Vaccination
Gick det hur bra som helst?
Uppstod det några komplikationer?
Båda mina barn (och även jag själv) har fått vaccinet utan några värre men än lite ömhet i armen och lite feber.
Och jag utsätter hellre mina barn för det än att drabbas av sjukdomar som kan göra dem allvarligt sjuka.
Har själv sett personer på nära håll som blivit riktigt dåliga av t ex mässlingen.
Personer som i övrigt är friska.
Det är inget jag vill att mina barn ska utsättas för. Varken när de var små eller nu som stora.
Ja Neurosedyn kunde ha stoppats tidigare, om det funnits centrala register, nyare kontrollmekanismer etc etc, men sådant finns nu.
Tror du att läkemedelsindustrin och alla deras anställda samt flertalet läkare är ute efter att medvetet skada folk? De hatar människor och vill sälja mer farlig medicin, trots att de sen blir stämda på miljonbelopp, går i konkurs och hamnar i fängelse när det uppdagas?
Har du några bevis på att läkare mutats att skriva ut skadlig medicin?
Ja Neurosedyn kunde ha stoppats tidigare, om det funnits centrala register, nyare kontrollmekanismer etc etc, men sådant finns nu.
Tror du att läkemedelsindustrin och alla deras anställda samt flertalet läkare är ute efter att medvetet skada folk? De hatar människor och vill sälja mer farlig medicin, trots att de sen blir stämda på miljonbelopp, går i konkurs och hamnar i fängelse när det uppdagas?
Så läkemedelsföretag vill gärna sälja lite skadlig medicin till, för att finansiera de skadestånd de tvingas betala ut till patienter? Du tror inte de tjänar på att stoppa försäljningen snabbt och därigenom minska skadeståndsbeloppen med några millioner?
Biverkningar registreras i centralt register som Läkemedelsverket övervakar och utreder. Det är naturligtvis inte företagen själva som utreder fall av misstänkta biverkningar. Tror du Läkemedelsverket strävar efter att stoppa så få mediciner som möjligt? Är de mutade?
Nu pratar du plötsligt om likvärdiga preparat, innan var det tal om skadlig medicin.
Jag vet inte var gränsen går för muta av läkare anställda av regioner, men tror du att läkare inte har råd med lyxmiddag på egen hand utan blir så imponerade av lite wine and dine att de tex beordrar kollegor att skriva ut en speciell medicin utan att motivera varför? De blir så imponerade av en förstaklassbiljett att de börjar skriva ut medicin utan en tanke på patientens bästa? Och föreskriver vaccin som de vet skadar folk, för de fick ju faktiskt fria cocktails?
Nu pratar du plötsligt om likvärdiga preparat, innan var det tal om skadlig medicin.
Jag vet inte var gränsen går för muta av läkare anställda av regioner, men tror du att läkare inte har råd med lyxmiddag på egen hand utan blir så imponerade av lite wine and dine att de tex beordrar kollegor att skriva ut en speciell medicin utan att motivera varför? De blir så imponerade av en förstaklassbiljett att de börjar skriva ut medicin utan en tanke på patientens bästa? Och föreskriver vaccin som de vet skadar folk, för de fick ju faktiskt fria cocktails?