• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Katta271

Sov så sött och vila äntligen i frid lille Tille!

Kram till familjen, vi tänker på ER i denna sorgliga stund!

/Katta med familj

• mammaNena

nu har jag och mia precis vart nere på stranden och sagt farväl till Tille- man.. god natt tille, vi ses någon annan dag

• Filles Mamma

-Lilla Tilleman, nu har vi släppt iväg en gul fin ballong till dig! Den ville inte riktigt flyga upp i luften, men hoppas att du såg den ändå.

Vet ni! Att när min lilla pojke på 3½ försökte kasta upp ballongen till Tille, så kom det flygandes en fjäril!!!!
    Jag höll på att tappa hakan... Jag är säker på att det var lilla Tille som kom flygandes och ville visa sin tacksamhet till oss!!

Therese, Nicklas, Liam och Dea, jag tänker på er hela tiden och hoppas att dagen inte ska bli alltför smärtsam...
    Vi kommer alla sakna lilla Tille, men det är skönt att veta att han inte har ont längre...

Många styrkekramar till hela den goa lilla familjen!!!

• IrmelinFraNorge

Til min lille store helt.
    Nå har vi sluppet ballonger for deg her i Bergen.
    Vi har tent ett lys for deg lille venn.
    Så samlet vi oss og hadde en stille stund for deg. Det var så fint. Og du, lille skatt. Takk for at du ordnet fint vær og blå himmel her hos oss også.
    På bordet mitt har jeg tre roser i en krystallvase. De er til deg. De symboliserer Tro Håp og Kjærlighet. Alt dette gav du verden.
    Fred over Tilles minne.

Du vil alltid finnes i våre hjerter.

Til Therese, Nicklas, Liam og Dea.
    Jeg håper sermonien i dag ble som dere ville, og hadde planlagt. Vi finns her for dere.
    Våre tanker er hos dere.

Kram fra Irmelin Og Raymond
    og våre barn: Madeleine, Marte, Athina, Patrick og Daniel.

• Klatermaja

Sov sött lille Tilleman . Vi syns i nästa liv! Jag glömmer aldrig dina blå ögon och allt du uträttade på så kort tid. Jag älskar dig trots at du inte kände mig. Att säga att du fattas oss räcker inte till.

Ser att du skiner ner på oss idag .

/Klatermaja
  • Hemgårn

Tille och familjen.

Jag har nu (för en stund sedan) tänt det sista av de ljus jag köpte då du, Tille, fortfarande var här hos oss. Det står på vårt vardagsrumsbord och jag har tagit kort på det. Om en liten stund hoppas jag att det finns på din lilla sida lfl.mine.nu/tille - det blir min hyllning till Dig idag, Tille.

Tusen björnkramar från er Magnus.

• Lilla citron

Till lilla Tille..

Nu har vi tänt ett fint vitt ljus och skickat upp 10 ballonger exakt på klockslaget 13.00.

Många kramar till familjen.

• Destroijer

Tänder ljus för dig Tille
    Sov i ro Änglabarn

Varje gång en fjäril flög förbi
    En Tille smekning på er panna
    Ett ljus i mörkret
    ett hopp för framtiden
    Att ni åter mötas ska igen

Kram Petra med familj

• CamoMillan
    Tänker på er idag!