• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • kapet

Tänker på er i denna svåra stund.
    Vila i frid lille vän. Du är älskad av många.

• Champagne

Lille-Tille-killen, vi är med dig i våra tankar, och dina föräldrar.

Vi saknar dina blå ögon här på FL.

Vila i Frid! Vi ses!

• annca

Sådär lille gubben! Då har du inget som binder dig fast här längre. Nu kan du njuta fullt i ditt hus med dina vänner och av allt bus! Tåget kommer ofta ofta att komma in med nya små vänner, och nu när du gjort dig riktigt hemastadd där, nu är det du som får välkomna dom. Så kan ni segla, åka skidor, plocka smultron och körsbär och bygga kojor!
    Du kan väl skicka en fjäril ibland, när du hinner mellan alla äventyr!

• nenaj

Har tänkt på er hela dagen o tänker på er fortfarande speciellt denna dag.♥Tille♥ , kommer aldrig att glömma dig,sov så gott !Om du träffar min hund ,en brun sprallig o glad cavalier king charles spaniel ta väl hand om henne.hon kommer gilla dig!Många kramar Helena

• Trollma

Hej Therese och familjen...

har varit här inne varje dag, läst, skrattat och gråtit, men inte förmått mig att skriva något. Vet inte varför? Orden har bara fastnat och den svarta bluppen blinkat tomt...Fast du skriver på du fortfarande Therese, snacka om att du är en otrolig människa!! som öppnat ögonen, ditt hem och era hjärtan för så himla många människor under er svåra tid med Tille och nu när ljuset lyser från ovan forsätter du att värma och beröra med dina skrivna ord. Kan inte annat än säga TACK! och skicka dig en enorm vårkram!
    Idag har varit en dag i kaos, den har känts tung, kanske för att det är just idag vi riktigt säger hej då till Tille med hoppet att vi får äran att träffa honom igen. Jag tänker på er varje dag. Mina barn hittade en fjäril igår och tankarna gick direkt till Tille och alla andra fjärilsbarn som flyger med vindarna och gör världen lite färggrannare...
    Även här tänds ett ljus för Tille...kommer aldrig att glömma min superhjälte som blivit så mångas älskade lille Tille

Kramar från oss alla/Maria,Joakim, Nova och Ebbe

• qramiz

Tänk va tomt det känns, känner mej matt och mållös, finner inga tröstande ord- Tille du fattas oss alla...- Vill bara gråta.
    Hoppas min blåa ballong hittade till dej som jag släppte ut imorse ca.06.00 innan jag for till jobbet.
    Tycker om dej ifrån Marken till himmelen
    Why dear angel why you?

• qramiz

Ska nu gå ut och snusa efter dej lille vän, behöver all luft jag kan få.....hörs säkert ikväll igen..
    Kram till alla här på tråden...vi behöver en sån allihop

• Winckler

"Gråt ej vid min grav
    Jag finns ej där

Jag finns i solens spegelblank på havet
    Jag finns i vindens lek över sädesfälten
    Jag finns även i höstens stilla regn
    Och i Vintergatans stjärnahär

Och när du en tidigt morgon väcks av fåglar
    kan det vara min röst du hör

Gråt inte
    Vi träffas snart igen"

Tille - en stjärna på jorden och på himlen. Lys för oss och låt oss aldrig glömma livets mening och ditt kärleksbudskap!

• AdWi

Tille - du fattas oss!

Snusningar till dig och många kramar till din mamma, pappa, bror och syster.

Mina tankar är extra mycket hos er idag och även på söndag då det blir minnesstund.

KRAM KRAM KRAM