Tilles tråd
Takk alle snille her på fl som ville bestille boken for meg. Nå har jeg fått bestilt den. Kram til alle fra en glad Irmelin
Takk alle snille her på fl som ville bestille boken for meg. Nå har jeg fått bestilt den. Kram til alle fra en glad Irmelin
Ja pengene går til fondet
Du Tessan. Ville bare si en ting. Du er fantastisk. Kram
Her skinner solen i dag. En ny dag med nye muligheter. Håper dere får en skjønn dag. Kram fra meg.
Hei igjen. Nå har jeg sett ett lite utdrag fra dokumentaren på tv4.se det var bare litt mer en et minutt men det var en evighet for meg. Han lagde lyder og blinket med sine fantastiske blå. Av det lille jeg så på nettet så sitter jeg igjen med en følelse av at Tille var en glad liten gutt.Han hadde faktisk et liv fyylt med glede. Men så har han jo også verdens mest fantastiske familie. Nå gleder jeg meg enda mer til jeg får min kopi av dokumentaren.
Jeg benytter også denne anledning til å si til de norske her i tråden som ikke har fått sett filmen at de kan skrive til min innboks så sender jeg en kopi i posten til dere.
Kram til alle. irmelin
God morgen alle sammen. Bra at Dea likte sitt nye rom. Håper dagen blir bra og at filmen er bra. Skal se den når vi en gang får fikset barnevakt til alle våre fem barn. Kram til alle. Irmelin
Hei Therese. Likte Dea öronhänge som vi sendte til henne for en stund siden? Dere har jo sikkert fått mange presenter så jeg kan forsøke og beskrive de. De var formet som fjäriler og var i gull. Irmelin
Hei igjen Therese. Jeg synes det var noe kjent med dem på bildene jeg så fra begravelsen men det er jo ikke akkurat noe man vil spørre om. Men jeg ble glad for at du ville bruke dem. Da kjenns det jo nesten som jeg var litt der med dere. Kram til deg.
God morgen familien kjærlighet.
Håper denne dagen blir bra for dere.
Tenker på dere.
Kram Irmelin
Hei alle her på fl.
Som sikkert mange vet så kan jeg sende kopi av dokumentaren om Tille til de som ikke har TV4.. Jeg sendte en beskjed til Therese at hun kunne skrive om det i sin blogg og det hat vært stor respons. I utgangspunket var dette ment til alle vi utenlandske som av naturlige grunner ikke kan se tv4. I Sverige kommer det en reprise på dokumentaren den 4/6. Rett meg om jeg har sagt feil dato noen.
Selvsagt kan jeg også sende til Sverige om noen ikke har mulighet til å se tv4. Men jeg oppfordrer flest mulig til å se reprisen ettersom jeg ikke tar penger for å sende en dvd så blir det ganske dyrt for meg om jeg skal sende kopier til "halve" Sverige. Jeg føler at jeg ikke kan ta betalt for dette for jeg vet ikke om TV4 skulle bli så glade om vi solgte og tjente penger på deres produksjon. Dette er kun ment som hjelp til alle de som har fulgt Tille uten tilgang til TV4. Men vanskelig skal jeg ikke være så om noen virkelig ikke har anledning til å se reprisen eller spille den inn selv så må de bare sende navn og adresse til min inbox. Skriv ikke navn og adresse i gjesteboken...
Så over til min fantastiske engelsk:
For those of you abroad without tv4 I have copies of the documentary of Tilles resa. If you send me your name and adress to my inbox I will send you a copy. But please note, this is only ment for those of us without tv4. I send the copy for free because I don`t think TV4 would be happy if we start selling their production here on fl. But please, use the inbox and not the guestbook for names and adresses.
Have a lovely weekend averyone.
Irmelin