• Therese6699

Tilles tråd

Det här är Tilles nya tråd. Eftersom dom valde att plocka bort den andra så hoppas jag att vi kan fortsätta här.

Tille har en ovanliga sjukdom som heter Epidermolysis Bullosa och han har dessvärre en dödlig variant "Herlitz". Tråden är till för dom som känner att dom vill ställa frågor om sjukdomen och som bara vill stötta oss med några värmande ord. Det betyder mer än vad ni tror.

Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:57:42:
    Tille has a rare illness that is called Epidermolysis Bullosa Herlitz lethal. This thread is for those how wants to write som caring message or want to ask something about his disease. Your words mean a lot for us. If you want to say some words to us or Tille. Please write here or write ut att till6699@yahoo.se.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-11 11:58:43:
    Mmm have to correct the mailadress.. tille6699@yahoo.se

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-12 16:09:48:
    Då insamlingar och länkar till insamlingar inte är tillåtna i forumet undanber vi oss från att ni nämner sådant i denna tråd. I gästböcker är detta okey, men inte i tråden. Kramar Therese

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-04-16 08:44:24:
    Nu har vår lillprins stilla somnat in. En kämpe som få med ögon så blå. Saknad av många.
    Kramar
    Mamma

• Svar på tråden Tilles tråd
  • Annica71

Usch vad ledsamt det är just nu. Sitter på jobbet med tårarna rinnandes nedför mina kinder. jag har kört mitt vanliga spinningpass och köpte en sallad på vägen tillbaka men kan inte äta. Tänker på lille Tille och på hans familj som måste ha det oerhört jobbigt just nu.
    Att detta ska behöva hända känns så orättvist, så onödigt på något vis. Varför?

Även fast jag inte känner er så gör det så ont i mig att ni ska behöva gå igenom detta och jag skulle så gärna vilja kram om er.

Saknar dig Tille.

Ha det gott där du nu befinner dig. *kram*

Annica med Tiffany 2005-07-10
  • Anna1111

Jag gick ut från jobbet kl 13,00 för att ha en tyst minut och titta mot himlen... och känna tårarna falla ner.. minuten blev nästan en hel timme, ville inte gå in... jag bara stod och tittade efter fjärilar och ballonger... Nu är kanske cermonin över... Nu Tille flyger du! På återseende lillevän!
    Kramar..

• CORPSBRIDE

Tille...vila i frid vännen.Jag tänker på dig och du har för alltid en plats i mitt hjärta...mina tårar rinner.

Många kramar din vän Elionor...

• Annica71

En dikt av Anna Wahlgren

Det är de vackraste barnen som dör
    de som ingen ondska berört
    de som är mjukare än andra,
    kärleksfullare.
    läggs i jord i stället för i armar
    och ljuset från just deras ögon
    slocknar.
    medan hjärtan gråter
    förbittrade, stela,
    livsberövade.
    Oförtjänta kom de
    välsignade gick de,
    de vackraste barnen som dör.

Annica med Tiffany 2005-07-10
  • Snurran

Älskade lilla Tille,

Sov så gott min vän,,det är fasligt tomt här utan dig men jag vet ju att du kommer ha det bra bland änglar och stjärnor.
    Ikväll ska jag titta upp mot himlen och leta efter den starkaste och klaraste stjärnarn,,,jag vet ju att det är din stjärna Tilleman,,och sen ska jag le upp mot dig och hoppas att du känner all kärlek och värme jag ger dig.

Farväl lille vän,,,jag saknar dig redan....

Kram
    Sara

• Höst mamma

Tänker på er extra mycket idag...
    En jobbig dag för er, men jag hoppas att ceremonin blev så fin som ni ville att den skulle bli! Jag är helt övertygad om att Tille sitter där uppe och ser på er, ler och mår bra!

Massor av kramar från oss i Borlänge!

• sveamoder

Tänker på dig så oerhört mycket idag, igen,  Lille Tille!
    Har en stor klump i mitt bröst!

Kramar till kärleksfamiljen!
  • hillson

Vila i frid lilla Tille....Du kommer alltid finnas i mitt hjärta...

snusningar sanna