• Anonym (Emma)

Beach 2026

Nu är det dags?igen. Jag har 10kg att tappa innan sommaren.

Någon som vill följas åt? 

• Svar på tråden Beach 2026
  • Anonym (Sandra)

Åh jag är gärna med!
    Har inte vägt mig på några veckor men gissar jag väger runt 77, 177 cm lång.

Målvikt är egentligen 70 kg men tror det är för optimistiskt så satsar på 72-73 till sommaren. Tycker dessa kilona är svårast att gå ner.
    Har födelsedagsvecka nu så tror det blir en del gott i helgen. Annars ska jag försöka hålla igen. Rörelsen får bestå av promenader då jag inte tränar just nu. 

Kul att följas åt!

• Anonym (65)

Var iväg och simma lite efter jobbet. Brukar normalt sett inte köra 1000 m men idag blev de 500 m då jag inte kunde stanna så länge. Men iaf skönt att ha kommit iväg och gjort något .

• Anonym (jag med)
    Anonym (Emma) skrev 2026-01-12 14:29:52 följande:
    Hur har det gått för dig i veckan? 😊
    Varit duktig med alkoholen men det har blivit ett par koppar varm choklad. Har städat ur rummet med träningsmaskinen så det är trevligt där inne, tänkte köra första passet på fredag.

Vägde mig och vågen visade 64,8 så jag hade visst gått upp 2 kg över jul ... Dvs lite sämre utgångsläge men åtminstone ärligt nu.

Hittade en godisgömma som jag glömt (jag ammar men ska snart sluta, under amning/graviditet blir jag som en ekorre och gömmer godbitar lite här och där och glömmer var, haha!). Vet inte vad jag ska göra med den riktigt, kanske ha den fortsatt gömd som ett statement och en disciplinutmaning?

Hur går det själv?
  • Anonym (pepparkakan)

Hej 
    kul att det finns fler som försöker gå ner i vikt Solig
    Började i december, och på nåt magiskt sätt gick jag ner i jul. Men har långt kvar till målet, tänka verkligen kämpa denna gång gå ner hela 30 kilo. 
    I december var det 90, nu är det nere på 88. 1 juni ska jag vara 60 tänkte jag, i värsta fall 70. hoppas det går denna gången.

• Anonym (Emma)

Har ärligt talat gått rätt dåligt för mig. Är väldigt hungrig och vet att det beror på att jag småfuskar med kolhydraterna. Inget stort men en kaka här, lite vaniljyoghurt där. Måste gå all in och vara strikt för att kunna gå ner i vikt.

Så omstart här idag. 

Ligger på +/-0 sedan förra vägningen.

• Anonym (65)

-1 kg sen start. 

Hade bokat ett pass på gymmet idag men fick hoppa det på grund utav att jag är så stel i ryggen. Även märkt att mina vadmuskler har fått jobba mer så har även ont i dem just nu. Var iaf iväg på cykel och slängde lite skräp förut. 

• Anonym (Sandra)

Lyckats hålla mig från sötsaker i veckan och en del promenader. Känt mig ganska hungrig, vilket jag gissar är positivt då jag legat på mindre än jag brukar. Tillåtet mig själv godsaker fredagar och lördagar tänkte jag. Hoppas på resultat ändå.

• Anonym (kortis)

Jag vet inte hur jag ska köra det här...vägde 57.2 förra veckan men har inte tillgång till våg hemma så får se när jag kan väga mig nästa gång. Vet inte hur mycket jag vill gå ner though? Det jag vill i första hand är att få en mindre mage till sommaren. Jag räknar kalorier och försöker hålla 1350 om dagen nu och det går bra att hålla det. Försöker minska kolhydraterna också men vill gärna äta åtminstone en semla i februari...

• Anonym (A)
    Anonym (Emma) skrev 2026-01-05 16:07:08 följande:

Startvikt (5/1 -26): 92kg
    Målvikt: 82kg

Hur lång är du?
  • Anonym (Emma)
    Anonym (A) skrev 2026-01-30 00:44:47 följande:
    Hur lång är du?
    174cm men min trivselvikt ligger där (bmi 27), annars försvinner brösten helt.
Svar på tråden Beach 2026