej! Kan vara skönt att inte hålla på att testa för tidigt och så. Förstår känslan av att inte vilja testa. Jag känner likadant, så länge man inte har testat så finns det en chans😅
Vi är oxå inne på 5:e, skrev fel innan.
Jag är på 6 dpo, tänker att jag kanske testar på söndag då är jag på 11 dpo. Eller så väntar jag bara till BIM 13/1❤️
Spännande, det är så nära men ändå så långt bort. 😬 om bara en vecka har vi svaret.
Känner starkt egentligen att det kommer gå denna gång, men samtidigt så övertygad om att det inte kommer gå, typ ?har känns mig säker tidigare gånger o kap som inte blivit något, så varför skulle det nu..?
föraöker typ intala mig om att jag på riktigt inte tror att det finns en chans och bara väntar på
mensen, och sen blir positivt överraskad isf. Men det är svårt att försöka lura sin egen hjärna 😬
Så skönt att ändå känna sig positiv inför testdagen! Jag har en riktigt dålig känsla i min kropp, tror inte det tagit sig denna gången heller.. så trött på detta nu!
Haha ja jag försöker oxå tänka negativt för att sen bli positivt överraskad i så fall! Dock denna cykeln känner jag det verkligen genuint tyvärr..