• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Eija77

Å Tille, vilka fina ballonger som Panda har släppt till himlen... bara för dig. Å mer ballonger lär det bli!
    Jag saknar dig så mycket och idag känns det riktigt tungt i hjärtat. Jag vill bara gråta! Begravningar känns så definitivt... fast man kanske inte ska se det så.

• SashasFarsa

Önskar er en jättefin dag och ceremoni för Tille!

Finns massor jag vill säga.. men får inte ut det på skärmen.. *suck*

• Fru J
    Panda:
    Jättefina bilder!!!

Sanber:
    Jag har också sett flera fjärilar idag! Det måste vara ett tecken från lille Tille. Men sluta gråta kan jag nog inte göra än. Hur mycket han än försäkrar att han har det bra....
  • Mommie

Jag hoppas att ni får en fin dag idag! Tänker på er... det är väl det ända man kan göra...
    /Camilla

• lurksmulan

Idag räcker inte orden, men mina tankar finns hos er.
    Tyvärr sitter jag instängd på jobbet så jag har ingen möjlighet att skicka upp ballonger, men jag skickar ballong-tankar.

• BEllens mamma

Hej Tille-killen!

Sitter och fäller en tår. Igen. Det lär inte vara den sista, och långt i från den första. Jag tänker på din mamma och pappa nu, som fick den vackraste prinsen i världen även om de bara fick behålla dig för en kort stund. Nu är det andra som får njuta av dig killen... som får hålla din hand... snusa på dig... krama dig och njuta av dina vackra ögon och ditt glada skratt.

Tille, ge dem ett tecken idag på att du har det bra... fånga en massa ballonger... känn kärleken som spirar ändå upp till molnen! Sänd ner några extra solstrålar idag och låt dem torka din mors och fars kinder... De är starka föräldrar du har Tille, men även de starkaste faller ibland... det är naturligt, så gör vi människor.

Jag känner med dig, men också med dina föräldrar, syskon, släkt och vänner, det är en tung dag i deras liv.

Många styrkekramar från Ellens mamma Lotten och så lite dunkramizar till dig Tille-mannen och så tar vi en dag, ett ögonblick i sänder. Som alltid!

• 3småttingar

Hej hej.

Sitter här med tårar i ögonen och tänker på er.

Hoppas att solen håller i sig idag och att ni får en bra dag trots att det är jobbigt.

Ska strax tända mitt Tille ljus och låta barnen släppa upp några ballonger i skyn när jag har hämtat dem.

Familjen tänker extra mycket på er idag.

Många många kramar.

Tille här kommer några snusningar till dig också. Låt solen skinna på dina nära och kära idag. Kram

• sis02

Jag har också sett vårens allra första fjäril idag. Jag gick in efter kameran men när jag kom ut var den borta. Såg den senare igen och då hade jag kameran i fickan men när jag kom närmare så flög den iväg. Kanske Tille som är på bushumör Kramar i massor till hela familjen som är i mina tankar extra mycket idag/Nina